quote:
Falen vind ik een groot woord, hij kreeg de kans niet zijn werk af te maken. In feite heeft Ronald Koeman geprofiteerd van zijn voorbereidende werk, dus falen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat hij het de tweede keer wel goed zou doen. Waarom zou je iemand die de eerste keer gefaald heeft nog een kans moeten gunnen? In de meeste gevallen werkt dat gewoon niet, zie bijvoorbeeld Van Gaal bij Barcelona.
Mooi plaatjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar intussen, s'nachts :
[ afbeelding ]
Het ging niet goed met Ajax, en het zag er ook niet naar uit dat Co de boel weer snel op de rails zou krijgen. Na Heerenveen - Ajax (5-1) ging het goed fout. Dat Ajax ten tijde van het ontslag tweede stond had min of meer te maken met het falen van psv. Ik ben dan ook niet van mening dat wanneer Co het seizoen had afgemaakt, Ajax kampioen was geworden. Koeman creeerde de noodzakelijke rust bij de spelers en vanaf dat moment ging het ook weer beter lopen. Bepalende spelers als Van der Vaart en Chivu waren totaal niet rouwig om het vertrek van Co.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Falen vind ik een groot woord, hij kreeg de kans niet zijn werk af te maken. In feite heeft Ronald Koeman geprofiteerd van zijn voorbereidende werk, dus falen?
Waarom zou je iemand zonder ervaring als clubcoach meteen als trainer/coach van Ajax aanstellen?
Jij zit te wachten op weer een Danny Blind/Jan Wouters scenario?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Frank de Boer mag van mij wel in het diepe gegooid worden.
Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op weer een Danny Blind/Jan Wouters scenario?
We moeten gewoon een ervaren capabele coach aantrekken. Tot die tijd heb ik nog liever Koster dan De Boer.
Ik had dat gevoel bij Danny Blind meer dan bij Frank de Boer. Bovendien had Danny toen al jarenlange ervaring als jeugdtrainer en hoofd opleidingen. Toch bleek de stap naar hoofdcoach van Ajax te groot.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
Ik weet zeker dat ook Danny Blind het "in de vingers" heeft. Ik vermoed alleen dat hij de verkeerde persoon op het verkeerde moment was. Te vroeg, wellicht...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat De Boer het "in de vingers" heeft in tegenstelling tot danny en jan.
quote:Adriaanse staat open voor trainerspost Ajax
Co Adriaanse staat open voor een terugkeer bij Ajax. Dat heeft de trainer dinsdag aan de NOS laten weten, dat momenteel een reportage maakt in Qatar over Adriaanse.
Momenteel is Adriaanse trainer van Al-Sadd. In een reactie liet hij echter weten open te staan voor een nieuw dienstverband bij Ajax.
Adriaanse was al eens eerder kort trainer van de Amsterdammers. Door zijn verstoorde relatie met de media zette Ajax hem toen op straat. Omdat de oefenmeester bij Willem II en AZ goed samenwerkte met technisch directeur Martin van Geel, zingt zijn naam toch weer rond in de ArenA. Voorzitter John Jaakke drukte de geruchten omtrent de komst van Adriaanse echter onlangs de kop in.
Hij is technisch directeur daar volgens mij. Menzo is daar trainer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Wat doet Wim Jonk eigenlijk momenteel? Volendam ofzo?
Hans Kraaij Jr.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Hiddink met Frank de Boer als assistent zou hemels zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |