Jazzin' the way you know van jazzy Mquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:46 schreef NickeN. het volgende:
http://youtube.com/watch?v=lHU3iFjAwhk
Rutger leert stappen.. weet iemand hoe dat intro nummertje heet?
Dus vanaf de 13e sec. ongeveer op dat filmpje..
Thanks!
Ik denk dat je de acoustische versie bedoelt. Ze heeft de hele cd Jagged Little Pill nog een keer opgenomen, maar dan acoustisch. Hij heet 'Jagged Little Pill acoustic'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:46 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje: een tijdje geleden heeft Alanis Morrisette een soort nieuwe versie van Ironic uitgebracht, weet iemand of die een speciale naam heeft en op welk album dat nummer te vinden is?
b.v.d.
Idd, dat is hem, had het kunnen weten, bedankt!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik denk dat je de acoustische versie bedoelt. Ze heeft de hele cd Jagged Little Pill nog een keer opgenomen, maar dan acoustisch. Hij heet 'Jagged Little Pill acoustic'![]()
http://www.discogs.com/artist/Anticappella?noanv=1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:38 schreef Sequencial het volgende:
Ik zoek naam en uitvoerende van een housenummer uit begin jaren '90. In de titel staat een wortelteken (doe ik nu even als V), het is iets als 2V231. Hij stond in ieder geval op een verzamelaar die ik in die tijd van iemand geleend heb, Move the House ofzo.
Ha, had ik de titel nog goed ook!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Anticappella?noanv=1
Rene et Gaston - Vallée des Larmes ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:01 schreef KaterPils het volgende:
Ik zoek een housenummer met een melodie die lijkt alsof het afkomstig is van een houten xylofoon.
Beetje vreemde omschrijving maa rhet is een best bekend nummer, ik kan er alleen niet opkomen.
Ik heb 'm nog op die move the house cdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ha, had ik de titel nog goed ook!Zoekmachines gaan niet zo lekker op worteltekens... Thanx!
Helaas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Rene et Gaston - Vallée des Larmes ?
Neuh, nu ik Anticappella zag kwam me dat wel bekend voor. Bovendien heb ik 2 Cappella cd's in de kast staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel een tegenvaller zeker, dat die van de heer Bortollotti is ?
Hm, dan zal het Capricorn - 20Hz ook wel niet zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:25 schreef KaterPils het volgende:
[..]
Helaas.
Het is echt een bekender nummer. De melodie wordt de hele tijd herhaald.
Sorry. Deze vraag beantwoorden we niet in dit topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef Rio het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel best vaak te horen is (oa op 538). Is een housy nummer met een accordeongeluidje erin gesampeld en is best een irritant nummer. Ik mis steeds net de titel :-(
Thanks alvast!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, dan zal het Capricorn - 20Hz ook wel niet zijn?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef Rio het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel best vaak te horen is (oa op 538). Is een housy nummer met een accordeongeluidje erin gesampeld en is best een irritant nummer. Ik mis steeds net de titel :-(
Thanks alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |