abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53835421
Hiddink met Frank de Boer als assistent zou hemels zijn.
lollig
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:08:46 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53835424
Frank en Ronald de Boer gingen respectloos met Ajax om, moeten we die ook dan maar beide spelers tot persona non grata bombarderen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53835453
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jij zit te wachten op weer een Danny Blind/Jan Wouters scenario?

We moeten gewoon een ervaren capabele coach aantrekken. Tot die tijd heb ik nog liever Koster dan De Boer.
Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
lollig
pi_53835479
Hoe komen sommige mensen in godsnaam bij Frank de Boer?
pi_53835504
Jammer dat Morten Olsen zo respectloos is behandeld

Die zou ik graag wel willen zien als Trainer. Met Michael Laudrup als assistent
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_53835513
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
Ik had dat gevoel bij Danny Blind meer dan bij Frank de Boer. Bovendien had Danny toen al jarenlange ervaring als jeugdtrainer en hoofd opleidingen. Toch bleek de stap naar hoofdcoach van Ajax te groot.
Dan zie ik het helemaal negatief in voor de nog groenere Frank de Boer.

Nee, we hebben een ervaren man nodig, niet weer een proefballon.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53835516
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ook Danny Blind het "in de vingers" heeft. Ik vermoed alleen dat hij de verkeerde persoon op het verkeerde moment was. Te vroeg, wellicht...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53835524
Wat doet Wim Jonk eigenlijk momenteel? Volendam ofzo?
pi_53835541
quote:
Adriaanse staat open voor trainerspost Ajax

Co Adriaanse staat open voor een terugkeer bij Ajax. Dat heeft de trainer dinsdag aan de NOS laten weten, dat momenteel een reportage maakt in Qatar over Adriaanse.

Momenteel is Adriaanse trainer van Al-Sadd. In een reactie liet hij echter weten open te staan voor een nieuw dienstverband bij Ajax.

Adriaanse was al eens eerder kort trainer van de Amsterdammers. Door zijn verstoorde relatie met de media zette Ajax hem toen op straat. Omdat de oefenmeester bij Willem II en AZ goed samenwerkte met technisch directeur Martin van Geel, zingt zijn naam toch weer rond in de ArenA. Voorzitter John Jaakke drukte de geruchten omtrent de komst van Adriaanse echter onlangs de kop in.
lollig
pi_53835548
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Hij is technisch directeur daar volgens mij. Menzo is daar trainer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:14:16 #271
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53835562
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Hiddink met Frank de Boer als assistent zou hemels zijn.
Hans Kraaij Jr.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53835570
Hiddink hoofdtrainer met als assistenten De Boer en Bergkamp.
lollig
pi_53835571
Ach ja die Adriaanse discussie is al vaker gevoerd hier maar het feit blijft dat hij heel Ajax kent, hij heeft puik werk gedaan als hoofd-jeugdopleidingen. Ik ben altijd al fan van hem geweest ongeacht bij welke club hij zat. Ik heb er een goed gevoel bij zijn terugkomst maar goed ik had ook een goed gevoel toen Henk werd aangesteld.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53835575
Hiddink komt toch niet.
pi_53835577
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:16:04 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53835604
Heb ook absoluut niet het idee dat Frank de Boer een goede trainer/coach zou kunnen worden, alleen communicatief gezien al. Zie het al voor me, hoe De Boer een oefening uitlegt of een tactiek wil wijzigen:

"Ja,eeeeuh. We moeten, eeeeeuh. Het veld, eeeeeeuh. Meer breed, eeeeeeeuh. Houden."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53835625
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Die hoef ik niet bij Ajax te zien.
Porcupine Tee - Normal
pi_53835699
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef patrickt37 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.
Als je Knopper in de basis moet zetten vanuit armoede zegt dat genoeg denk ik.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53835707
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook absoluut niet het idee dat Frank de Boer een goede trainer/coach zou kunnen worden, alleen communicatief gezien al. Zie het al voor me, hoe De Boer een oefening uitlegt of een tactiek wil wijzigen:

"Ja,eeeeuh. We moeten, eeeeeuh. Het veld, eeeeeeuh. Meer breed, eeeeeeeuh. Houden."

Ajax!!
pi_53835715
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef Pritt het volgende:

[..]

Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.
Als je Knopper in de basis moet zetten vanuit armoede zegt dat genoeg denk ik.
Knoppertje is toch echt een keer topscorer van Ajax geweest
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')