Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
Ik kan wel janken als ik Amanda zo zie huilen en dan de stem van die koele moeder. :\'(
Amanda krijgt een telefoontje van haar moeder en ze denkt dat ze droomt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.
Die kadootjes zullen wel de hondenmand en de voerbakjes zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Na 8 maanden belt Amanda's moeder eindelijk 's naar Amanda.. even vanuit de auto, want ze moet onderdak voor de hondjes regelen...![]()
Gelukkig heeft haar moeder wel weer kadootjes gestuurd.. 'Het is een echte kadootjes moeder' zegt Amdanda![]()
Ik had dat ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Wat een kutwijf die moeder van Amanda, lullen over de hondjes, aanstekers en de zorgen om Deborah, ook dat ze een vermogen moet betalen ivm de streams.
Ik zat bijna te janken toen ik Amanda zo verdrietig zag, na 8 maanden neemt stomme wij die zichzelf moeder noemt contact op met haar dochter en vervolgens gaat het over niks.![]()
![]()
Ik kan geen medelijden hebben met Amanda.Als ik zo'n moeder had gehad en een zus die jou eigenlijk heel hard nodig heeft,was ik allang thuis geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dit zijn de momenten dat ik erg met Amanda te doen heb en begrijp waarom ze zo is. Ze is echt een kutwijf, maar vooral erg zielig en ze kan er weinig aan doen denk ik.
Ooh, jij bent ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kadootjes zullen wel de hondenmand en de voerbakjes zijn
Ik heb totaal geen medelijden met Amanda. heeft zij namelijk ook niet met anderen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:55 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) Mamanda belt Amanda:
http://evilshare.com/41f2b2b4-c7ae-102a-9309-00a0c993e9d6
Inderdaad,Ik dacht al dat ik de enige was die geen medelijden met haar heeft..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen medelijden met Amanda. heeft zij namelijk ook niet met anderen.![]()
Ja jij ja! Maar ik denk ook niet dat jij dezelfde opvoeding hebt genoten als Amanda. Ze is gewoon een product van verwaarlozing door die moeloeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden hebben met Amanda.Als ik zo'n moeder had gehad en een zus die jou eigenlijk heel hard nodig heeft,was ik allang thuis geweest.
ze is 19 !!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden hebben met Amanda.Als ik zo'n moeder had gehad en een zus die jou eigenlijk heel hard nodig heeft,was ik allang thuis geweest.
nee 8quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef riri het volgende:
Palma..."Dus nu moet je weer 11 maanden wachten"?
Precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef schatje het volgende:
Zal wel cadeau van Chanel of Louis Vuitton ofzo zijn.
Ik begrijp je wel hoor maar dat kind weet niet beter, grootgebracht door nanny's zonder moederliefde, dan word je vanzelf hard. Opgegroeid op straat met dellen en snollen zonder enige begeleiding, tel uit je winst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen medelijden met Amanda. heeft zij namelijk ook niet met anderen.![]()
heeft ze van haar moeder dat niet omkijken naar haar hondjes....snap sowieso niet hoe ze erbij komt uberhaupt hondjes aan te schaffenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:02 schreef Copycat het volgende:
Mamma Amanda heeft van zich laten horen, dus. En met veel warmte en moederliefde, zo te lezen.
En dierenliefde, aangezien ze die hondjes bij Amanda wil laten logeren. Die Amanda die er nog niet naar omikijkt als ze erover struikelt.
Met een heel leven achter haar. En ze is ook maar het resultaat van haar opvoeding, kan ze ook niks aan doen. Wat er niet gezaaid wordt, kan ook niet ge-oost worden. En ik ben echt geen Amanda-fan hoor, maar wel moeder en Amanda speelt dit niet, zoals Nadia dat wel kan.quote:
Graag gedaan en GOEIEMORGEN lieve Fok!-vriendjes en vriendinnetjes.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
Pfff....mijn allereerste COS geopend......
![]()
Ik heb wel medelijden. Ik verwacht van een 19-jarige niet dat ze volwassen is en volwassen keuzes kan maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,Ik dacht al dat ik de enige was die geen medelijden met haar heeft..
Ik ga morgen weer varen, veel plezierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Graag gedaan en GOEIEMORGEN lieve Fok!-vriendjes en vriendinnetjes.
(Ben gelijk weer weg, ga de HELE dag lekker varen dus jullie hebben tot vanacht
geen last meer van me)
Is altijd erg makkelijk om de opvoeding overal de schuld van te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja jij ja! Maar ik denk ook niet dat jij dezelfde opvoeding hebt genoten als Amanda. Ze is gewoon een product van verwaarlozing door die moeloeder.
wat heeft ze dan geflikt ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef itsme het volgende:
Ja dan moet je ook met Natasia medelijden hebben en Brian. O nee want die zijn oud.![]()
Ik zie Amanda over 20 jaar, een tweede Natasia aka haar moeder.
Ik ben ook moeder maar mijn hekel aan Amanda zit te diep door alles wat ze geflikt heeft.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef itsme het volgende:
Ja dan moet je ook met Natasia medelijden hebben en Brian. O nee want die zijn oud.![]()
Ik zie Amanda over 20 jaar, een tweede Natasia aka haar moeder.
Ik ben ook moeder maar mijn hekel aan Amanda zit te diep door alles wat ze geflikt heeft.
dat zeg iknou ook altijd over hongersnoden, aids, ectquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:18 schreef Heathen het volgende:
Mooi, al die onheil roepen ze over zichzelf uit. Echt totaal geen medelijden mee.
Wat een onzin, resultaat van haar opvoeding. Zo gauw je inziet dat je iets verkeerds doet (wat ik niet zeg over Amanda, want ik weet niet wat ze allemaal uitspookt), kun je jezelf veranderen. Jij bent degene die in staat is jezelf te veranderen, niet je omgeving.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Met een heel leven achter haar. En ze is ook maar het resultaat van haar opvoeding, kan ze ook niks aan doen. Wat er niet gezaaid wordt, kan ook niet ge-oost worden. En ik ben echt geen Amanda-fan hoor, maar wel moeder en Amanda speelt dit niet, zoals Nadia dat wel kan.
sorry hoor maar manda heeft nog een ander nadeeltjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Wat een onzin, resultaat van haar opvoeding. Zo gauw je inziet dat je iets verkeerds doet (wat ik niet zeg over Amanda, want ik weet niet wat ze allemaal uitspookt), kun je jezelf veranderen. Jij bent degene die in staat is jezelf te veranderen, niet je omgeving.
Het is geen excuus, het is een verklaring.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef kybe het volgende:
[..]
Is altijd erg makkelijk om de opvoeding overal de schuld van te geven.
Top OP, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
Pfff....mijn allereerste COS geopend......
![]()
Klopt. Maar dan moet je daar wel a) de motivatie, b) de intelligentie en c) de zin voor hebben. Volgens mij ziet Amanda haar moeder als lichtend voorbeeld en dus zal ze niet zo snel inzien dat zij zelf dingen kan veranderen, aangezien ze domweg niet inziet dat ze dingen zou kunnen veranderen om zelf een sterkere persoonlijkheid te worden ipv een kloon van haar deadbeat moeder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef VrAnKiE het volgende:
Jij bent degene die in staat is jezelf te veranderen, niet je omgeving.
preciesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is geen excuus, het is een verklaring.
Ik vind 19 nog niet volwassen. Amanda is i.m.o. nog te jong om volwassen te zijn, en zéker door haar opvoeding vraag ik me af of ze "volwassen en verstandig" zal worden.
Zelfs als Amanda nu weg zou gaan om voor haar zus te zorgen, zou ik dat niet goed vinden. Amanda is te jong voor zoveel volwassenheid en verantwoordelijkheid.
In het ideale geval zorgt de moeder voor Deborah én Amanda, zodat ze een aantal zorgeloze jaren hebben, en tot evenwichtige personen kunnen groeien.
Maar die doet dat dus niet. Moet Amanda werkelijk zoveel verantwoordelijkheid voor haar zus dragen?
Amanda heeft al een aantal jaren de verantwoordelijkheid voor beide zusjes. Ik denk dat ze er van weg gevlucht is door de Kooi in te gaan. Omdat ze behoefte heeft aan "vrijheid".
Ik vind het heel erg dat er zoveel druk ligt op zo'n jong meisje. Ik zou haar niet dwingen om voor haar zus te zorgen.
Haai lurker,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef JaneDoe het volgende:
hier even een mening van een lurker![]()
die mamanda is er niet bepaald één van de small talk, doet geen moeite om de werkelijke reden waarvoor ze belt te verbergen.. en dat na 8 maanden!!
en dan snel zeggen dat ze cadeaus heeft gestuurd om amanda te paaien, tis eigenlijk te erg voor woorden
ben ik trouwens de enige die merkt dat amanda gelijk begon te praten als een 10 jarige?
"ik heb binnenkort examen mammie en ik ben heel hard aan t oefenen!"
Übertriest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef Mokum020 het volgende:
En dan te bedenken dat de mama van Amanda wakker schijnt te liggen van nog geen 5 euro in de maand om haar dochter op de streams te zien.....
is dat triest of niet?
Nee hoor helemaal niet, dat hoop ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat er een stemming komt voor die honden en dat huub tegenstemt.
Of ben ik nu gemeen?
en in deze vind ik dat brian (op zijn manier) best een goede invloed op haar heeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet je daar wel a) de motivatie, b) de intelligentie en c) de zin voor hebben. Volgens mij ziet Amanda haar moeder als lichtend voorbeeld en dus zal ze niet zo snel inzien dat zij zelf dingen kan veranderen, aangezien ze domweg niet inziet dat ze dingen zou kunnen veranderen om zelf een sterkere persoonlijkheid te worden ipv een kloon van haar deadbeat moeder.
Die stemming zal wel weer met een hoop emotionele chantage gepaard gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, dat hoop ik eigenlijk ook![]()
Een vergelijking die totaal niet strookt. De door jou voorgestelde problemen zijn dingen alwaar je zelf als individue weinig invloed op kan hebben. Wat amanda en haar zus overkomt kunnen ze veranderen. Dat het hun aan intelligentie ontbreekt is niet echt mijn probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat zeg iknou ook altijd over hongersnoden, aids, ect
Jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef JaneDoe het volgende:
hier even een mening van een lurker![]()
die mamanda is er niet bepaald één van de small talk, doet geen moeite om de werkelijke reden waarvoor ze belt te verbergen.. en dat na 8 maanden!!
en dan snel zeggen dat ze cadeaus heeft gestuurd om amanda te paaien, tis eigenlijk te erg voor woorden
ben ik trouwens de enige die merkt dat amanda gelijk begon te praten als een 10 jarige?
"ik heb binnenkort examen mammie en ik ben heel hard aan t oefenen!"
Wat ze absoluut niet kreeg!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja
Ik moest meteen denken aan dat zoontje van Nathanaël.
Die zei "Papa is een telefoon"
Ik vond Amanda net een bedelend kwispelend hondje aan de telefoon, wanhopig smekend om een klein beetje liefde.
Nee, niet gemeen. Ik zou het me goed kunnen voorstellen als iemand tegen stemt. Dat is het spel. Als Amanda besluit om daarom naar huis te gaan dan is dat weer een speler minder. En indirect 2 minder. (Brain)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat er een stemming komt voor die honden en dat huub tegenstemt.
Of ben ik nu gemeen?
Misschien heeft de moeder van Amanda een inbel verbinding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:25 schreef Mokum020 het volgende:
En dan te bedenken dat de mama van Amanda wakker schijnt te liggen van nog geen 5 euro in de maand om haar dochter op de streams te zien.....
is dat triest of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |