Vergeet niet dat de tien meest 'logische' films al door zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut filmjaar als je deze ronde ziet. Snobjaar
Oh sorry daar heb ik overheen gelezen. Welke tien ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de tien meest 'logische' films al door zijn.
Maar deze ronde is inderdaad niet erg denderend.
Heb ik voor niks deze week eerst deel I en deel II drvoor gezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:35 schreef Gillingham het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden mocht Ningen no Joken eens met een slappe 1-0 verliezen.
Ik zat vooral te observerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:28 schreef cwk het volgende:
Ik zat te wachten op jou stemmen maar die komen blijkbaar niet. Ik wil zelf Accattone nog zien maar heb problemen met subs vinden. Ik laat hem sowieso nog 1 of 2 dagen open staan, geen haast.
Subs vinden is nogal problematisch ja. Zelf had ik er uiteindelijk maar Franse bij gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:28 schreef cwk het volgende:
Ik zat te wachten op jou stemmen maar die komen blijkbaar niet. Ik wil zelf Accattone nog zien maar heb problemen met subs vinden. Ik laat hem sowieso nog 1 of 2 dagen open staan, geen haast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |