Of Miranda doorgaat weet ik niet zeker eigenlijk, maar wat ik uit sommige opmerkingen begreep is ze afgevallen. Maar nogmaals, dat zeg ik nu met voor m'n gevoel 80% zekerheid ofzo, heb geen uitsluitsel gehadquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef Deceit het volgende:
Kan je zeggen of ik vanavond idols moet kijken met een rotgevoel op het eind of met een happy face?
quote:oke gezellig,
marvin en ik krijgen komende maandag een cameraploeg van idols bij ons'
haha echt grappig
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:38 schreef Deceit het volgende:
kut idols
Wel apart, je zou toch zeggen dat een medewerker van Idols dit niet effe zo in de trein gaat lekken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Misschien lekken de liedjes voor de liveshows wel uit? Thema's, misschien kan iemand de stress niet meer aan en stopt voortijdig met Idols. Allemaal spoilers.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!![]()
Hulde aan de TS dan maar
dat blijkt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:34 schreef Together het volgende:
[..]
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.
Dat is ook wat mijn bronnen zeggen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef Deceit het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de idolsfinale gewonnen wordt door Nathalie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |