quote:zijstraat van de indigolaan precies tussen het paletplein en het wandelbos, het is eigenlijk geen straat.. dan moet je onderhand wel snappen welke straat ik nou woon
Op Sunday 24 February 2002 14:02 schreef YPPY het volgende:[..]
Dus ook bij de Indigolaan in de buurt?
quote:De ZwartvenseWEG ligt daartussen en nog wat hofjes. Die ken ik niet allemaal uit m'n hoofd. M'n oude leraar Nederlands woont daar ook nog ergens.
Op Wednesday 27 February 2002 17:30 schreef Tranced het volgende:[..]
zijstraat van de indigolaan precies tussen het paletplein en het wandelbos, het is eigenlijk geen straat.. dan moet je onderhand wel snappen welke straat ik nou woon
Tilburg, 27 februari 2002
Het hing de laatste weken al in de lucht, maar nu is het dan officeel. Het contract van Hans Westerhof wordt aan het einde van het seizoen niet verlengd. Willem II en Hans Westerhof hebben dit in gezamenlijk overleg besloten.
Ben benieuwd wat het volgend seizoen gaat worden. Sfeervak en een nieuwe trainer. Dat beloofd weer veel goeds
quote:Café Jack's? Of anders een van die drugstenten. Wel 'n mooi café Jack's, lekker biertje drinken, beetje darten, potje kaarten. Altijd wel gezellig.
[b]café in de Tuinstraat werk ben ik op zoek naar een kamer in het centrum (hint hint).
quote:Jack's is inderdaad errug gezellig...
Op maandag 04 maart 2002 10:42 schreef VVK het volgende:[..]
Café Jack's? Of anders een van die drugstenten. Wel 'n mooi café Jack's, lekker biertje drinken, beetje darten, potje kaarten. Altijd wel gezellig.
quote:Ken ik niet. Waar zit die precies?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:57 schreef Guard het volgende:[..]
Jack's is inderdaad errug gezellig...
Maar ze werkt dus in de Voortuin...
quote:In de tuinstraat naast al die shoarma tenten, nog voor de V&D ingang, tegenover Pieter Vreedeplein....
Op dinsdag 05 maart 2002 11:59 schreef YPPY het volgende:[..]
Ken ik niet. Waar zit die precies?
quote:jammer dat Roemers weg is, daar kon je ook lekker eten...
Op dinsdag 05 maart 2002 12:00 schreef RJ het volgende:
Bolle en de 3 Gezusters zijn altijd gezellig...
Poolen bij House Of Billards in de Koestraat
Eten bij Polly
quote:Is dat nog steeds, dat op dinsdag de pizza's goedkoper zijn. Ik weet dat het geen tientje meer is, dat ze wel wat duurder zijn geworden. Vroeger hadden ze altijd de peperonie met extra pepers! Kon je gemakkelijk 'n fustje bier aanslaan! Tegenwoordig is 'ie niet meer zo spicy ben ik bang.
eten bij Polly
quote:Bolle is erg leuk om te eten of 's middags wat te gaan drinken, maar om er 's nachts te gaan stappen? Blèèh! Je kan jezelf niet bewegen, iedereen staat tegen elkaar aangedrukt, de DJ kan niet draaien, er komen van die rechtopstaande-kraagjes en oilily-sjaaltjes types die bovendien over het algemeen ook nog eens hartstikke arrogant zijn....
Eten bij Polly
* La_Chatte_Noir heeft ooit een blauwe maandag bij Bolle gewerkt. En heeft diezelfde dag meteen maar weer haar blouse en dienblad ingeleverd Wat een KLOTEtent om te werken zeg!
Dan is de 3 gezusters een heel stuk leuker. Of voor mijn part de Villa Fiesta. Extase kom ik ook graag (op woensdag vooral).
quote:Moet iedereen het nou weten? Waarom open je er geen topic over?
Op dinsdag 05 maart 2002 12:00 schreef Guard het volgende:[..]
In de tuinstraat naast al die shoarma tenten, nog voor de V&D ingang, tegenover Pieter Vreedeplein....
quote:SPARERIBS!!!!!
Eten bij Polly
quote:Ik vroeg waar het zat. Ik zat meer aan de andere kant van de straat te denken. Nu weet ik wel wat hij bedoelt.
Op dinsdag 05 maart 2002 17:08 schreef La_Chatte_Noir het volgende:[..]
Moet iedereen het nou weten? Waarom open je er geen topic over?
quote:Dat lijkt me verdacht veel op het terrahof. Alhoewel het lilahof ook aan de omschrijving voldoet. Maar ik ga voor het eerste
Op woensdag 27 februari 2002 17:30 schreef Tranced het volgende:[..]
zijstraat van de indigolaan precies tussen het paletplein en het wandelbos, het is eigenlijk geen straat.. dan moet je onderhand wel snappen welke straat ik nou woon
quote:In de Terrahof heb ik nog bekenden wonen, de directeur van mijn basisschool en iemand waar ik nog mee gezongen heb.
Op zaterdag 23 maart 2002 12:29 schreef WasQ het volgende:[..]
Dat lijkt me verdacht veel op het terrahof. Alhoewel het lilahof ook aan de omschrijving voldoet. Maar ik ga voor het eerste
. En das 100 metertjes van me vandaan. Vaag
quote:Dan heb jij op de Thomas More gezeten
Op zaterdag 23 maart 2002 14:25 schreef YPPY het volgende:[..]
In de Terrahof heb ik nog bekenden wonen, de directeur van mijn basisschool en iemand waar ik nog mee gezongen heb.
quote:Klopt.
Op dinsdag 09 april 2002 18:34 schreef WasQ het volgende:[..]
Dan heb jij op de Thomas More gezeten
. Ik niet by the way. Ik zat op de grote rivaal. Moesten wel altijd daar gymen. Vaag.
Ik turnde wel met veel meisjes van de Kiehoorn.
-edit-
ken jij die directeur trouwens?
quote:Hmm zat daar vloerverwarming in? Wizzik niks van. Ja ik ken die directeur ja... Sorry dat ik zo ongelooflijk snel reageer trouwens
Op dinsdag 09 april 2002 18:47 schreef YPPY het volgende:[..]
Klopt.
Jullie moesten lekker naar ons toe, want wij hadden nieuwe vloerverwarming.
Ik turnde wel met veel meisjes van de Kiehoorn.
-edit-
quote:Goed gegokt.. ik rijd in een zwarte Golf II... dan moet je me wel kennen
Op zaterdag 23 maart 2002 12:29 schreef WasQ het volgende:[..]
Dat lijkt me verdacht veel op het terrahof. Alhoewel het lilahof ook aan de omschrijving voldoet. Maar ik ga voor het eerste
. En das 100 metertjes van me vandaan. Vaag
quote:Eeuh.. jah die zie ik elke dag.. hij is nu alleen voor 2 weken op vakantie
Op dinsdag 09 april 2002 18:47
schreef YPPY het volgende:-edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |