Leg eens uit dan, ben wel benieuwd. Het laden van lege fusten en containers gaat met de hand, waarom zou het lossen niet met de hand kunnen? En hoe wordt het dan gedaan, met heftrucks ofzo. Uitleg uitleg, ben benieuwd hoe het er in t DC aan toegaat..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 04:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo
Afstanden en hoeveelheden zijn te groot om dat allemaal handmatig te doen.
volgens mij gewoon nog wk 43, daarna in wk 46quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer krijgen we weer loon eigenlijk? Bij m'n vorige loonstrookje zat een brief van AH, maar ik kon er niks wijs uit worden.
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantquote:
Die bedoel ik stiekemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantook al is die veel duurder!
hmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aaah okej, maar die is toch 8 pads voor 2 euro nog wat? iets van 30 cent per pad
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef GotC het volgende:
Ik sta er ook nog steeds niet in...
Heb vandaag nog effe de ontbijtkoekworp opnieuw gedaan, ze dachten namelijk dat het 5 meter was ipv 6. Mocht weer helemaal opnieuw dus. Koffieworp is ook gedaan, Senseo pads ging te hard! Chocomel dingen staan er ook alweer in, en alle PUC dingen staan leeg
.
Ed zal trots op je zijn!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef chatgek het volgende:
Het was een lekker dagje... alles liep gesmeerd![]()
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:47 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?
Hmmm, wanneer komt 't ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatWel vervelend, is geloof ik 1 meter dat dus leeg staat
.
Ik had gelezen dat het toch echt deze week in de verkoop gaat, maar ik verwacht het niet voor volgende weekquote:
Chocomel Hot past niet in mijn Senseo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef Weemz het volgende:
Hé, ik sta niet in de OP!
Enne lekker weer... Past de Chocomel© padhouder niet op mijn New Generation Senseo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |