Te snel! ik was nog bezigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:45 schreef DJ_ het volgende:
nee
Lijkt me wel cool, een spel dat bedoelt is om te co-oppen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Army of Two wordt vet!!! en het is een EA game! gaan die 2 dingen samen?
Idd mij lijkt het ook erg vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool, een spel dat bedoelt is om te co-oppen....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zonder naar de user te kijken wist ik al dat dit een TT van AQuila360 zou zijn
Mij ook, alleen EA is zo kut...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool, een spel dat bedoelt is om te co-oppen....
neequote:
Jep, ga hem zo proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Is de PGR4 demo er al? Zit op mijn werk en wil naar hui-uis
Ik had de demo binnen 10 minuten erop staan, dus het gaat erg vlot jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:18 schreef Klonk het volgende:
en de download van PRG 4 lijkt best vlot te gaan, volgens mij hebben ze een extra servertje neergezet bij microsoft...
heb hem net aangezet , we zullen zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had de demo binnen 10 minuten erop staan, dus het gaat erg vlot ja![]()
quote:PGR 4 demo op Xbox Live
Het vierde Project Gotham Racing 4 deel is in aantocht en de game is op de redactie enthousiast ontvangen, voordat je onze ervaringen in de review kunt lezen kun je echter zelf al met de game aan de slag.
In een demo van 1.27 Gigagbyte kun je racen met drie exotische wagens, alsmede twee motoren. De demo voert je door de straten van Macau, alsmede een sneeuwachtig Nürburgring. Twijfel dus niet langer, gooi je Xbox 360 aan en race snel de baan op.
De minpunt die ik constant voorbij zie komen in de reviews is dat je te machtig bent met een motor. Bekijk de 1UP show item maar eens. Hoe heb jij dit ervaren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef kepler het volgende:
Spel ziet er ook goed uit en de motoren zijn even wennen, maar rijden dan prima
Quote dan het berichtje van de door ons allen natuurlijk zo geliefde Fok!games en niet van een externe site, verradertquote:
Koentjequote:
geen idee nog, maar ze rijden wel lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De minpunt die ik constant voorbij zie komen in de reviews is dat je te machtig bent met een motor. Bekijk de 1UP show item maar eens. Hoe heb jij dit ervaren?
Yep, ‘’EA zuigt’’ is ZO 2001…..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
Army of Two wordt vet!!! en het is een EA game! gaan die 2 dingen samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |