Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef FJD het volgende:
Shizzle ga je datumprikker eens invullen man
Ow ja wie gaat alle mensen op de server even waarschuwen dat ie op Coop gaat?
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
Je zit toch in BF2CC neem ik aan? gewoon ff admin message spammen, desnoods in pauze mode..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Je denkt echt dat er mensen op onze server zitten?![]()
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
You called me ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sumera en Viro, met name Sumera.. dr is een truukje voor ofzo.. ik begin er iig niet aanVorige keer waren alle instellingen pleitte..
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?quote:
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
jij weet toch wel hoe je de server uit een loop moet halen?
Ik heb het al gefixedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:
De server zit weer in een loopWie is daar goed mee
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Al opgelost voor ik online kwam, k voel me nutteloos![]()
![]()
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Dagje gewerkt in de bouwben helemaaaaaaaaaaaaaaaal kapot
Vergeet je de onderkant ook niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dchrijf mij maar af voor vanavond, kan geen verbinding krijgen![]()
eerst maar es mn kop kaal scheren, dan es kijken of we de boel kunnen fixen
mn baard of mn zakquote:
zit aaron weer in de kroeg te hijsenquote:Ik ben er trouwens ook pas laat..
Eerst ff lasagna naar binnen schuiven en daarna nog Aaron halen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
broodjes bal, potjes bier en fluiten naar lekkere wijven![]()
![]()
Ik wil er ook niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
internet weer gefixed, wat een klote iets is dat draadloos internet ook![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef staticdata het volgende:
laat er weer iemand de server crashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |