De Zweedse schone, niet blond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:53 schreef cafca het volgende:
Greta Garbo?
tikkie trug:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:04 schreef qonmann het volgende:
Serge Gainsbourg ?
Eucalypta , uit Paulus de Boskabouterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef hhhpsycho het volgende:
ecalypta
ff visualiseren:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef hhhpsycho het volgende:
en de uil heet oeheruuwu of zoiets
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef qonmann het volgende:
da's drente waar bartje vandaan komt....
alleen is hij solo gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef erkel het volgende:
Skik?
sorry erkel maar het is niet skik, het is daniel alleenquote:
finkers rulzz bigtimequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef qonmann het volgende:
ff gegoogled ..uit allenig
titel doet denken aan Finkers ..ik ben me er eentje
het schaap veronica is echt een aanrader, leest leuk weg en niet alleen voor kindersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef qonmann het volgende:
doe ik nog
Jip & Janneke, maar of dat wel een boek is ?
wel klare taal in elk geval
Okquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
het schaap veronica is echt een aanrader, leest leuk weg en niet alleen voor kinders
Ja, en Abeltje met één b, maar daar doe ik niet moeilijk over. Maar het schaap met de vijf poten is geen boek volgens mij....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef hhhpsycho het volgende:
van de petteflat natuurlijk te snel
weet ook van die niet zeker of het een boek is. de rest ben ik bijna zeker van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok![]()
die 5 poten is ook nog een tv serie,,
HaHaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef hhhpsycho het volgende:
ken alleen de muis met een oor op zijn rug
Heel warm..maar ze hebben een nog krachtiger woord gevonden !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:46 schreef TradeMarkie het volgende:
een turn off muis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |