Had ie 2 maanden geleden moeten bedenken, toen had Chelsea nog een probleem op rechtsbackquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, binnen een week speelt die bij Chelsea.
Wel een stukje om kwart voor zeven. Maar om 22:30 uur komt toch het uitgebreide deel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had ie 2 maanden geleden moeten bedenken, toen had Chelsea nog een probleem op rechtsback![]()
Jullie nog het interview van Van Gelder met Ten Cate gezien?
Op internet staat ie van een kwartier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wel een stukje om kwart voor zeven. Maar om 22:30 uur komt toch het uitgebreide deel?
Geweldigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:31 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=28561
Hij zal het vast wel willen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:41 schreef Noshiba het volgende:
Co wil graag terugkeren?
Staat op sportweek.nlquote:Adriaanse wil Ten Cate opvolgen bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 9-okt-2007 22:42
Adriaanse wil Ten Cate opvolgen bij Ajax. Later meer...
Was net ook op studio sport, er was iemand die een docu maakte over co en daarin zei die het!quote:
Kom op, Jaakkequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Co kan wel meer willen, maar Jaakke zei toch enkele weken geleden nog dat Co 100 % zeker niet meer naar Ajax kwam?
Wat dat bestuur tegenwoordig zegt geloof ik geen snars meer van!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Co kan wel meer willen, maar Jaakke zei toch enkele weken geleden nog dat Co 100 % zeker niet meer naar Ajax kwam?
Ja ok, maar normaal draaien ze er altijd een beetje om heen ("in principe blablabla") maar nu was ie zo zeker dat het me sterk lijkt dat ie komt. Tenzij het bestuur vertrekt natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat dat bestuur tegenwoordig zegt geloof ik geen snars meer van!
Helaas voor jullie (nog) wel de macht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Trancelocator het volgende:
Jaakke zei toch al nee? En dat is iemand die er kijk op heeft.
Ik heb het idee dat Van Geel dat wel hard zal spelen, en zijn positie eraan gaat verbinden. Mocht hij Co niet kunnen halen, is het ook exit Van Geel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Helaas voor jullie (nog) wel de macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |