Getafe ook 0-2 tegen Hapoel, ongelooflijk... Anderlecht zou zich die laten gelijkmaker in Aalborg nog eens flink kunnen beklagen.quote:
Maar als Getafe en Tottenham vandaag hadden gewonnen, dan was Anderlecht al quasi zeker van kwalificatie. Nu moeten ze absoluut punten pakken tegen Tottenham en Getafe... zeker voor Anderlecht in huidige vorm geen sinecure.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bwah, aan de andere kant kan Anderlecht nu wel gewoon nog groepswinnaar worden. Ze hebben het in eigen handen ...
3-2 inmiddels hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Anderlecht - Spurs is wel een leuke.
Das jammer want wat zou het geweldig zijn als ze AZ bijvoorbeeld zouden treffen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zie het somber in voor Anderlecht..
Ik ook, maar Getafe is ook allesbehalve geweldig bezig natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zie het somber in voor Anderlecht..
VT4 had ook nog een bod uitgebracht las ik vandaag. Absurd laag volgens de Spanjaarden.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar hoe diep Anderlecht zit dat zie je vanavond al op de Vlaamse tv. De match in Getafe is op géén enkele Vlaamse zender te zien. Alleen het Waalse La Deux bleek interesse in de tv-rechten te hebben ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |