abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60574053
Foppe houdt vast aan Vermeer omdat hij daar vaak op heeft kunnen vertrouwen, denk ik. In Jong Oranje heeft Vermeer zelden een steek laten vallen.
That's all folks!
pi_60574381
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Foppe houdt vast aan Vermeer omdat hij daar vaak op heeft kunnen vertrouwen, denk ik. In Jong Oranje heeft Vermeer zelden een steek laten vallen.
Maar Piet is gewoon een klasse beter, dat zal in Jong Oranje toch niet opeens anders zijn lijkt me
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:45:58 #153
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60574577
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat neemt niet weg dat de beste speler moet spelen. En dat is toch duidelijk Velthuizen. Ik vind dit (wederom) een vreemde keuze.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60574743
Rare keuze, schat Velthuizen hoger in dan Vermeer. Alleen al op persoonlijkheid.

Maar op één of andere manier heb ik er met Foppe altijd wel vertrouwen in dat hij de juiste keuzes maakt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60577065
bizarre keuze..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60577806
Hoewel ik persoonlijk Velthuizen een potentiele topper vind is Foppe heus niet blind. Misschien 'staat' de verdediging beter met Vermeer in het doel. Betere communicatie oid of doet Velthuizen gewoon niet genoeg zijn best.
pi_60580945
Vermeer lijkt me een prima keuze.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:28:47 #158
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60581324
Foppe is echt dement geworden.

Dat Vermeer meemocht was al een wonder, als je op één iemand niet kan vertrouwen is het Vermeer wel. Ongelofelijk choatisch en onzeker bij voorzetten en andere hoge ballen..........Pfffffff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')