HaHaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef hhhpsycho het volgende:
ken alleen de muis met een oor op zijn rug
Heel warm..maar ze hebben een nog krachtiger woord gevonden !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
een turn off muis?
ook wel bekend als de co-assistentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef hhhpsycho het volgende:
k.o mouse
Knockout dus..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef hhhpsycho het volgende:
k.o mouse
bedanktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef hhhpsycho het volgende:
brilliant, in het kader van nutteloze feiten
Kinderen met een hoog IQ hebben een grotere kans om later vegetariėr te worden dan kinderen met een lage intelligentie. Logisch natuurlijk. Slimme kinderen denken gewoon meer en beter na over dergelijke zaken. En dus komen zij eerder tot het besluit vegetarisch te gaan eten. Dat IQ samenhangt met vegetarisme is de uitkomst van een Brits onderzoek onder ruim 8000 mannen en vrouwen van dertig jaar oud. Het wetenschappelijke team ontdekte dat mensen die op hun dertigste vegetarisch waren, gemiddeld vijf punten hoger dan het gemiddelde hadden gescoord op de IQ-test die ze maakten toen ze tien jaar oud waren. Hoe hoger het IQ, hoe groter de kans dat ze er op latere leeftijd voor kozen geen vlees meer te eten.
zo niet dan kan hij het nog worden..statistisch gezienquote:
gezien jouw score in deze quiz ben je volgens mij een vegetariėrquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
zo niet dan kan hij het nog worden..statistisch gezien..
hij was ook te makkelijk hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef qonmann het volgende:
erica
een vegetarier houdt van ericaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
gezien jouw score in deze quiz ben je volgens mij een vegetariėr![]()
absoluut, liggen mijn roots in een ver weg grootouder gebeurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
een vegetarier houdt van erica
..dat heeft hij met de niet-vegetarier gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |