Klikt allemaal als een puzzel in elkaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Co Adriaanse heeft aangegeven terug te willen keren bij Ajax, zou mooi zijn, naast Martin van Geel!
Keje Molenaar, iemand waar ook Johan Cruijff achter staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klikt allemaal als een puzzel in elkaar.
Jaakke wil Adriaanse niet, Van Geel wil Adriaanse wel, Adriaanse wil naar Ajax, ledenraad kickt Jaakke eruit en Adriaanse komt gewoon. Opvolger voor Jaakke moet een Ajax man in hart en nieren zijn, de technisch directeur en trainer kunnen als goud door één deur en Ajax mag weer opgebouwd worden.
In 2009 winnen we de Champions League.
Dit vind ik echt een ordinaire kutopmerking... Onder een auto terecht komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moet John Jaakke maar eens per ongeluk onder een auto terechtkomen?
Exactlyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Keje Molenaar, iemand waar ook Johan Cruijff achter staat.![]()
quote:Molenaar stelt dat er heel wat mis is bij Ajax. "Waar het op dit moment aan ontbreekt is een beleid en een visie. Als je 4-3-3 wilt blijven spelen, moet je daar ook je aankopen op richten. Dan heb ik het niet alleen over een goede rechtsbuiten en een goede linksbuiten, maar ook over twee goede vleugelverdedigers die in staat zijn om aanvallend mee te denken. Aankopen als Jaap Stam, Perez en Klaas-Jan Huntelaar zijn versterkingen voor de as. Maar daar zit volgens mij de zwakte van Ajax niet."
quote:Daarnaast vindt de Volendammer het onbegrijpelijk dat Ajax spelers als Nigel de Jong en Rafael van der Vaart heeft laten gaan. "De jeugdopleiding stond centraal in de nieuwjaarsspeech van John Jaakke, maar dat staat haaks op het beleid. Van der Vaart en De Jong zijn boegbeelden van de jeugdopleiding, die op handen worden gedragen door iedereen die het stadion bezoekt. Zij mógen niet weg bij Ajax! Zij hebben alles in zich om Ajax te vertegenwoordigen aan de top. Hetzelfde geldt voor Wesley Sneijder. Nu Perez is gekocht zal straks ook Wesley verdwijnen, vrees ik. Dat vind ik afschuwelijk."
quote:Voor de zoveelste keer geeft Molenaar aan dat hij het ook niet ziet zitten in voorzitter Jaakke. "Ik huldig gewoon het standpunt dat je verstand van voetbal moet hebben als je voorzitter van een voetbalclub wordt. Iedereen in de organisatie bij Ajax moet voetbal ademen. Dat doet een voorzitter als Jaakke niet. Dat geldt ook voor de directeuren. Die moeten voetbal ademen, die moeten voetbal eten en drinken. Het is aan ons, aan de oud-spelers, aan de mensen die iets durven zeggen, om dit te signaleren. Om de boel in ieder geval scherp te houden. Want de aandeelhouders en de leden roeren zich niet."
Voornamelijk omdat men het niet eens was met zijn beleid/werkwijze. En 'de Ajax-tactiek' veranderen was heiligschennis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom is hij eigenlijk eruit getieft toen?
Inderdaad. Jaakke en Fonteijn zouden voor die tijd toch weg moeten zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Co Adriaanse heeft aangegeven terug te willen keren bij Ajax, zou mooi zijn, naast Martin van Geel!
Wouwwwwwwwwwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Die gaat sowieso wel weg na dit seizoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef Scorpie het volgende:
KJH gaat weg als we geen kampioen worden, zo simpel is het.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef D1 het volgende:
Ik zou zelf graag Leo van Wijk als voorzitter zien. Ajax man in hart en nieren.
En dan Molenaar op de positie van Fontein.
Dan zit er maar 1 ding op en dat is kampioen worden. Dan zie ik Heitinga, Vermaelen en Maduro ook nog wel sowieso een jaar blijven. Dan behoud je de complete as.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef Scorpie het volgende:
KJH gaat weg als we geen kampioen worden, zo simpel is het.
Hoeven ze iig geen voorronde CL te spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op en dat is kampioen worden. Dan zie ik Heitinga, Vermaelen en Maduro ook nog wel sowieso een jaar blijven. Dan behoud je de complete as.
En de daarop volgende eerste ronde UEFA Cupquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoeven ze iig geen voorronde CL te spelen![]()
De laatste keer he, want in 2009 zal de kampioen ook voorronde spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de daarop volgende eerste ronde UEFA Cup![]()
Vermaelen heeft toch net z'n contract verlengd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op en dat is kampioen worden. Dan zie ik Heitinga, Vermaelen en Maduro ook nog wel sowieso een jaar blijven. Dan behoud je de complete as.
Ik ben er ook geen voorstander van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Adriaanse terug... Bibber...
Wrom niet ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van.
Weet je nooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die gaat sowieso wel weg na dit seizoen.
Als er een Milan, ManU, Barca (zeer onwaarschijnlijk) zich meld is ie pleite...
Zijn persoonlijkheid past niet bij Ajax vind ik. Hij is nog een grotere smoesjesverzinner dan Ten Cate .....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |