quote:De cuphouder past niet op mijn Senseo?
Chocomel Hot is alleen te gebruiken in senseo-apparaten type 1, 2 en 3. Op type 4 is deze nog niet te gebruiken.
Hmmm.. das wel kut. Dat ze daar ook niet bij nagedacht hebben dan..quote:
ik wil ook zo'n pakketjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef MissBehave het volgende:
Mis je niets aan, ik had een pakketje gekregen, maar het smaakt verschrikkelijk
Chocomel. Zij brengen een product op de markt voor een ouder product, terwijl hun eigen product niet past op de nieuwste versie van het andere product. Helder genoeg?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:07 schreef amaranta het volgende:
is 7822 een type 4? Kut senseo. Ik koop nog eens een nieuwe.\
Of is het kut chocomelk?
Volgens mij zit er gewoon super geconcentreerde chocomel in die pads....of melkpoeder ofzo...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef metallicelmo het volgende:
Chocolade met gekookt water dus ? GATVER
Jij snapt het niet geloof ikquote:
rofllllllllllllllllllquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:54 schreef nattermann het volgende:
Gelukkig bestaan er geen bierpads want bier moet je niet drinken met heet water!11!11:d;d;d;:D;d;D:eins
Dat dus. Plus dat ik gewoon een grote mok vol wil en niet zo'n lullig kopjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef devvertje het volgende:
als jij van een slap bakkie houd............., ik drink geen senseo meer..
met zo'n gore aroma laag er op..
gewone DE koffie pwns
Dat deed ik ook en verbrande me bekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spul is ranzig. Verdomme 2,50 euro vragen voor 8 pads terwijl het amper te zuipen is. Veel te waterig. Het enige wat nog wel te drinken is, is het restje wat in de pad blijft zitten. Dat zuig ik er altijd uit aan de onderkant.
Mag ik je vragen hoe je de deksel weer losgekregen hebt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok hij is weer los.
De 1e poging ging goed.
De 2e niet..
Op voor de 3e
Volgens mij gewoon ff wachten, dan gaat de druk weg ofzo. Of is het inmiddels opgelost?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef stupidsenseo het volgende:
[..]
Mag ik je vragen hoe je de deksel weer losgekregen hebt?
Ik heb net dat ding in mijn Senseo gestopt.
Er komt niks uit en als klap op de vuurpijl wil het deksel niet meer open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |