Ze was bezorgd om Jaap omdat hij negatieve brieven van Cora kreeg. Maar ze is erg saggo omdat ze niet geslapen heeft vannacht, dus het klinkt als.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Is ze voor of tegen Jaap of zit ze gewoon te zeiken tegen Huub?
Ik gebruik 'm amper, maar hier isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Ik wil mijn haar wassen, het jeukt.. DOB kom aub snel...
Kan ze het zelf niet?
Dan wacht ik op zijn tekst: Oost West, thuis best.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt de eigen inbreng van een badkamertegeltje.
Of Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens!~quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan wacht ik op zijn tekst: Oost West, thuis best.![]()
Liever jeuk op je kop als de douche straal er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Of Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens!~![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
Liever jeuk op je kop als de douche straal er op![]()
![]()
![]()
![]()
mee eenschquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
Brian vindt zijn huidige haarlengte wel ok.
Jaap loopt inderdaad met zijn ziel onder zijn arm. Vindt nergens aansluiting, heeft geen gesprekstof, kan alleen maar napraten en op een ijsblokje kauwen. Oh wacht ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
Nadia vindt Jaap een betere kandidaat om naar huis te gaan omdat hij volgens haar thuis beter af is; hij is zo ongelukkig.
Haquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap loopt inderdaad met zijn ziel onder zijn arm. Vindt nergens aansluiting, heeft geen gesprekstof, kan alleen maar napraten en op een ijsblokje kauwen. Oh wacht ...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap loopt inderdaad met zijn ziel onder zijn arm. Vindt nergens aansluiting, heeft geen gesprekstof, kan alleen maar napraten en op een ijsblokje kauwen. Oh wacht ...
Ja Cora is, net als strijken vervelendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Jaap heeft wat problemen met CORA maar Naad blaast dit enorm op, Huub is zijn steun en toeverlaat op dit moment .
Huub ontlokt Nadia deze uitspraak en zegt vervolgens 'bedankt deze hebben we' en maakt een knip-gebaar. Dat het een leuke uitspraak is voor in de uitzendingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Als ik zoen met Luc dan stop ik eerst met Dennis
Stomme muts
Haha hij is wel eerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian vindt dat hij het spel met meer kwaliteit speelt dan Huub. "Ik ben wat subtieler", aldus Brian.
Liegen kan ze goed, als dat nu bekend wordt in het huis ontploft er een bom denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Het advies van Huub aan Naad: Neuken met Luc.
Naad: Luc wil geen sex op de streams.
Huub: Zoenen dan.
Naad: Als ik dat doe breek ik eerst met Dennix.
Yeah right.
[ afbeelding ]
Goehoed... Met dit subtiel gelul in de ruimte sluit ik mijn werkdag af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian vindt dat hij het spel met meer kwaliteit speelt dan Huub. "Ik ben wat subtieler", aldus Brian.
Alsof zij het zich kan permitteren om Dennis als backup te verliezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Als ik zoen met Luc dan stop ik eerst met Dennis
Stomme muts
Tegenover wie, zichzelf of Naad?quote:
Vergis je niet, Amanda en Brian stemmen Naad niet zomaar weg, Dennix heeft meer te vrezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof zij het zich kan permitteren om Dennis als backup te verliezen![]()
Ow ja tuurlijk die vliegt er als eerste uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Amanda en Brian stemmen Naad niet zomaar weg, Dennix heeft meer te vrezen.
Brian: "Ik ben wat subtieler" komp bij mij neer als sneaky ratquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegenover wie, zichzelf of Naad?
Brian is de rat van de Kooi, ik heb heb hem nog nooit op eerlijkheid kunnen betrappen.
Klopt, maar als Dennis weg is is Nadia de volgende.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet, Amanda en Brian stemmen Naad niet zomaar weg, Dennix heeft meer te vrezen.
ja behoorlijk pathologisch zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Naad: Steeds als ik denk dat het niet erger kan met Dennix maakt hij het nog erger door nix te zeggen.
Brian: Zoals we hem kennen dus.
Naad: Ik ben heel anders, ik lieg nooit en hoef niet over mijn antwoorden na te denken.
Geweldig dit, Naad tovert de ene leugen na de andere tevoorschijn en hoeft daar idd geen seconde over na te denken, opzich best knap.
Iets meer ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: jij verdient beter dan Dennis (met iets meer woorden)
Oh als hij het zo kort had gezegd, als jij deed, dan had ik telegraaf gebeld, dan had het op de voorpagina gemoeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
Brian: jij verdient beter dan Dennis (met iets meer woorden)
Huub weet ook hoe Amanda aanvoeltquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
B: Mannie heeft een feeling voor Huub, ze weet hoe Huub aanvoelt, ze weet dat Huub Jaap gaat wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |