Wat een drama line-up voor Miami zeg, dan is de wedstrijd al na 2 minuten beslist als je tegen de starting 5 van Detroit begintquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef popolon het volgende:
Pistons winnen de eerste preseason game van Miami: 103-86
Bij Detroit kwamen maar liefst 15 spelers in het veld.
Ik kan best begrijpen dat Shaq en Mourning niet spelen tot de laatste 2 pre-season games, iedereen weet toch wel wat ze doen. Maar zowel Haslem en Walker aan de kant houden vind ik wel vreemd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:13 schreef popolon het volgende:
Tja Shaq is vaker niet dan wel fit. Doleac ....... sorry hoor maar :
Ik mag toch hopen voor de Heat dat ze nog wat versterking krijgen want dit roster is niet veel soeps. Zeker in de diepte niet.
Toronto speelde tegen Realquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:42 schreef Toolmannetje het volgende:
TVP..
Leuke wedstrijd tussen Memphis en Madrid die Madrid weet te winnen..
Starters van memphis spelen niet de hele wedstrijd maar toch.
Verbaasd over Houston die naar de Knicks toegaat, maar aan de andere kant beter dan Hill die de Magic verlaat terwijl ze hem tijdens al die blessures gewoon door hebben betaald.
Dat zal vast wel niet, maar is ook nog niet eens zo zeer nu de bedoeling. Sonics zullen Durant veel laten spelen om ervaring op te doen en verder hoeven ze het nu nog niet goed te doen. Hebben de komende jaren veel draftpicks en aflopende contracten, dan moet er een ploeg komen te staan die de playoffs haalt en die kampioen kan worden. Komend seizoen nog niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:15 schreef pfaf het volgende:
Benieuwd of de Sonics dit jaar boven de .50 gaan komen, zonder Allen en Lewis.![]()
Al deden de rookies het zaterdag eens niet zo onaardig, aan de boxscore te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
nee, nog steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:41 schreef popolon het volgende:
Alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |