quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:16 schreef Tokay het volgende:
Mrs. Neil Armstrong? Of Mrs. Buzz Aldrin, dat kan natuurlijk ook.
Ja, dat dacht ik ook. Maar met zó'n strik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef Z het volgende:
Mevrouw is wetenschapper.
Wycciequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:39 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt op Geporge Bush. Haar ogen op de eerste foto!
En niet de eerste de beste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw is Russische?
Dit alles nà haar claim to fame, uiteraard.quote:bekleedde diverse politieke functies. Van 1966 tot 1974 was ze lid van de Opperste Sovjet, van 1974 tot 1989 was ze lid van het presidium van de Opperste Sovjet, van 1969 tot 1991 zat ze in het Centrale Comité van de Communistische Partij.
Ze ging in 1997 met pensioen.
Dat verwacht ik wel, pyl. Maar ik zou het niet weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:14 schreef pyl het volgende:
Heeft ze een ferme handdruk, Gellius?
Wil ik het topic weer even aan jou geven?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:28 schreef wyccie het volgende:
Is ze de eigenaresse van Laika?
Dummie, dat kan toch helemaal niet. Dit topic is van Tokay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Gellius het volgende:
Wil ik het topic weer even aan jou geven?
Nee, het vorige topic was van mij. Met dit deel heb ik niets van doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef wyccie het volgende:
Dummie, dat kan toch helemaal niet. Dit topic is van Tokay.
Werkt dat zo? De afsluiter bezit het topic?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:39 schreef Tokay het volgende:
Nee, het vorige topic was van mij. Met dit deel heb ik niets van doen.
Heeft de vrouw van Poetin in de Opperste Soviet gezeten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze de vrouw van Poetin?
Ik wacht nog steeds ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef wyccie het volgende:
Zal ik jullie jaloers maken?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef pyl het volgende:
Wordt iemand al jaloers?
Goed, mevrouw is dus kosmonaute. De eerste waarschijnlijk. Haar naam? Dat eerste hondje, ja dat kennen we wel.
quote:Valentina Vladimirovna Teresjkova (6 maart 1937) vloog als Russische ruimtevaarder aan boord van de Vostok 6 en werd daarmee de eerste vrouw in de ruimte.
(...)
Teresjkova werd op 16 juni 1963 aan boord van de Vostok 6 gelanceerd, en werd daarmee de eerste vrouw en tevens eerste burger in de ruimte.
(...)
Na haar ruimtevlucht studeerde Teresjkova aan de Sjoekowski-luchtmachtacademie, waar ze in 1969 afstudeerde als kosmonaut-ingenieur. In 1977 promoveerde ze in de technische wetenschappen.
Teresjkova bekleedde diverse politieke functies. Van 1966 tot 1974 was ze lid van de Opperste Sovjet, van 1974 tot 1989 was ze lid van het presidium van de Opperste Sovjet, van 1969 tot 1991 zat ze in het Centrale Comité van de Communistische Partij.
Ze ging in 1997 met pensioen.
Heeft het een met het ander te maken dan? Hoe dan ook, je kunt kiezen voor de oude layout onder 'Opties' (template). Dacht ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kan ik mn oude vertrouwde avatar weer terugkrijgen?? Ik heb de nieuwe layout!!
Ik weet niets van het wijzigen van avatarsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe kan ik mn oude vertrouwde avatar weer terugkrijgen?? Ik heb de nieuwe layout!!
Je maakt er wel een zootje vanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef pyl het volgende:
Neem me niet kwalijk, ik hoop dat jullie het me niet euvel duiden.
Mevrouw pyl wist nog te melden dat onze contemporanist dit weekend niet z'n eigen gazon maar dat van de buurvrouw heeft geverticuteerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef Gellius het volgende:
Soms vraag ik me af of pyl dit spel wel serieus neemt.
En Tokae wist zich óók al niet te gedragen gisteren. Hoe moet dat nu met de voorbeeldfunctie van de wat rijpere RJvD-spelers? Aan wie moeten wij jongeren ons nu spiegelen? Ik denk hierbij met name aan de jeugdige wyccie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mevrouw pyl wist nog te melden dat onze contemporanist dit weekend niet z'n eigen gazon maar dat van de buurvrouw heeft geverticuteerd.
Dàt wist ze nog niet, dat van buurvrouws gazon had ze van de buurvrouw zelf gehoord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef pyl het volgende:
Hoe weet mevrouw pyl dat ik de buurvrouw heb geverticuteerd?
Het is een verloren zaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
En Tokae wist zich óók al niet te gedragen gisteren. Hoe moet dat nu met de voorbeeldfunctie van de wat rijpere RJvD-spelers? Aan wie moeten wij jongeren ons nu spiegelen? Ik denk hierbij met name aan de jeugdige wyccie.
Ellen Church, de eerste stewardess ter wereld (Amerika 1930), in prachtig verpleegstersuniform:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:40 schreef Z het volgende:
Mejuffer was de eerste officiële stewardess.
Next.
Ik gok op Absinth.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef Gellius het volgende:
Ik kan net niet zien wat ze daar onder de kurk heeft. Als liefhebber interesseert me dat. Wat zou het zijn?
Ik wil juist de nieuwe layout houden, maar dan "pakt" hij de hoofdfoto uit mn fobo. Hmmm ik zal dat eens op een ander rustiger moment onderzoeken. Nu eerst nachtlampjes ophangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft het een met het ander te maken dan? Hoe dan ook, je kunt kiezen voor de oude layout onder 'Opties' (template). Dacht ik.![]()
We hadden vroeger thuis altijd wel een fles staan voor als m'n oma op visite kwam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:01 schreef pyl het volgende:
Verhip, nu zie ik het ook, Cinzano inderdaad. Wel bocht, overigens.
Met een dikke jas had ze het waarschijnlijk wel overleefd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef Gellius het volgende:
Het heeft er toch meer van dat er een bakfietje is gekanteld, niet? Om daar nu bij dood te gaan..
Dat doet dan weer denken aan deze mevrouw:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef Tokay het volgende:
Haar shawl raakte verstrikt in de propellor, waardoor ze werd gewurgd, en waarop ze neerstortte?
Dat verhaal doet me ook ergens aan denken maar weet niet meer wat de naam was van die mevrouw met de afhangende schouders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat doet dan weer denken aan deze mevrouw:
[ afbeelding ]
Ja, da's Isadora Duncan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef pyl het volgende:
Dat doet dan weer denken aan deze mevrouw:
[ afbeelding ]
Ja. Erg hè? RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, spaakwiel van een auto, toch?
De broer van Kaïn bedoelt-ie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:39 schreef Z het volgende:
Abel?
Hoger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef Tokay het volgende:
Een eerste F16-dode? Of een eerste Concorde-dode?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:50 schreef Z het volgende:
Vlad.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_deaths
quote:1478: George Plantagenet, Duke of Clarence reportedly was executed by drowning in a barrel of Malmsey wine[9] at his own request.
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:58 schreef Z het volgende:
De eerste aap die een brug bouwde?
quote:The first monkey astronaut was Albert, a rhesus monkey, who on June 11, 1948 rode to over 63 km (39 miles) on a V2 rocket. Albert died of suffocation during the flight.
Staan een paar heel lugubere op, waar het een en ander over valt te google-en. Dat zijn vooral de laatste doden. Christine Chubbuck is ook een opmerkelijke.quote:
quote:Issei Sagawa is a Japanese cannibal who is known for the murder of Renée Hartevelt.... Sagawa now lives in Tokyo and is a minor celebrity in Japan. He is often invited as a guest speaker and commentator. He also writes restaurant reviews...
quote:1899: French president Félix Faure died of a stroke while receiving oral sex in his office
Ja, nee, ja, nee, ik eigenlijk ook niet, maar kon het toch niet laten. Tot mijn spijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:39 schreef Tokay het volgende:
En als je dan googlet, wat krijg je dan? Nare filmpjes of foto's van zo'n luguber einde?
(Ik heb daar niet zo'n behoefte aan, eerlijk gezegd...)
Hij was in het verkeerde lichaam geboren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar dit is toch geen rhesusaapje? Dit is 'n chimpanzee.
Een gemuteerde aap, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Gellius het volgende:
Maar dit is toch geen rhesusaapje? Dit is 'n chimpanzee.
Een soort Kelly-aap, dus?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef Z het volgende:
Hij was in het verkeerde lichaam geboren.
daar hebben ze dan meteen doorheen geprikt bij de NASA! Scherpe jongens!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef Z het volgende:
[..]
Hij was in het verkeerde lichaam geboren.
Vat je 'm, wyccie?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:30 schreef Z het volgende:
Hij kreeg alle ruimte bij de NASA.
Ja, nu je het zegt pas. Had er net ook niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
Vat je 'm, wyccie?
O, o, o. Je bent slécht, Gellius.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
Vat je 'm, wyccie?
Maar het was wel terecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:08 schreef Tokay het volgende:
O, o, o. Je bent slécht, Gellius.
Probeer dat maar eens te bewijzen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben heel aardig! Heus!
Hmmm. Dat weet je anders goed te verbergen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:10 schreef Gellius het volgende:
Daar had je best wel iets langer over na mogen denken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg hier alle ruimte.
Go wyccie, go wyccie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef wyccie het volgende:
Daar had je best wel iets langer over na mogen denken.
Dat had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Gellius het volgende:
Ga je ons nog jaloers maken?
Ja, niet indrukwekkend genoeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:27 schreef Gellius het volgende:
Met de sneeuw?
Wie? Moi?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:21 schreef Gellius het volgende:
Tokae. Reltante.
Uhm.... ja, het is mijn sneeuw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Is het jouw sneeuw! Dan is het wel indrukwekkend veel ja.
Ongetwijfeld beide, maar toch vooral een letterlijke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Z het volgende:
Is het een letterlijke of figuurlijk bruggenbouwer?
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:44 schreef Z het volgende:
Het zal dan wel weer een Italiaan zijn.
Wel een landgenoot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:46 schreef Gellius het volgende:
O wacht, is het die pijpmeneer? Dit is wel dè houding om je te laten pijpen alvorens je (attentie, wyc) de pijp aan Maarten geeft.
Echt waar? Hoe kom je daar zo bij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef Z het volgende:
Typische Engelse brug.
quote:Is hij verantwoordelijk voor de eerste ijzeren brug?
Nee, je zegt iets heel slims!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef wyccie het volgende:
Is het meneer Eiffel?
Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ah, daar is wyccie! Heb jij nog zin in een plaatje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
Joehoe!
Ik wil eigenlijk een film gaan kijken, ik heb er eindelijk tijd voor omdat ik alles voor vandaag vanmiddag al af had. Maar het is intussen al half elf geweest en de meeste films die ik heb duren toch al wel gauw twee uur. Om twaalf uur gaan slapen gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Tokay het volgende:
Ah, daar is wyccie! Heb jij nog zin in een plaatje?
Je kijkt teveel tv, wyccie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
Ellen Roaarrr.
Gut, datzelfde vinden wyccie en ik nou ook van jou en pyl!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef Gellius het volgende:
Verbluffend, de mensen die jullie allemaal kennen.
Ja, al die zwartwit-mensen/ klasgenoten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Tokay het volgende:
Gut, datzelfde vinden wyccie en ik nou ook van jou en pyl!![]()
Toch, wyc?![]()
Wat was het ook alweer, Gellius? O ja, kwikzilvertje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:53 schreef wyccie het volgende:
Ja, al die zwartwit-mensen/ klasgenoten.
Ik heb een oplossing gevonden. Ik ga een aflevering van Hercule Poirot kijken, duurt een uurtje. Doei
Dat was dus een prima dunk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Allan Boesak, me dunkt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:03 schreef Gellius het volgende:
Dag lieve mensen.
Proest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:10 schreef Gellius het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, Gellius? O ja, kwikzilvertje.
Je hebt hem eigenlijk al geraden, zij het slechts fonetisch. Het was weer een zogenaamd ludiek bruggetje van me.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef Tokay het volgende:
Ik heb geen idee, hoor.Meneer was een artistiek type?
Kunstenaar? Dichter? Musicus?
Daar valt anders heel wat over te vertellen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:51 schreef Gellius het volgende:
Verder heb ik geen hobbies hoor, behalve teevee kijken, winkelen en op vakantie gaan.
Ik doe het soms zonder erg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef Gellius het volgende:
Wat is die Tokay toch makkelijk in het ootje te nemen, hè mannen?
Laat ik dan alvast stellen dat mijnheer, ondanks zijn woeste uiterlijk, géén Rus is. Ook geen Amerikaan (Diaan).quote:
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:53 schreef Gellius het volgende:
En natuurlijk, zoals ik eens in de cv van een aspirant-stagiair las:
Hobbies: het downloaden en installeren van softwareupdates.
Heb je hem stage laten lopen? (Om hem vervolgens keihard uit te lachen?)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:24 schreef Gellius het volgende:
Dat is wat er stond.
Die gaat nergens heen hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Enfin. We hebben nog een dode schrijver liggen, mensen!
Hij ligt bij jou op kantoor?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Dat kan jij zeggen - jij ruikt 'm niet natuurlijk.
Natuurlijk. Je dacht toch niet naar een foto te kijken? Dit is streaming video hoor!quote:
Ja, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Honoré de Balzak?
ik hoop dat wyccie opgelet heeft
Eentje van de ergste categorie, een naamgarpje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoor.
* wyccie noteert woordgrapje
Nee, het betreft hier een Franse auteur.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Sellers?
Gustave Flaubert?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee, het betreft hier een Franse auteur.
Jij fekoop boeke?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Michiel Romeyn? (van de Weesperzijde)
Nee, dat zou flauw zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef wyccie het volgende:
Flaubert?
Welnee!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat zou flauw zijn.
Sorry.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Nou, 't is 'm niet!
Gister niet maar wel bij een eerdere gelegenheid. Toen zat ik een bakje volvette kwark met spaanse sinaasappelen weg te werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef wyccie het volgende:
Heb ik gisteren iets over kwark gezegd? Ik dacht dat ik dat alleen had gedacht.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef Tokay het volgende:
Gustave Flaubert?
Zie mijn post van 14:27.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:28 schreef Gellius het volgende:
Waarom denk je dat?
Daar weet ik niks meer van. Ik denk dat dat iemand anders was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister niet maar wel bij een eerdere gelegenheid. Toen zat ik een bakje volvette kwark met spaanse sinaasappelen weg te werken.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar weet ik niks meer van. Ik denk dat dat iemand anders was.
Gewoon suiker en sinaasappelsap er doorheen. Voedsel weggooienquote:Ik had gisteren kwark gekocht in plaats van yoghurt, ik was nog niet helemaal wakker.Ik gooi het maar weg, tenzij iemand nog een lekker en makkelijk receptje weet waarvoor ik de kwark kan gebruiken.
Dat is ook de Balzak.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, eerst het huidige plaatje maar eens raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |