Ach, hij is helemaal niet zielig. Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jeroen zo zielig...
komt ie ook niet, allee leden kunnen hem zien om de BNN sitequote:
zo kijk ik ze ook ja, hopelijk upload Squizur Boom hem morgen eventjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:10 schreef Jivis het volgende:
Bagger dat het ineens niet meer op Uitzending Gemist te vinden is, wachten tot die op Usenet verschijnt dan maar...
Ik moest daar echt heel erg om lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:41 schreef Piles het volgende:
Ellemieke, de reserve-hoer van Nederland
Ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik moest daar echt heel erg om lachen![]()
De aflevering staat er ook nog helemaal niet op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:03 schreef arneaux het volgende:
Ik wil de aflevering zien. Wat een gezeik dat je lid moet zijn zeg.
Victoria Tsjernobylquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen is niet zielig maar hij is best aardig...ze moeten hem wel hebben Jeroentje is te goed...Een goedzakBeau zei Victoria tegen hem
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast aflevering 5, als de link goed is:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3890/bb.20071019.asf
Merciquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alvast aflevering 5, als de link goed is:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3890/bb.20071019.asf
Omdat het zo'n vreselijk raar mannetje is en dat maakt het ontzettend grappigquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom klapt die Xander eigenlijk bij elke keer dat hij lacht?
Idd, en hij is de enige die ook zijn studie heeft afgemaakt.. Alleen maar omdat ie aan spuiten en slikken heeft meegedaan denken mensen gelijk dattie dom is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:07 schreef peterfan het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen Xander minder dom inschatten dan bijvoorbeeld Filemon![]()
. Alleen omdat hij op de hotelschool heeft gezeten? Sorry hoor, als je een paar gesprekken met die jongens beluistert of interviews leest, zie je meteen in dat Xander echt niet heel intelligent is, om het maar zachtjes uit te drukken. Verbaas me er echt over dat iedereen denkt dat Filemon dom is, en een drank/drugsorgel..
Ik snap de keuze voor Jamai ook niet zo goed... zal wel een vriendje van Paul zijn ofzo maar hij past toch echt niet in dit rijtje inderdaad, de mannen die jij noemt veel meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:02 schreef Utrecht het volgende:
Van mij hadden ze voor Winston in de plaats wel een ander mogen neerzetten: bv. Chris Zeegers, zanger van Direct, Peter van der Vorst, John Wiliams, of iemand anders.
Ook vind ik Henk Jan Smits niet in het gezelschap passen, te oud, te vaderlijk etc.
Dat denk ik helaas ook niet nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef arneaux het volgende:
Je denkt toch niet dat die zich daarvoor lenen? Absoluut niet.
Ik zie niet in waarom hij niet in het rijtje zou passen. Is toch juist leuk, lekker verschillende types.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik snap de keuze voor Jamai ook niet zo goed... zal wel een vriendje van Paul zijn ofzo maar hij past toch echt niet in dit rijtje inderdaad, de mannen die jij noemt veel meer.
Volgens mij is het de bedoeling een beetje gevatte, grappige mensen neer te zetten. Kan hem daar niet echt onder scharen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:13 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij niet in het rijtje zou passen. Is toch juist leuk, lekker verschillende types.
Een hersencel meer en hij schijt de hele kamer onderquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een hersencel meer minder en hij schijt de hele kamer onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |