Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef DRD het volgende:
Volkomen logisch. De uitlegioenen sterven langzaam uit.
in belgie reizen er altijd 2000 mee uit, bij de grote clubsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?
Zou bij Feyenoord en ajax ook kunnen als de ontvangende clubs eens een fatsoenlijk aantal plaatsen beschikbaar zouden stellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in belgie reizen er altijd 2000 mee uit, bij de grote clubs
Ben jij een kloon van jorien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:44 schreef BigKahuna het volgende:
indirect bedreigen
Boeiend, als uitsupporter ben je ongewenst en het liefst maken we het je dus zo ongemakkelijk mogelijk. (dit spreek ik uit namens alle clubsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Verwijder de wand dan even als er een topclub bij komt, dat zit er ook niet in.
De supporters zijn er wel maar veel mensen weigeren het om zich als een varken te laten behandelen. Je bent gewoon een stuk vee wat van stadion a naar stadion b gebracht wordt (en dat ook nog eens keer voor de hoofdprijs).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:59 schreef DRD het volgende:
Volkomen logisch. De uitlegioenen sterven langzaam uit.
Maar heb dan als club ook het lef bij een belangrijke [beker]wedstrijd een hele korte zijde af te staan, ipv 400 tot 600 kaarten.
Uitvak gaat redelijk vol zitten hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Thieske het volgende:
Volgende week woensdag Ajax-NAC (beker) en Ajax vult maar de helft van het uitvak.
Logisch dat de andere helft van het uitvak dan aan thuis supporters verkocht wordt.
Ajax neemt maar 550 kaarten af.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Uitvak gaat redelijk vol zitten hoor
Vele malen groter.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waren de aantallen die hun club achterna reisden vroeger dan groter?
ook als je die oude beelden uit jaren 80/90 bekijkt, zie je altijd dat gewoon in elk vak mensen juichen voor uit teamquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vele malen groter.
In de jaren tachtig/negentig ging er 2.000 man mee uit Den Haag en ruim 3.000 uit Amsterdam en Rotterdam.
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
Bij AZ vind ik het niet zo'n probleem, AZ heeft naar mijn mening het beste uitvak van Nederland.
Vind ik niet, bij RKC heb je altijd, al is het een klein beetje, last van de hekken aan de zijkant.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...
Owja, gelukkig lig ik daar altijd op het veld als ik gaquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft dat toch ook.
Yupz, heerlijk uitvak hebben wij.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:08 schreef DarkShine het volgende:
Heracles heeft dat toch ook.
En Excelsior heeft de lekkerste broodjes frikandelquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee hoor, RKC heeft het mooiste uitvak van Nederland...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En Excelsior heeft de lekkerste broodjes frikandel.
Dat is waar ook. De broodjes hamburger die je daar krijgt zie je zelden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Catering is bij FC Twente nog wel een stukje beter hoor.
Het uitvak is daar ook niet verkeerd, als je in het goede gedeelte zit tenminste.
De Catering van Twentequote:Op woensdag 9 januari 2008 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Catering is bij FC Twente nog wel een stukje beter hoor.
Het uitvak is daar ook niet verkeerd, als je in het goede gedeelte zit tenminste.
Broodje beenham.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is waar ook. De broodjes hamburger die je daar krijgt zie je zelden.
Heerlijke uienringen + een goed sausje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |