Ja, ik wilde wel naar Nice, maar kon vervolgens geen datum vinden waarop dat beschikbaar is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk eens bij de WebAwards...
Met de huidige aanbieding kan je voor 15k punten hierheen:
Amsterdam - Milan Malpensa 12,500 retourvlucht
Amsterdam - Nice / Zurich / London Heathrow / Teeside 10,000 retourvlucht (15000 in europe select)
Amsterdam - Tallinn 15,000 retourvlucht
Normaal gesproken krijg je de kaart zo'n 2 maanden nadat je je eerste 'kwalificerende vlucht' gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:10 schreef Vernidal het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik die kaart eindelijk binnenkrijg?
Ik heb hem 4 maanden geleden al aangevraagd, en ondertussen wil ik nieuwe reizen boeken...![]()
Ik krijg altijd meteen zo'n kartonnen kaart todat ze me de echte toesturen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg je de kaart zo'n 2 maanden nadat je je eerste 'kwalificerende vlucht' gemaakt hebt.
Zolang je het nummer van je kaart hebt, kan je dat gewoon opgeven bij bestelling, daar heb je geen echte kaart voor nodig... (en anders kan je nog altijd missing miles claimen)
Als jij van te voren belt kan je met zo'n karretje naar je vlucht worden gebracht. En als er dan nog problemen zijn dan melden die mensen dat aan de steward van je aansluiting.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Werkelijk achterlijk.
Uw Miles-saldo : 155 343 Miles
Maar ho maar, geen enkele goede vlucht te vinden Zomer 2008. Naar JFK bijvoorbeeld, alleen de KL643 in C (die dus aankomt om 20:05, en dan moet ik een 74E vliegen....). Terug met AF (in F) met slechts een uur layover in CDG.. wat ik natuurlijk nooit haal door dat achterlijke vliegveld.
Als ik de helpdesk bel willen ze ook niet helpen.
Flying Dutchman was vele malen beter.
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:43 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Mja weet ik, ik weet alleen niet hoe ze zijn MOCHT ik de aansluiting missen met omboeken.. Heb op FT gelezen dat het nogal ligt aan wie je treft.. de een wordt gratis omgeboekt, de ander mag 200+ euro neerleggen (!!)..
quote:Het mag eigenlijk niet maar ik vind het zo zielig
Als je een beetje doorrent kan je het ook wel af zonder karretje. Het is bij zulke korte overstaptijden alleen de vraag of je bagage ook mee komt. Het valt me wel op dat je bij reizen via CDG erg vaak zulke korte overstaptijden tegenkomt. Europese aansluiting en dan 40-45 minuten is geen uitzondering.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:17 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als jij van te voren belt kan je met zo'n karretje naar je vlucht worden gebracht. En als er dan nog problemen zijn dan melden die mensen dat aan de steward van je aansluiting.
dat is altijd de vraag. Mijn ervaring; meestal nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef Fogel het volgende:
Graag gedaan! Ik hoop dat er nog stoelen vrij zijn op de data dat je wil vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |