Leg eens uit dan, ben wel benieuwd. Het laden van lege fusten en containers gaat met de hand, waarom zou het lossen niet met de hand kunnen? En hoe wordt het dan gedaan, met heftrucks ofzo. Uitleg uitleg, ben benieuwd hoe het er in t DC aan toegaat..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 04:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo
Afstanden en hoeveelheden zijn te groot om dat allemaal handmatig te doen.
volgens mij gewoon nog wk 43, daarna in wk 46quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer krijgen we weer loon eigenlijk? Bij m'n vorige loonstrookje zat een brief van AH, maar ik kon er niks wijs uit worden.
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantquote:
Die bedoel ik stiekemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantook al is die veel duurder!
hmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aaah okej, maar die is toch 8 pads voor 2 euro nog wat? iets van 30 cent per pad
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef GotC het volgende:
Ik sta er ook nog steeds niet in...
Heb vandaag nog effe de ontbijtkoekworp opnieuw gedaan, ze dachten namelijk dat het 5 meter was ipv 6. Mocht weer helemaal opnieuw dus. Koffieworp is ook gedaan, Senseo pads ging te hard! Chocomel dingen staan er ook alweer in, en alle PUC dingen staan leeg
.
Ed zal trots op je zijn!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef chatgek het volgende:
Het was een lekker dagje... alles liep gesmeerd![]()
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:47 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?
Hmmm, wanneer komt 't ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatWel vervelend, is geloof ik 1 meter dat dus leeg staat
.
Ik had gelezen dat het toch echt deze week in de verkoop gaat, maar ik verwacht het niet voor volgende weekquote:
Chocomel Hot past niet in mijn Senseo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef Weemz het volgende:
Hé, ik sta niet in de OP!
Enne lekker weer... Past de Chocomel© padhouder niet op mijn New Generation Senseo...
Die is gek... ik werk al van 13.00 tot 21.00quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:49 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ed zal trots op je zijn!![]()
Kom jij ons vrijdagochtend helpen met houdbaar wegvullen?
gaan wij met eddepet regelen dat je om 17.00 mag beginnen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:00 schreef chatgek het volgende:
[..]
Die is gek... ik werk al van 13.00 tot 21.00![]()
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:24 schreef StefanCJ het volgende:
Inderdaad ... Bovendien krijg je een gevulde koek in je pauze! Das wel heel cool hé?
Welk filiaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!![]()
Moet je wel bij ons iemand vinden van 9 tot 14 op kassaquote:
bied het dan niet aan!:(quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je wel bij ons iemand vinden van 9 tot 14 op kassa
nee hoor dacht ik niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha, je dacht dat ik het serieus meende?!!!
![]()
![]()
Sorry hahahahaha
![]()
Ik woon in freakin' Groningen gast
![]()
!
Ik vul al meer dan een half jaar iig 3 uurtjes in de week Zuivel op het drukste pad van de winkel op het drukste moment van de weekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee hoor dacht ik niet!
btw kassa mensen kunnen niet vullen!![]()
![]()
Daarom begon ik ook over de reiskosten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vul al meer dan een half jaar iig 3 uurtjes in de week Zuivel op het drukste pad van de winkel op het drukste moment van de week! Heb een tijdje houdbaar gedaan. Maar vaste prik al bijna 3 jaar lang kassa
![]()
![]()
(Ik ga iig vrijdag een dagje helpen in Delfzijl - dus ik wil/doe het wel maar Utrecht?)
Als ik die niet kreeg kwam ik sowieso nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Daarom begon ik ook over de reiskosten!![]()
ok dus nu wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik die niet kreeg kwam ik sowieso niet!
Ik geef je wel een telefoonlijstquote:
anders wil ik wel een daggie groningen doen vrijdag!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geef je wel een telefoonlijstDan kan jij gaan bellen voor kassamedewerkers. Een collega kon niemand vinden. Dat terwijl het HERFSTVAKANTIE is volgende week... NIEMAND kon werken van 10 tot 14 op woensdag. Ja, dan vraag je me
Que?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:18 schreef crx-boy het volgende:
[..]
anders wil ik wel een daggie groningen doen vrijdag!![]()
jammer.........thad weer eens wat anders geweest!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Que?
Ik zit dan in Delfzijl. Ik was toch al vrijdag vrij
Daarom vertrek ik vrijdag naar Delfzijl 'eens wat anders'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
jammer.........thad weer eens wat anders geweest!![]()
Bij ons vandaag 2 volle winkelkarren met panklaar, kiko en vis..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef GotC het volgende:
Vanavond vergadering gehad over derving en dergelijken, hoe we het kunnen tegengaan. Als je hoort hoeveel geld de derving per jaar kost voor alle 4 de winkels bij elkaar..damn. (mag t alleen niet zeggen
)
Jij bent echt wel genereusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!![]()
mwah, ik denk dat het meevaltquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Stinkerd het volgende:
Ok wie doet er mee met het grote dagelijkse overdatum spel? AH katwijk, zeilmakerstraat gaat voor een gemiddelde van 380 euro per dag op de AGF alleen *up*
whahahahahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef Stammies het volgende:
Wij krijgen hem morgen
Sommige mensen zijn ook niet echt slim op het contact centre.
Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig, dus ik bestelde er vorige week eentje in het Tib-boek, samen met bijpassende stofzuigerzakken en nog wat dingetjes. Word ik 2 dagen later gebeld zegt zo'n vrouw dat de stofzuiger niet meer leverbaar is, dan vraag ik of er dan een vervangend artikel is. Nou we moesten dan maar opnieuw in het Tib-boek kijen. Ga ik de volgende dag nog een keer kijken met mijn SM staat die stofzuiger er gewoon nog in. Dus we sturen een mailtje naar het contact centre wat het probleem is. Krijgen we een mailtje terug dat de stofzuigerzakken niet leverbaar zijn, maar de dag daarna kregen we gewoon de zakken binnen, en vandaag de stofzuiger met daarbij nog meer stofzuigerzakken![]()
Klein? Klinkt als een megawinkelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:59 schreef Renesite het volgende:
Goed, ik reed vandaag naar AHtje toe met de auto. Bwoap. Het was half 9.
Ik kocht 2 kaiserbolletjes, ik rekende af en ik keek ff naar de planning.
"René 7.45 - 17 1280"
Que? was mijn reactie.
Ik liep naar achteren en kreeg het verwijt "Wat doe jij hier?"
"Tja, E. zei tegen mij dat ik van 9 tot 14 moet werken?"
"Oh? Vreemd? Je moest om kwart voor 8 al in Delfzijl zijn!" werd dus verteld.
Goed, auto aan, en racen naar Delfzijl![]()
Wat een kleinschalige winkel!
3 kassa's overdag open! Gekkenwerk!
Morgen van 10 tot18 maar weer!
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef Stammies het volgende:
Wij krijgen hem morgen
Sommige mensen zijn ook niet echt slim op het contact centre.
Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig, dus ik bestelde er vorige week eentje in het Tib-boek, samen met bijpassende stofzuigerzakken en nog wat dingetjes. Word ik 2 dagen later gebeld zegt zo'n vrouw dat de stofzuiger niet meer leverbaar is, dan vraag ik of er dan een vervangend artikel is. Nou we moesten dan maar opnieuw in het Tib-boek kijen. Ga ik de volgende dag nog een keer kijken met mijn SM staat die stofzuiger er gewoon nog in. Dus we sturen een mailtje naar het contact centre wat het probleem is. Krijgen we een mailtje terug dat de stofzuigerzakken niet leverbaar zijn, maar de dag daarna kregen we gewoon de zakken binnen, en vandaag de stofzuiger met daarbij nog meer stofzuigerzakken![]()
Niet gekkenwerk alsin druk. Maar gezien de hoeveelheid kassa's tov. hetgeen wat wij hebben lach ik me doodquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef chatgek het volgende:
[..]
Klein? Klinkt als een megawinkel![]()
ik heb ze zien staan in het hokquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.
prullenbakken die koop je toch gewoon?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.
Kan iemand me uitleggen waarom er tussen al die geavanceerde AH-systemen nog zoiets functioneert als het TIB-boek? Een slechtere userinterface kán niet!
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vierquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet gekkenwerk alsin druk. Maar gezien de hoeveelheid kassa's tov. hetgeen wat wij hebben lach ik me dood
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef chatgek het volgende:
Inderdaad... en als je iets snel nodig hebt ga je er niet één of twee dagen op wachten.
[..]
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vier![]()
hard nodig???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef chatgek het volgende:
Inderdaad... en als je iets snel nodig hebt ga je er niet één of twee dagen op wachten.
[..]
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vier![]()
regel ik de nota wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben jou ook had nodig morgen!
gewoon naar de counter lopen en zeggen.......hoi,ik ben chatgek en jullie hebben mij nodig!![]()
eddepet zei net nog het kan!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben jou ook hard nodig morgen!
gewoon naar de counter lopen en zeggen.......hoi,ik ben chatgek en jullie hebben mij nodig!![]()
Heb je structureel een probleem bij de kassa, of is het tijdelijk? Maandag ben ik geloof ik gebeld door "eddepet" of er dinsdagmiddag iemand kon, toen kon er niemand, maar op zich heb ik wel cassieres die meer willen werken. Dit weekend is het suikerfeest, dus kan ik ook niemand regelen, maar misschien volgende week wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben geen probleem bij de kassa ,maar morgen wel met vullen van 09.00-13.00!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Stammies het volgende:
[..]
Heb je structureel een probleem bij de kassa, of is het tijdelijk? Maandag ben ik geloof ik gebeld door "eddepet" of er dinsdagmiddag iemand kon, toen kon er niemand, maar op zich heb ik wel cassieres die meer willen werken. Dit weekend is het suikerfeest, dus kan ik ook niemand regelen, maar misschien volgende week wel.
Bel anders morgen even. Ik ben er van 12 tot 20.30
nee je hoeft het niet te kennen.......is gewoon een forum waar mensen met elkaar praten en toevallig denk ik dan.........heeft er ook iemand de zelfede nick als jij!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:14 schreef Stammies het volgende:
zegt me zo snel even niks...
Moet ik het kennen?
Ik weet het...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
Wij hebben niks gezegd deze keer hé! Lekker gewerkt? Bij ons ging het ook goed met 2 man 1100 colli vullen van 0900 tot 1400 hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef chatgek het volgende:
[..]
Klein? Klinkt als een megawinkel![]()
Deellevering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef mausb het volgende:
Leuk het nieuwe spoorboekje, morgen in de eerste zending vers (5.55 uur) 3400 colli.. 5.30 uur beginnen, ben benieuwd
Bij ons schoot het in de middag niet echt op... te weinig mensenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:43 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Wij hebben niks gezegd deze keer hé! Lekker gewerkt? Bij ons ging het ook goed met 2 man 1100 colli vullen van 0900 tot 1400 hoor!
ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef chatgek het volgende:
[..]
Bij ons schoot het in de middag niet echt op... te weinig mensenMaar is het gelukt om het te vullen?
![]()
nope, als je voor kerst weg gaat, krijg je helemaal nopquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:49 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ga binnenkort ontslag nemen na 3 jaar bij AH hebben gewerkt, maar ik vroeg me af krijg je wel nog winstuitkering, als je zeg maar nu al stopt?
Dan krijg je het zeker gewoon alsnog over de tijd dat je gewerkt hebt ?
(ik vraag het liever niet aan me manager want als ik blijf dan kom ik een beetje gierig over)
wij werden ook gebeld: code 999 toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef MewBie het volgende:
Bij ons was het ook een ramp op de kassa, was iemand niet op komen dagen![]()
En om 7 uur al dat callcenter aan de lijn![]()
Iemand daar trouwens meer info over? Over dat gedoe waar dat callcenter dus voor belde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |