Precies. Wat een fantastisch seizoen was dat, z'n eerste dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Heel stiekem verlang ik ook naar Morton. Niet dat hij er ooit nog aan zal denken om te komen.
Dat kost je een imago, bijvoorbeeld: "Topclub in Europa".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat kost een kilo "voordeel van de twijfel" eigenlijk? Want ik heb er al flink wat van doorheen geramd de afgelopen 10 jaar.
Dit gaat hem worden. De 1e coach in meer dan 10 jaar die zijn contract uitdient!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat kost een kilo "voordeel van de twijfel" eigenlijk? Want ik heb er al flink wat van doorheen geramd de afgelopen 10 jaar.
50.000 grijze haren, twee relaties en herstelwerkzaamheden aan inboedel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Weer een ex-PSV-er bij Ajax 1quote:Koster interim-hoofdtrainer Ajax
Amsterdam, 09 okt 2007
Ajax heeft Adrie Koster aangesteld als interim-hoofdtrainer van het eerste elftal. Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman blijven actief als assistent-trainers.
Adrie Koster is sinds dit seizoen werkzaam als coach van Jong Ajax. Koster startte zijn trainersloopbaan in 1985 bij FC Eindhoven, daarna werd hij hoofdcoach bij onder andere Willem II, Roda JC, Excelsior, VVV-Venlo en RKC Waalwijk.
Ongelofelijk hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Sethje het volgende:
Wat een charisma heeft die man
Hij had beter jeugd opleidingen kunnen blijven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:07 schreef Pritt het volgende:
Nou ik zie het niet zo positief in met onze Adrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |