Dat is 'm!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:05 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
John Cafferty - Heart's on fire?
Ben bang, dat dit topic voor je vraag niet geschikt is..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef nubie het volgende:
http://boomp3.com/m/ed972782f004
Iemand? Ben opzoek naar een betere kwaliteit
Bovendien...dit nummer is zo nieuw en onbekend voor ons...hier heeft niemand materiaal van..onmogelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ben bang, dat dit topic voor je vraag niet geschikt is..
Hier wordt alleen gezocht naar nummers, waarvan iemand de artiest, titel etc zoekt..
ik heb niet geluisterd, maar je verhaal klinkt als Mario Piu - Communicationquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:39 schreef Saak het volgende:
helleu ik zoek dat liedje waarbij het is alsof je mobiel steeds af gaat, dat geluid wat je speakers dan maken.
hier is hij te horen bij 5:48 clicky
alvast bedankt
(hij lijkt me best eentonig trouwens, maar toch best vet)
Tatarola - Who Is Callingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:39 schreef Saak het volgende:
helleu ik zoek dat liedje waarbij het is alsof je mobiel steeds af gaat, dat geluid wat je speakers dan maken.
hier is hij te horen bij 5:48 clicky
alvast bedankt
(hij lijkt me best eentonig trouwens, maar toch best vet)
Bij bombastisch en E, L & P denk ik aan Peter Gunn Themequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:04 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Camera die over het publiek scheert, dat soort dingen.Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Ik doe maar een gooi:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gisteren op MTV2 of MTV Brand New hoorde. Klonk een beetje als een britpop bandje en het nummer gaat over 'year 2000' of 'year 3000'. Het komt in elk geval terug in het refrein, weet niet of het nummer ook zo heet.
Alvast bedankt
Was al eerder gezegd, maar die is het dus niet. Ik weet ook niet zeker of het E L P is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bij bombastisch en E, L & P denk ik aan Peter Gunn Theme
Thanks! Die laatste is het! maar is al fucking oud, niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:50 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Ik doe maar een gooi:
Silverchair - Anthem for the year 2000 ?
Busted/ Jonas Brothers - Year 3000 ?
Pulp - Disco 2000
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:10 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zoek lekker harde en agressieve muziek. Kent iemand een leuk bandje?
En liever niet zo'n populaire pit-band.
Maar vooruit dan maar: Disturbed of Enter Shikari?quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Vooruit dan maar: Atari Teenage Riot. Dat houd je wel zoet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef morgane het volgende:
[..]
[..]
Maar vooruit dan maar: Disturbed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |