volgens mij wordt het dan 15.00 voordat het bekend is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef mesecina het volgende:
Is ook al bekend wat de wedstrijdschema zijn?
Zo kijken allicht alle andere ploegen er ook tegenaan. (enfin op Aalborg dat in vorm is na dan) Lijkt een beetje de poule van de teams in 'vormcrisis'quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Heero87 het volgende:
Moet lukken voor Anderlecht, als ze zich weten te herpakken tenminste.
Hij was voor de assistent-positie gekomen van RKC (waar hij het best goed deed) onder Santini, maar die was na 2 maanden weg wegens 'persoonlijke omstandigheden'. Toen nam Jol het over, en ook niet onverdeinstelijk tot dit seizoen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe is die Jol daar eigenlijk terecht gekomen in Tottenham ? Ik kan mij niet meteen grootse trainersprestaties van hem voor de geest halen daarvoor
Jol werd twee keer amateurvoetbal kampioen. Haalde met het kleine RKC bijn europees voetbal als toevoegingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe is die Jol daar eigenlijk terecht gekomen in Tottenham ? Ik kan mij niet meteen grootse trainersprestaties van hem voor de geest halen daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |