Leg eens uit dan, ben wel benieuwd. Het laden van lege fusten en containers gaat met de hand, waarom zou het lossen niet met de hand kunnen? En hoe wordt het dan gedaan, met heftrucks ofzo. Uitleg uitleg, ben benieuwd hoe het er in t DC aan toegaat..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 04:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo
Afstanden en hoeveelheden zijn te groot om dat allemaal handmatig te doen.
volgens mij gewoon nog wk 43, daarna in wk 46quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wanneer krijgen we weer loon eigenlijk? Bij m'n vorige loonstrookje zat een brief van AH, maar ik kon er niks wijs uit worden.
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantquote:
Die bedoel ik stiekemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:56 schreef -Sum- het volgende:
[..]
die hebben ze al twee weken bij de super de boer, dus ik ben alleen nog benieuwd naar de chocomel variantook al is die veel duurder!
hmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:06 schreef -Sum- het volgende:
[..]
aaah okej, maar die is toch 8 pads voor 2 euro nog wat? iets van 30 cent per pad
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:40 schreef GotC het volgende:
Ik sta er ook nog steeds niet in...
Heb vandaag nog effe de ontbijtkoekworp opnieuw gedaan, ze dachten namelijk dat het 5 meter was ipv 6. Mocht weer helemaal opnieuw dus. Koffieworp is ook gedaan, Senseo pads ging te hard! Chocomel dingen staan er ook alweer in, en alle PUC dingen staan leeg
.
Ed zal trots op je zijn!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef chatgek het volgende:
Het was een lekker dagje... alles liep gesmeerd![]()
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:47 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Jullie hadden die PUC troep wel binnen gekregen dus?
Hmmm, wanneer komt 't ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Verkeerd getypt sorry, dat t vak nog steeds leeg staatWel vervelend, is geloof ik 1 meter dat dus leeg staat
.
Ik had gelezen dat het toch echt deze week in de verkoop gaat, maar ik verwacht het niet voor volgende weekquote:
Chocomel Hot past niet in mijn Senseo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef Weemz het volgende:
Hé, ik sta niet in de OP!
Enne lekker weer... Past de Chocomel© padhouder niet op mijn New Generation Senseo...
Die is gek... ik werk al van 13.00 tot 21.00quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:49 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ed zal trots op je zijn!![]()
Kom jij ons vrijdagochtend helpen met houdbaar wegvullen?
gaan wij met eddepet regelen dat je om 17.00 mag beginnen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:00 schreef chatgek het volgende:
[..]
Die is gek... ik werk al van 13.00 tot 21.00![]()
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:24 schreef StefanCJ het volgende:
Inderdaad ... Bovendien krijg je een gevulde koek in je pauze! Das wel heel cool hé?
Welk filiaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!![]()
Moet je wel bij ons iemand vinden van 9 tot 14 op kassaquote:
bied het dan niet aan!:(quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je wel bij ons iemand vinden van 9 tot 14 op kassa
nee hoor dacht ik niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Renesite het volgende:
Hahahaha, je dacht dat ik het serieus meende?!!!
![]()
![]()
Sorry hahahahaha
![]()
Ik woon in freakin' Groningen gast
![]()
!
Ik vul al meer dan een half jaar iig 3 uurtjes in de week Zuivel op het drukste pad van de winkel op het drukste moment van de weekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee hoor dacht ik niet!
btw kassa mensen kunnen niet vullen!![]()
![]()
Daarom begon ik ook over de reiskosten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vul al meer dan een half jaar iig 3 uurtjes in de week Zuivel op het drukste pad van de winkel op het drukste moment van de week! Heb een tijdje houdbaar gedaan. Maar vaste prik al bijna 3 jaar lang kassa
![]()
![]()
(Ik ga iig vrijdag een dagje helpen in Delfzijl - dus ik wil/doe het wel maar Utrecht?)
Als ik die niet kreeg kwam ik sowieso nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef crx-boy het volgende:
[..]
Daarom begon ik ook over de reiskosten!![]()
ok dus nu wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik die niet kreeg kwam ik sowieso niet!
Ik geef je wel een telefoonlijstquote:
anders wil ik wel een daggie groningen doen vrijdag!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geef je wel een telefoonlijstDan kan jij gaan bellen voor kassamedewerkers. Een collega kon niemand vinden. Dat terwijl het HERFSTVAKANTIE is volgende week... NIEMAND kon werken van 10 tot 14 op woensdag. Ja, dan vraag je me
Que?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:18 schreef crx-boy het volgende:
[..]
anders wil ik wel een daggie groningen doen vrijdag!![]()
jammer.........thad weer eens wat anders geweest!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Que?
Ik zit dan in Delfzijl. Ik was toch al vrijdag vrij
Daarom vertrek ik vrijdag naar Delfzijl 'eens wat anders'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef crx-boy het volgende:
[..]
jammer.........thad weer eens wat anders geweest!![]()
Bij ons vandaag 2 volle winkelkarren met panklaar, kiko en vis..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef GotC het volgende:
Vanavond vergadering gehad over derving en dergelijken, hoe we het kunnen tegengaan. Als je hoort hoeveel geld de derving per jaar kost voor alle 4 de winkels bij elkaar..damn. (mag t alleen niet zeggen
)
Jij bent echt wel genereusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef crx-boy het volgende:
[..]
gooi ik er een koud blikje frisdrank tegen aan!![]()
mwah, ik denk dat het meevaltquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Stinkerd het volgende:
Ok wie doet er mee met het grote dagelijkse overdatum spel? AH katwijk, zeilmakerstraat gaat voor een gemiddelde van 380 euro per dag op de AGF alleen *up*
whahahahahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef Stammies het volgende:
Wij krijgen hem morgen
Sommige mensen zijn ook niet echt slim op het contact centre.
Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig, dus ik bestelde er vorige week eentje in het Tib-boek, samen met bijpassende stofzuigerzakken en nog wat dingetjes. Word ik 2 dagen later gebeld zegt zo'n vrouw dat de stofzuiger niet meer leverbaar is, dan vraag ik of er dan een vervangend artikel is. Nou we moesten dan maar opnieuw in het Tib-boek kijen. Ga ik de volgende dag nog een keer kijken met mijn SM staat die stofzuiger er gewoon nog in. Dus we sturen een mailtje naar het contact centre wat het probleem is. Krijgen we een mailtje terug dat de stofzuigerzakken niet leverbaar zijn, maar de dag daarna kregen we gewoon de zakken binnen, en vandaag de stofzuiger met daarbij nog meer stofzuigerzakken![]()
Klein? Klinkt als een megawinkelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:59 schreef Renesite het volgende:
Goed, ik reed vandaag naar AHtje toe met de auto. Bwoap. Het was half 9.
Ik kocht 2 kaiserbolletjes, ik rekende af en ik keek ff naar de planning.
"René 7.45 - 17 1280"
Que? was mijn reactie.
Ik liep naar achteren en kreeg het verwijt "Wat doe jij hier?"
"Tja, E. zei tegen mij dat ik van 9 tot 14 moet werken?"
"Oh? Vreemd? Je moest om kwart voor 8 al in Delfzijl zijn!" werd dus verteld.
Goed, auto aan, en racen naar Delfzijl![]()
Wat een kleinschalige winkel!
3 kassa's overdag open! Gekkenwerk!
Morgen van 10 tot18 maar weer!
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef Stammies het volgende:
Wij krijgen hem morgen
Sommige mensen zijn ook niet echt slim op het contact centre.
Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig, dus ik bestelde er vorige week eentje in het Tib-boek, samen met bijpassende stofzuigerzakken en nog wat dingetjes. Word ik 2 dagen later gebeld zegt zo'n vrouw dat de stofzuiger niet meer leverbaar is, dan vraag ik of er dan een vervangend artikel is. Nou we moesten dan maar opnieuw in het Tib-boek kijen. Ga ik de volgende dag nog een keer kijken met mijn SM staat die stofzuiger er gewoon nog in. Dus we sturen een mailtje naar het contact centre wat het probleem is. Krijgen we een mailtje terug dat de stofzuigerzakken niet leverbaar zijn, maar de dag daarna kregen we gewoon de zakken binnen, en vandaag de stofzuiger met daarbij nog meer stofzuigerzakken![]()
Niet gekkenwerk alsin druk. Maar gezien de hoeveelheid kassa's tov. hetgeen wat wij hebben lach ik me doodquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef chatgek het volgende:
[..]
Klein? Klinkt als een megawinkel![]()
ik heb ze zien staan in het hokquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.
prullenbakken die koop je toch gewoon?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Tja, het TIB-boek... een maand of wat geleden hadden we 4 prullenbakken besteld en toen we ze na 3 weken nog niet hadden zijn we maar eens gaan bellen. Inmiddels hebben we, verdeeld over 4 afleveringen, 14 (!) prullenbakken binnen gekregen.
Kan iemand me uitleggen waarom er tussen al die geavanceerde AH-systemen nog zoiets functioneert als het TIB-boek? Een slechtere userinterface kán niet!
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vierquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet gekkenwerk alsin druk. Maar gezien de hoeveelheid kassa's tov. hetgeen wat wij hebben lach ik me dood
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef chatgek het volgende:
Inderdaad... en als je iets snel nodig hebt ga je er niet één of twee dagen op wachten.
[..]
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vier![]()
hard nodig???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef chatgek het volgende:
Inderdaad... en als je iets snel nodig hebt ga je er niet één of twee dagen op wachten.
[..]
Zal ik je een geheim vertellen... wij hebben er vier![]()
regel ik de nota wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben jou ook had nodig morgen!
gewoon naar de counter lopen en zeggen.......hoi,ik ben chatgek en jullie hebben mij nodig!![]()
eddepet zei net nog het kan!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben jou ook hard nodig morgen!
gewoon naar de counter lopen en zeggen.......hoi,ik ben chatgek en jullie hebben mij nodig!![]()
Heb je structureel een probleem bij de kassa, of is het tijdelijk? Maandag ben ik geloof ik gebeld door "eddepet" of er dinsdagmiddag iemand kon, toen kon er niemand, maar op zich heb ik wel cassieres die meer willen werken. Dit weekend is het suikerfeest, dus kan ik ook niemand regelen, maar misschien volgende week wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
wij hebben geen probleem bij de kassa ,maar morgen wel met vullen van 09.00-13.00!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Stammies het volgende:
[..]
Heb je structureel een probleem bij de kassa, of is het tijdelijk? Maandag ben ik geloof ik gebeld door "eddepet" of er dinsdagmiddag iemand kon, toen kon er niemand, maar op zich heb ik wel cassieres die meer willen werken. Dit weekend is het suikerfeest, dus kan ik ook niemand regelen, maar misschien volgende week wel.
Bel anders morgen even. Ik ben er van 12 tot 20.30
nee je hoeft het niet te kennen.......is gewoon een forum waar mensen met elkaar praten en toevallig denk ik dan.........heeft er ook iemand de zelfede nick als jij!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:14 schreef Stammies het volgende:
zegt me zo snel even niks...
Moet ik het kennen?
Ik weet het...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:53 schreef crx-boy het volgende:
[..]
hard nodig???
Wij hebben niks gezegd deze keer hé! Lekker gewerkt? Bij ons ging het ook goed met 2 man 1100 colli vullen van 0900 tot 1400 hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef chatgek het volgende:
[..]
Klein? Klinkt als een megawinkel![]()
Deellevering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef mausb het volgende:
Leuk het nieuwe spoorboekje, morgen in de eerste zending vers (5.55 uur) 3400 colli.. 5.30 uur beginnen, ben benieuwd
Bij ons schoot het in de middag niet echt op... te weinig mensenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:43 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Wij hebben niks gezegd deze keer hé! Lekker gewerkt? Bij ons ging het ook goed met 2 man 1100 colli vullen van 0900 tot 1400 hoor!
ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef chatgek het volgende:
[..]
Bij ons schoot het in de middag niet echt op... te weinig mensenMaar is het gelukt om het te vullen?
![]()
nope, als je voor kerst weg gaat, krijg je helemaal nopquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:49 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ga binnenkort ontslag nemen na 3 jaar bij AH hebben gewerkt, maar ik vroeg me af krijg je wel nog winstuitkering, als je zeg maar nu al stopt?
Dan krijg je het zeker gewoon alsnog over de tijd dat je gewerkt hebt ?
(ik vraag het liever niet aan me manager want als ik blijf dan kom ik een beetje gierig over)
wij werden ook gebeld: code 999 toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef MewBie het volgende:
Bij ons was het ook een ramp op de kassa, was iemand niet op komen dagen![]()
En om 7 uur al dat callcenter aan de lijn![]()
Iemand daar trouwens meer info over? Over dat gedoe waar dat callcenter dus voor belde...
volgens mij is het zo dat je tot eind periode 12 indienst moet zijn, maar dat staat in mijn cao boekje (in mijn kluisje op mijn werk).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nope, als je voor kerst weg gaat, krijg je helemaal nopje krijgt alleen als je weg gaat het vakantiegeld wat je tot dan toe hebt opgebouwd.
vandaar dat heel veel mensen ineens in januari weg gaan omdat ze het altijd tot na de winstuitkering uitstellen.
en dan krijg je meestal ook maar 70% ongeveer in december en in februari ofzo (dat was dit jaar het geval) een aanvullende winstuitkering over de maand december en eventueel een herberekening.
Ze belden toen ik en mijn collega nét binnen waren. Als ze twee minuten eerder hadden gebeld hadden ze voor noppes gebeld, lekker systeem als je niet eerst nadenkt hoe laat personeel binnen is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij werden ook gebeld: code 999 toch?
was iets niet goed met de haring
Wij werden gebeld om 7 uurquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:28 schreef hooibaal het volgende:
code 999 op Ouwehands haring idd. Dat gepaniekzaai met dat callcenter altijd... ze moeten die lui eens afleren om naar de SM te vragen. Ten eerste hebben wij die niet en ten tweede is die (echt niet alleen bij ons) lang niet altijd aanwezig op de onchristelijke tijdstippen dat die lui bellen.
Daarnaast: je mag er toch wel van uit gaan dat alle filialen het winkelweb lezen, het is er niet voor niks. En daarnaast, mocht je het missen je kassa blokkeert zogauw je er een over de scanner trekt dus dan kom je er ook wel achter.
Als die puC pads ook nog eens goed uit tests komt, dan kan de puC wel eens een grote hit worden.quote:
hmm dan blijf ik nog ffquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nope, als je voor kerst weg gaat, krijg je helemaal nopje krijgt alleen als je weg gaat het vakantiegeld wat je tot dan toe hebt opgebouwd.
vandaar dat heel veel mensen ineens in januari weg gaan omdat ze het altijd tot na de winstuitkering uitstellen.
en dan krijg je meestal ook maar 70% ongeveer in december en in februari ofzo (dat was dit jaar het geval) een aanvullende winstuitkering over de maand december en eventueel een herberekening.
ik heb nog iets van 105 uur, maakt dit wat uit an?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:28 schreef hooibaal het volgende:
En over die winstuitkering: je moet op de laatste dag van periode 12 en de eerste van 13 in dienst zijn, dan krijg je de eerste portie. Eventuele aanvulling en herberekening inderdaad in februari. Hoeveel vakantie heb je nog staan?
Dat is gewoon omdat ze willen weten wie de boodschap aangenomen heeft indien er toch wat mis gaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
En dan wou die m'n naam ook nog weten![]()
volgens mij niet echt, maar ik zou eens kijken hoe makkelijk je die dit jaar dan nog uit kan laten betalen als je volgend jaar opeens veel meer gaat verdienen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
hmm dan blijf ik nog ff![]()
[..]
ik heb nog iets van 105 uur, maakt dit wat uit an?
Ik ga niet volgend jaar zoveel meer verdienen(tenminste niet datik weetquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:30 schreef mvt het volgende:
[..]
volgens mij niet echt, maar ik zou eens kijken hoe makkelijk je die dit jaar dan nog uit kan laten betalen als je volgend jaar opeens veel meer gaat verdienen.
Dan mag bij ons de winkelvloer wel eerst meerdere keren per dag schoongemaakt wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:09 schreef blrrrt het volgende:
Hij is wel weer leuk.
http://cmgtcontent.ahold.(...)/ah/huishoud4207.mpg
bij ons zijn de tegels zo verweerd dat je ze nooit meer aan het glimmen krijgt, hoevaak je ook schrobt en poetstquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dan mag bij ons de winkelvloer wel eerst meerdere keren per dag schoongemaakt wordenNa een zaterdag is het gewoon zwart...
volgens mij blijven ze gewoon bellen totdat ze iemand aan de lijn hebben gehad hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ze belden toen ik en mijn collega nét binnen waren. Als ze twee minuten eerder hadden gebeld hadden ze voor noppes gebeld, lekker systeem als je niet eerst nadenkt hoe laat personeel binnen is.
Wij proberen het zo nu en dan wat 'te onderhouden' op zaterdag. Zo ook zaterdag de vloer van het magazijn. Ik trek aan de zuivelkar met kratten en opeens komt me een collie herfstsap tegemoetquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dan mag bij ons de winkelvloer wel eerst meerdere keren per dag schoongemaakt wordenNa een zaterdag is het gewoon zwart...
Was het maar zo'n feest....quote:Op maandag 15 oktober 2007 06:21 schreef Anni_N het volgende:
Bij ons is de vloer nog niet eens heel vies, maar er zitten allemaal gaten in, flinke gaten, waar ongetwijfeld een oud dametje over gaat struikelen en ze doen er niets aan![]()
Weet iemand trouwens of je als FHV'er meer betaald krijgt?
nu weet ik weer waarom ik nog steeds niet weet hoe de schoonmaakmachine werktquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Renesite het volgende:
Nee maar serieus. Als íemand op zaterdagmiddag de schoonmaakmachine pakt dan is het 9 van de 10 keer dat je de lul bent![]()
Paar week geleden
"Hee René! Er is iets gevallen, nu je tóch bezig bent..."
"René, kan je gelijk de groenteafdeling meenemen?"
"René, de koeling bij de zuivel lekt nog steeds watkan je het gelijk even opdweilen?"
!
Die toeslag krijg je ook als je nog nooit iets aan FHV hebt gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:43 schreef Stammies het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest....
Je krijgt wel een toeslag voor als je opent of sluit, maar daar wordt je ook niet rijk van.
en, lekker?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:46 schreef Renesite het volgende:
Puc hebben we nu thuis staan te pruttelen. Wel ff wennen!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there, done that, got the shirt
ik denk dat pepsi binnenkort met de jaar cijfers komt?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
weet iemand of de AH Cola nog weer een keertje in de aanbieding gaat komen??
Morgen van 0900 tot 1700 cursus. yay!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef Renesite het volgende:
Morgen 730 tot 1600. yay!
zouden ze de vraag dan wel aankunnen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:26 schreef hooibaal het volgende:
Het lijkt me juist het ideale moment om je huismerk te promoten.
je had ook een keer niet kunnen luisteren naar mij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:23 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Morgen van 0900 tot 1700 cursus. yay!
Wat bedoel je met fusten leegstorten? Er lag toevallig wat touw/karton/plastic in een fust wat een filiaal heeft teruggestuurd? Of was het resstoffen, dus overdatum producten enzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef mvt het volgende:
Ik had zo te zien gisteren weer de betere klus
Moest hoereren. Oftewel : 'daar is het druk, maak je maar nuttig en hou je telefoon bij de hand.'
Ik heb eerst wat vrachtwagens gelost/geladen, pallets met fust naar buiten gebracht, een uurtje eerder gegeten zodat ik in de pauze een machine kon bedienen (bleef die tenminste draaien), alles een beetje recht gezet op een bufferplaats (ruimte creëeren) en daarna fusten leegstorten voor een afnemer.
en ondertussen nog tijdens een pauze onze vaste corveër geholpen met opruimen op een voor hem moeilijk bereikbare plek (slechte rug, niet te sterk, grote hopen karton die ergens onder verstopt en doorweekt waren opruimen)
je verveelt je iig niet
Dat 'e nog durft. Straks krijgt hij weer een colablikje naar z'n kop geslingerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef Renesite het volgende:
Morgen komt Premtime bij ons (waarom ons) filmen
Over voor 70 euro boodschappen doen bij de AH ofzo
!
Lachen
Pwndquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat 'e nog durft. Straks krijgt hij weer een colablikje naar z'n kop geslingerd.
heb ik gisteren gedaan, toch wel verrassend hoe puC er dan uitspringtquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:10 schreef -Sum- het volgende:
heb net op uitzendinggemist.nl de puC test bij kassa gekeken, wel grappig
gewone fusten, mocht geen troep meer inzitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fusten leegstorten? Er lag toevallig wat touw/karton/plastic in een fust wat een filiaal heeft teruggestuurd? Of was het resstoffen, dus overdatum producten enzo?
dat kunnen ze nu al niet echt, want het was heel erg leeg bij de colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
zouden ze de vraag dan wel aankunnen?
Standaard grap als de wasmachine stuk is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:56 schreef StefanCJ het volgende:
Hey mvt,
Vandaag kregen we een winkelwebbericht over dat vieze-fusten-verhaal, stond er zo de zin "nu worden de fusten op het DC met de hand gereinigd door mvt, dat kost onnodig veel geld" in.
En een beetje jammer dat ze zo snel kapot gaan. Wij hebben er 5 gekregen en daarvan zijn er 3 teruggebracht omdat ze kapot waren. Gelukkig zijn ze dan op het HQ zo slim om daar al wel een procedure voor te hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef luckass het volgende:
pfff...4 van die puC-koffiezetapparaten binnengekregen, alles al verkocht en nog wat klanten die er ook een wilden. Jammer dat ze slecht aangeleverd worden.
iets anders.....wij kregen een raportje dat wij 466 fusten hadden teruggestuurt maar dat er maar 257 op het dc waren ontvangen!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:31 schreef mvt het volgende:
[..]
Standaard grap als de wasmachine stuk is.
"Jij staat vandaag bij de wasmachine, helaas is ie stuk, maar er staat een tijltje, zeepsop en een borstel. Succes"
Of misschien probeert mvt ons een oor aan te naaien?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef crx-boy het volgende:
[..]
iets anders.....wij kregen een raportje dat wij 466 fusten hadden teruggestuurt maar dat er maar 257 op het dc waren ontvangen!
ik had toevallig zelf die fusten geretouneerd.......dat kan echt niet!(we smokkelen wel eens wat.....maar ong.210 fusten?)
kan het zo zijn dat al er een zending gecontroleert word de NIET gesorteerde fusten worden afgekeurd?
4 maar binnengekregen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:38 schreef luckass het volgende:
pfff...4 van die puC-koffiezetapparaten binnengekregen, alles al verkocht en nog wat klanten die er ook een wilden. Jammer dat ze slecht aangeleverd worden.
Kan vanalles zijn natuurlijk. Ik controleer zelf nooit, maar volgens mij wordt dat gewoon meegetelt, met aantekening natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef crx-boy het volgende:
[..]
iets anders.....wij kregen een raportje dat wij 466 fusten hadden teruggestuurt maar dat er maar 257 op het dc waren ontvangen!
ik had toevallig zelf die fusten geretouneerd.......dat kan echt niet!(we smokkelen wel eens wat.....maar ong.210 fusten?)
kan het zo zijn dat al er een zending gecontroleert word de NIET gesorteerde fusten worden afgekeurd?
Aangenomen! Ik ga aanstaande woensdag beginnen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:30 schreef attieboy het volgende:
Ik heb gisteren gesolliciteerd en wordt maandag waarschijnlijk gebeld werd me verteld!
Leuk! Weer iemand die zijn leven aan het blauwe schenktquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef attieboy het volgende:
[..]
Aangenomen! Ik ga aanstaande woensdag beginnen!![]()
![]()
![]()
Er hing nu op de display dat de puc's niet meer binnenkomen tot zaterdagquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef morgane het volgende:
4 of 5!wij hebben containers vol met die dingen binnengekregen
Wij zouden ze eerst helemaal niet krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:20 schreef morgane het volgende:
4 of 5!wij hebben containers vol met die dingen binnengekregen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:02 schreef Webgangster het volgende:
Zometeen werken 18-21
Zit net op hyves de albert heijn hyve te kijken, kom ik dit tegen
Of dit filmpje: http://dollerendier.hyves.nl/fotos/31806114/0/lzm3/
Jha wij kunnen er er nog wel een aantal (mits parttime) hebben! Dan kijk ik voorlopig maar ff niet naar het staatje "reiskostenvergoeding" op m`n PROF!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
Iemand nog cassieres nodig?
We zitten met een overschot!!!
Hahahha, nee, dat gaan ze niet doen naar Utrechtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Jha wij kunnen er er nog wel een aantal (mits parttime) hebben! Dan kijk ik voorlopig maar ff niet naar het staatje "reiskostenvergoeding" op m`n PROF!
Teamleider; leider van een team (verkoopklaar=houdbaar/versZB of verkoopafhandeling=kassa/counter). Je bent alleen, of evt. samen met een andere (pt/ft) teamleider eindverantwoordelijke voor jouw team. Je bent dus verantwoordelijk voor o.a. winkelbeeld, performance v/d afdeling, omzet, loonsom, opwu en planning. Je kunt het volledige functieprofiel van teamleider terugvinden in de handboeken op winkelweb.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef Webgangster het volgende:
Ben zojuist gevraagd om Teamleider te worden.
Iemand die weet wat het precies inhoud ?
Weet wel al enkele dingen maar het blijft vaag natuurlijk, ook met het nieuwe besturingsmodel in 2008.
Ik ga zowieso over paar weken naar de informatie avond die bij ons in Utrecht word gegeven.
Morgen is even uitprinten dan maar via Winkelwebquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Teamleider; leider van een team (verkoopklaar=houdbaar/versZB of verkoopafhandeling=kassa/counter). Je bent alleen, of evt. samen met een andere (pt/ft) teamleider eindverantwoordelijke voor jouw team. Je bent dus verantwoordelijk voor o.a. winkelbeeld, performance v/d afdeling, omzet, loonsom, opwu en planning. Je kunt het volledige functieprofiel van teamleider terugvinden in de handboeken op winkelweb.
Als je de kans krijgt om het te doen; zeker grijpen!
In welk filiaal sta je, Maarssenbroek toch?
Hmm vertel eens, wat doe jij zaterdagmiddag in ons filiaal ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster
Toen de functieprofielen nieuw waren en we ze gemaild kregen stond er ook iets van een "werkdagbeschrijving" van de TL verkoopklaar en verkoopafhandeling bij. Wellicht dat jouw SM die ook heeft? Anders kan ik hem wel ff zoeken en doormailen naar jullie filiaal.
Als je benoemd bent, zorg dan eerst maar dat panklaar wat voller is op zaterdagmiddag rond 17.00, als ik kom is `ie altijd leeg!
Meeeen ik wil jou werk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:24 schreef Liefste. het volgende:
Verwelkom *hier* AH's nieuwste medewerkster. Vandaag m'n tweede werkdag gehad en ik ben het manusje van alles, erg fijn. Mandjes ophalen is echt frustrerend werk, en het gaat maar door... Gelukkig heb ik best toffe collega's.
Die avond is op 14 of 15 november, iig op een donderdag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef StefanCJ het volgende:
Ik doe er soms met mijn vriendin boodschappen, ik woon zelf in Utrecht trouwens ... Die wervingsavond is niet van Utrecht regio centrum volgens mij, want die is enkele maanden geleden al geweest. Wanneer en waar is die avond ergens?
Zaterdagavond of maandag krijgen we jullie hele voorraad heb ik gehoord !!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:06 schreef LightLuke het volgende:
Nog 1 week en de doorbraak winkel in Breukelen gaat open (volgende week Woensdag) :-)
Zaterdag gaan alle artikelen behalve tabak beltegoed (en meer van dat soort dingen) voor 50% weg want om 17:00 gaat de winkel 1245 voor altijd dicht.
Dat is dus Letterlijk: "Hamstereeeeeeeeeeennnn!!!"
Ik ga dat ook worden, maar dan via het besturingsmodel van onze AH. Ga ook MKF volgen, dus tofheid!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef Webgangster het volgende:
Ben zojuist gevraagd om Teamleider te worden.
Iemand die weet wat het precies inhoud ?
Weet wel al enkele dingen maar het blijft vaag natuurlijk, ook met het nieuwe besturingsmodel in 2008.
Ik ga zowieso over paar weken naar de informatie avond die bij ons in Utrecht word gegeven.
Bedoel je niet heel stiekum de infoavond op donderdag 8 november in Amersfoort? Want daar ga ik heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Webgangster het volgende:
Die avond is op 14 of 15 november, iig op een donderdag.
viel mij ook al op, wel apart...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:52 schreef Renesite het volgende:
Hoort dat hoge plafond zo?
Is dat gericht naar mij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:52 schreef Renesite het volgende:
Hoort dat hoge plafond zo?
Mij is het vandaag ook gevraagd, maar daar heb ik vriendelijk voor bedanktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:20 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Teamleider; leider van een team (verkoopklaar=houdbaar/versZB of verkoopafhandeling=kassa/counter). Je bent alleen, of evt. samen met een andere (pt/ft) teamleider eindverantwoordelijke voor jouw team. Je bent dus verantwoordelijk voor o.a. winkelbeeld, performance v/d afdeling, omzet, loonsom, opwu en planning. Je kunt het volledige functieprofiel van teamleider terugvinden in de handboeken op winkelweb.
Als je de kans krijgt om het te doen; zeker grijpen!
In welk filiaal sta je, Maarssenbroek toch?
Haha 4 hele containers met non food zag ik ergens rond 5 uur binnenkomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:10 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Is dat gericht naar mij?![]()
Zoja, dan komt dat omdat dit een noodgebouw was.
Editje(1): Wie werkt de OP bij?
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
Bedoel je niet heel stiekum de infoavond op donderdag 8 november in Amersfoort? Want daar ga ik heen
Is bij ons gelukkig niet zo, anders had ik ook wel vriendlijk bedankt denk ik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:35 schreef MewBie het volgende:
[..]
Mij is het vandaag ook gevraagd, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt![]()
Aangezien het bij ons meer op een kinderoppas functie lijkt, je moet die gasten echt continueom ze hun werk goed te laten doen. Vandaag was ik het zat dat ze weer een niet fifo gevuld hadden en het niet fifo-vullen ook nog een heel slecht gedaan hadden. Panklaar zag/ziet er niet uit
Heb toen maar even bij de ASM geklaagd en er gaan er een paar
krijgen
![]()
Zelfs het vegen hebben ze verkloot gisteravond, ik bedoel kom op... niet eens goed een vloer kunnen vegen![]()
Dat had je dan ook meteen wel ff van winkelweb kunnen halen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:06 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Nee
Ik heb hem op 15 November in Utrecht.
5 mensen van ons filiaal gaan naar datgene toe, en onze ASM'S ook die gaan daar vertellen over HBO Duaal o.a.
Ik heb op Winkelweb wat uitgeprint over Teamleider, klinkt erg interessant alleen is die fuctie/.
Weet iemand wat over loon van 18/19 jarige ?
Het was vechten om de laatste rol beschuit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Haha 4 hele containers met non food zag ik ergens rond 5 uur binnenkomen
En nog wat verzegeld tabak.
Leuke foto's, leuk om te zien dat dus echt alles leeg is geroofd.
Toevallig Sebastiaan nog gesproken of gezien ? Hij kwam uit ons filiaal jullie helpen.
Neem die pop, blus die fik, maak die test en neem je papiertje mee naar huis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:12 schreef UncleSam het volgende:
As woensdag heb ik zo'n FHV training in Alphen ad Rijn, iemand dat al gedaan? Wat doe je precies?
Boek hoef je niet door te lezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Neem die pop, blus die fik, maak die test en neem je papiertje mee naar huis.
Om voor mij onbegrijpelijke redenen wordt nog steeds een onevenredig groot deel van de dag besteed aan reanimeren hoewel je dat (zeker in vergelijking tot andere dingen) hopelijk/vermoedelijk (vrijwel) nooit nodig zal hebben. Maar goed, dat mag je oefenen op een pop met een machientje waar een strookje papier uitkomt en daar staat op of ie het overleefd heeft of je tot twintig kan tellen.
Als je dat gehad hebt ga je schaften met de foto's van eerste, tweede en derdegraads verbrandingen en ongelukjes met de delisnijmachine nog in je achterhoofd en vervolgens ga je een vlam-in-de-pan en een brandende metalen bak te lijf.
Tot slot vul je een papiertje in met een paar meerkeuzevragen (als je dat boekwerk eventjes doorneemt echt een eitje) en ben je gecertificeerd FHV'er. Dus als Al Qaeda een aanslag plant in de appie van Alphen aan den Rijn mag jij zorgen dat er ontruimd wordt, en als er een gare junk neervalt wegens tekort of overvloed aan bepaalde stimulantia, mag jij 'm reanimeren. Succes!
Lool, mooi verhaalquote:
Zit te twijfelen of ik moet komen, maar denk het niet, veeeelste veel bekendequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:38 schreef LightLuke het volgende:
AH 1329 (Doorbraakwinkel ) - Breukelen ziet er echt prachtig uitmooi afgespiegeld, geen lege vakken.
Morgen om 18:00 officiele opening in het bij zijn van De heer D. Boer![]()
Wel lekker als de wagen op tijd is! Bij ons ook weleens, snel ff helpen lossen en dan een cola-light drinken!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:15 schreef luckass het volgende:
Had vandaag magazijn, kom aanfietsen om kwart over 6, staat de vrachtwagen er al.
Normaal is ie er om 8 uur pas![]()
wedden dat het bij mij eerder gestort is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:21 schreef Renesite het volgende:
l o o o n
oh, hoe zit het met stufi dan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wedden dat het bij mij eerder gestort is?
weet ik niet?quote:
Heb hetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet ik niet?ligt aan je bank he! maar ik merk dat bij abn amro altijd alles eerder erop staat dan bij postbank ofzo
True, dito hierquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:52 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ook, stufi 2 uur na loon, ibgroep is altijd wat trager
Imho wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Webgangster het volgende:
Iemand enig idee hoeveel pauze ik heb bij het werken van 12-21 ?
Ik dach zelf aan 2 keer 15 min en 1 keer onbetaald eten van 30 min...
OKe dan, zo raar is dat, om 14:15 komt vrachtwagen binnen.quote:
OKe dan, zo raar is dat, om 14:15 komt vrachtwagen binnen.quote:
Je werkt 9 uur. Je hebt twee keer een kwartier doorbetaalde pauze, en dan recht op een uur pauze. Dat zou betekenen dat je 's middags een half uurtje hebt (lunch) en 's avonds. Er gaat dan een uuur aan pauze van af, waardoor je nog 8 gewerkte uren overhoudt. R&R geeft het zelf ook zo aan dacht ik.quote:
ik ben nu lid van het bake-off team (13 vrouwen en ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:35 schreef Dupje het volgende:
Moest werken van 20:00 tot 24:00 eigenlijk, maar t was zo rustig dat ik uur eerder naar huis kon
Bijna goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:00 schreef kmaestro het volgende:
Morgen komt oa de presidentdirecteur van US Food Service naar onze winkelHeb het helaas te druk met school, anders was ik wel gaan werken
Fotoooooo's!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:38 schreef LightLuke het volgende:
AH 1329 (Doorbraakwinkel ) - Breukelen ziet er echt prachtig uitmooi afgespiegeld, geen lege vakken.
Morgen om 18:00 officiele opening in het bij zijn van De heer D. Boer![]()
Whahaha jeej. Maar er zijn toch wel meer mannen die vaker bake off doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:59 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik ben nu lid van het bake-off team (13 vrouwen en ik) terwijl ik gemiddeld 2x per maand bake-off doe. Maar dat wordt wel meer...
vanaf week 45 doet het bake-off team de bake-off, en maar af en toe andere mensenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha jeej. Maar er zijn toch wel meer mannen die vaker bake off doen?
Ik zit volgens mij in t avond teamWerk echt alleen maar van 20:00 tot 24:00.
Oh ok wist ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:59 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
vanaf week 45 doet het bake-off team de bake-off, en maar af en toe andere mensen
Je krijgt een gemiddeld uurloon volgens mij...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit als je 22 september 17 wordt, en het salaris krijgt over de periode van 10-9 tot 07-10. Wat is je salaris dan? Want ik kreeg over al die uren hetzelfde uurloon...
Naar rato van je gewerkte uren die maand of op basis van de dag waarop je jarig bent? Als je namelijk op 10 december ofzo jarig bent, dan is dat wel zuur. Immers werk je rond kerst vaak veel meer, maar krijg je dan maar +/- 2/3 van je salarisverhoging in december, terwijl je op basis van gewerkte uren op meer recht zou hebben.. Slechte regeling zou dat zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Je krijgt een gemiddeld uurloon volgens mij...
Bakken jullie dat zelf dan? Zowel Begin v/d Week als Blue Band brood krijgen we binnen via Bakkersland...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef -Sum- het volgende:
morgen weer 9-18! eindelijk geen bonus brood dat we moeten bakken maar blue band brood
Watvoor poppen zijn het deze keer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:15 schreef YPPY het volgende:
Jaaaaa, weer poppen. Gaan jullie maar klaarzitten.![]()
dacht van wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef YPPY het volgende:
Van Jungle BookEr staat al een grote Baloe in onze AH. Met een briefje op z'n buik dat er volgende week weer Disney weken zijn.
Onze AH verkoopt geen pannen meer sinds kort, andere AH's nog wel?
arm jongquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:48 schreef Renesite het volgende:
Oh noez!!
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=6089
AH heeft een gat in de markt, en gelijk zijn er weer van die mensen die er alleen maar negatief over kunnen doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Webgangster het volgende:
Morgen 12-21
Wat vinden we trouwens van dit bericht ?
http://www.distrifood.nl/(...)kort_in_twijfel.html
Inderdaad. Dit is gewoon speculatie en nergens op bewust. Dit heeft echt een journalistiek waarde van 0.0.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AH heeft een gat in de markt, en gelijk zijn er weer van die mensen die er alleen maar negatief over kunnen doenin plaats van dat ze AH prijzen voor het goede idee!
maar dit lezen de mensen juistquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef Stammies het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is gewoon speculatie en nergens op bewust. Dit heeft echt een journalistiek waarde van 0.0.
Gebeurd niet vaak dat er bij ons mensen uitgeleend worden die vast ingeroostert zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Webgangster het volgende:
Er staat inmiddels een reset procedure op Winkelweb voor de Puc die schijnt koude bakkies te geven...
Gedaan net thuis hiero en werkt wel
Komt er toestraks een ASM naar me toe die zegt ik heb goed en slecht nieuw...
Het goede is da tje vanavond met 5 man bent en het slechte is dat er 2 naar Breukelen gaan... ppffff !!!!
Breukelen: 2700 collie en 9 man om te vullen, yeahh !!!!! oftewel heel regio utrecht is afgebeld voglens mij om te zorgen dat er mensen zijn om te komen vullen.
Gelukkig ikke niet, morgen weer van 08-17.... pffff
Maar je werkt nu nog niet bij AH dan? Ik dacht zelf altijd dat je als je teamleider wil worden ook al aardig wat ervaring als vakkenvuller o.i.d. moet hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:58 schreef Machinemade_God het volgende:
Ik heb vandaag gesolliciteerd als Teamleider. Het is voornamelijk bedoeld als bij-baantje naast mijn studie.
Maar zijn er hier mensen die bij Nesselande werken? *kleine kans, maargoed*
haha, het is een beetje een gekkenhuis in de ah breukelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef Webgangster het volgende:
er 2 naar Breukelen gaan... ppffff !!!!
Breukelen: 2700 collie en 9 man om te vullen, yeahh !!!!! oftewel heel regio utrecht is afgebeld voglens mij om te zorgen dat er mensen zijn om te komen vullen.
Nee ik ben nu geen vakkenvullerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Maar je werkt nu nog niet bij AH dan? Ik dacht zelf altijd dat je als je teamleider wil worden ook al aardig wat ervaring als vakkenvuller o.i.d. moet hebben.
Jan Jan! De optimel is in de aanbieding!!!! Nemen we daar even 2 pakken meer van mee!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:33 schreef -Sum- het volgende:
gister hele winkel in rep en roer
jan smit en yolanthe en kees tol EN een cameraman in de winkel, filmen voor de reallife soapomdat ze zo lekker gewoon zijn
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jan Jan! De optimel is in de aanbieding!!!! Nemen we daar even 2 pakken meer van mee!
""
Waarom niet inderdaad?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:58 schreef -Sum- het volgende:
gewetensvraag: als jouw collega's het wekelijks presteren om op het drukste moment smorgens een half uur koffiepauze te gaan houden, zou je er dan wat van zeggen en waarom wel/niet?
nee ze werken helemaal niet harder en nemen elke week tussen half 10 en half 11 zo'n 30 minuten koffiepauze. terwijl er dan op het brood het meeste moet gebeuren om alles vol te hebben voor de lunchdrukte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad?
Tuurlijk moet je daar wat van zeggen. Als ze hard gewerkt hebben en ze nemen wat langer pauze oke, maar niet op het drukste moment zelf natuurlijk.
Waarover?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:46 schreef Renesite het volgende:
Meer mensen PM gekregen?
Afgeslagen idd... Woo in Fucking Groningenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Brammie1 het volgende:
aha ik ben niet de enigeik heb het afgewezen, jullie?
Hebben jullie ECHT geen mensen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef StefanCJ het volgende:
Ik ga misschien wel ff! Is toch dichtbij ...
@ Renesite, jammer hoor! Had je mooi kunnen combineren met een paar uurtjes kassa draaien bij ons in `t filiaal!
Ze zijn bij de Coffee Company blijkbaar nog niet zo gewend aan publiciteitquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een lul, die Ozgunur van Ahold Coffe Company. Hij ontweek elke vraag.
Ik ook niet.quote:
Haha jhawel hoor ... Maar wij gunnen mensen graag een gevulde koek en blikje frisdrank!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben jullie ECHT geen mensen?!
Hee, dat verhaal komt me bekend voorquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:32 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Haha jhawel hoor ... Maar wij gunnen mensen graag een gevulde koek en blikje frisdrank!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:32 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Haha jhawel hoor ... Maar wij gunnen mensen graag een gevulde koek en blikje frisdrank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |