abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53831002
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
Co Adriaanse heeft aangegeven terug te willen keren bij Ajax, zou mooi zijn, naast Martin van Geel!
Klikt allemaal als een puzzel in elkaar.

Jaakke wil Adriaanse niet, Van Geel wil Adriaanse wel, Adriaanse wil naar Ajax, ledenraad kickt Jaakke eruit en Adriaanse komt gewoon. Opvolger voor Jaakke moet een Ajax man in hart en nieren zijn, de technisch directeur en trainer kunnen als goud door één deur en Ajax mag weer opgebouwd worden.

In 2009 winnen we de Champions League .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:07:29 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53831063
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klikt allemaal als een puzzel in elkaar.

Jaakke wil Adriaanse niet, Van Geel wil Adriaanse wel, Adriaanse wil naar Ajax, ledenraad kickt Jaakke eruit en Adriaanse komt gewoon. Opvolger voor Jaakke moet een Ajax man in hart en nieren zijn, de technisch directeur en trainer kunnen als goud door één deur en Ajax mag weer opgebouwd worden.

In 2009 winnen we de Champions League .
Keje Molenaar, iemand waar ook Johan Cruijff achter staat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:08:35 #178
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53831089
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien moet John Jaakke maar eens per ongeluk onder een auto terechtkomen?
Dit vind ik echt een ordinaire kutopmerking... Onder een auto terecht komen

Ik denk zelf dat langzaam stikken in een hors-d'oeuvre tijdens een netwerk bijeenkomst van de Industriele Groote Club meer bij de stand van een powerbroker als Jaakke past
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53831131
KJH gaat weg als we geen kampioen worden, zo simpel is het.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:11:13 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_53831133
Jaakke is ook wel een flapdrol hè? Ik ben niet per definitie een voorstander van een terugkeer van Co Adriaanse, maar hoe kan hij nou zeggen dat een terugkeer sowieso niet in het belang van Ajax zal zijn? Wie is er binnen de technische staf en binnen de spelersgroep nou nog over van het Ajax waar Co Adriaanse is weggestuurd? Gaat echt weer nergens over.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:12:58 #181
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53831167
Waarom is hij eigenlijk eruit getieft toen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53831202
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Keje Molenaar, iemand waar ook Johan Cruijff achter staat.
Exactly . Die man snapt er volgens mij wel wat van.

Aantal quotes:
quote:
Molenaar stelt dat er heel wat mis is bij Ajax. "Waar het op dit moment aan ontbreekt is een beleid en een visie. Als je 4-3-3 wilt blijven spelen, moet je daar ook je aankopen op richten. Dan heb ik het niet alleen over een goede rechtsbuiten en een goede linksbuiten, maar ook over twee goede vleugelverdedigers die in staat zijn om aanvallend mee te denken. Aankopen als Jaap Stam, Perez en Klaas-Jan Huntelaar zijn versterkingen voor de as. Maar daar zit volgens mij de zwakte van Ajax niet."
quote:
Daarnaast vindt de Volendammer het onbegrijpelijk dat Ajax spelers als Nigel de Jong en Rafael van der Vaart heeft laten gaan. "De jeugdopleiding stond centraal in de nieuwjaarsspeech van John Jaakke, maar dat staat haaks op het beleid. Van der Vaart en De Jong zijn boegbeelden van de jeugdopleiding, die op handen worden gedragen door iedereen die het stadion bezoekt. Zij mógen niet weg bij Ajax! Zij hebben alles in zich om Ajax te vertegenwoordigen aan de top. Hetzelfde geldt voor Wesley Sneijder. Nu Perez is gekocht zal straks ook Wesley verdwijnen, vrees ik. Dat vind ik afschuwelijk."
quote:
Voor de zoveelste keer geeft Molenaar aan dat hij het ook niet ziet zitten in voorzitter Jaakke. "Ik huldig gewoon het standpunt dat je verstand van voetbal moet hebben als je voorzitter van een voetbalclub wordt. Iedereen in de organisatie bij Ajax moet voetbal ademen. Dat doet een voorzitter als Jaakke niet. Dat geldt ook voor de directeuren. Die moeten voetbal ademen, die moeten voetbal eten en drinken. Het is aan ons, aan de oud-spelers, aan de mensen die iets durven zeggen, om dit te signaleren. Om de boel in ieder geval scherp te houden. Want de aandeelhouders en de leden roeren zich niet."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:15:17 #183
52871 Blight
Supersized.
pi_53831209
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom is hij eigenlijk eruit getieft toen?
Voornamelijk omdat men het niet eens was met zijn beleid/werkwijze. En 'de Ajax-tactiek' veranderen was heiligschennis.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:18:46 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53831270
Op zich klinkt dit allemaal heel goed, Co Adriaanse en Keje Molenaar als opvolgers van Henk ten Cate en John Jaakke. Eventueel zou Molenaar ook Maarten Fontein kunnen opvolgen, zodat Johan Cruijff als voorzitter Jaakke kan opvolgen? Zou nog mooier zijn! Nadeel is alleen dat Cruijff het niet zo heeft op Adriaanse (En Louis van Gaal), waardoor het mij uitgesloten lijkt dat die komt als opvolger voor Ten Cate. Hij zal liever Marco van Basten of Frank Rijkaard zien komen, maar beide acht ik (nog) niet geschikt om Ajax te redden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:24:00 #185
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53831371
Ik zou zelf graag Leo van Wijk als voorzitter zien. Ajax man in hart en nieren.

En dan Molenaar op de positie van Fontein.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53831509
quote:
Co Adriaanse heeft aangegeven terug te willen keren bij Ajax, zou mooi zijn, naast Martin van Geel!
Inderdaad. Jaakke en Fonteijn zouden voor die tijd toch weg moeten zijn
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53831522
Las ook nog ergens iets over de oud voorzitter van de ArenA. Is dat iets? Die ken ik dan niet goed...
pi_53831523
quote:
Wouwwwwwwwww goede zaak
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_53831903
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Die gaat sowieso wel weg na dit seizoen.
Als er een Milan, ManU, Barca (zeer onwaarschijnlijk) zich meld is ie pleite...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53831919
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef D1 het volgende:
Ik zou zelf graag Leo van Wijk als voorzitter zien. Ajax man in hart en nieren.

En dan Molenaar op de positie van Fontein.

waar heb ik dat mee gehoord.......
Ajax!!
pi_53832424
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:11 schreef Scorpie het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op en dat is kampioen worden. Dan zie ik Heitinga, Vermaelen en Maduro ook nog wel sowieso een jaar blijven. Dan behoud je de complete as.
pi_53832512
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan zit er maar 1 ding op en dat is kampioen worden. Dan zie ik Heitinga, Vermaelen en Maduro ook nog wel sowieso een jaar blijven. Dan behoud je de complete as.
Hoeven ze iig geen voorronde CL te spelen
pi_53832541
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hoeven ze iig geen voorronde CL te spelen
En de daarop volgende eerste ronde UEFA Cup
pi_53832631
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

En de daarop volgende eerste ronde UEFA Cup
De laatste keer he, want in 2009 zal de kampioen ook voorronde spelen
pi_53832842
Adriaanse terug... Bibber...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53833178
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vermaelen heeft toch net z'n contract verlengd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53833186
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Adriaanse terug... Bibber...
Ik ben er ook geen voorstander van.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53833251
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen voorstander van.
Wrom niet ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_53833292
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die gaat sowieso wel weg na dit seizoen.
Als er een Milan, ManU, Barca (zeer onwaarschijnlijk) zich meld is ie pleite...
Weet je nooit.
pi_53833305
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wrom niet ?
Zijn persoonlijkheid past niet bij Ajax vind ik. Hij is nog een grotere smoesjesverzinner dan Ten Cate .....

Daarbij heeft hij zijn image (al dan niet terecht) niet mee, dus weet niet of de spelersgroep wel op zo iemand zit te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')