abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53829167
LOL niet door mij in elk geval!
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53829209
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:46 schreef TomTancr3do het volgende:
LOL niet door mij in elk geval!
gelukkig maar!..maar is er eigenlijk enig onderzoek naar gedaan..coke gebruik onder de topcriminelen? ..lijkt me wel leuk om te weten!
pi_53829238
Hallow! Wij hebben ook nachtdiensten hoor
En nu weer ontopic.

[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 10-10-2007 02:02:39 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53829241
Volgens mij zijn er weleens onderzoeken gedaan naar cokegebruik onder mensen met 'hoge' en/of verantwoordelijke banen. Conclusie is dan meestal dat het behoorlijk vaak voorkomt. Maar de exacte getallen zijn toch moeilijk te achterhalen.

edit owké paddy.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53829263
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef TomTancr3do het volgende:
Volgens mij zijn er weleens onderzoeken gedaan naar cokegebruik onder mensen met 'hoge' en/of verantwoordelijke banen. Conclusie is dan meestal dat het behoorlijk vaak voorkomt. Maar de exacte getallen zijn toch moeilijk te achterhalen.
Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.
pi_53829314
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.
Ja dat vond ik ook onwaarschijnlijk....maar ook dat hij juist in deze periode een loopjongen zou vertrouwen en daar zijn supply van zou nemen lijkt mij niet geloofwaardig. Holleeder ging iedereen na en iedereen was bang voor hem..dan ga je toch geen coke kopen van iemand die contact heeft met criminelen en die heel makkelijk onder druk gezet kan worden?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:45:56 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53831788
Als je jaren lang bij 1 en de zelfde persoon je coke vandaan haalt zit dat goed voor je gevoel. Echter zullen ze te weten gekomen zijn wie dat is en hebben de coke vervuild.

Ik heb alleen het idee dat die vrouw het nooit had mogen overleven. Want toen de politie aan kwam was ze half dood zeg maar. Ik denk dat het plannetje mis gelopen is.

Maar goed dat zijn speculaties.

trouwens,
Thomas van der bijl
John mieremet
Willem Endstra
Bram Zeegers

Deze heren spraken allemaal in het geheim met de politie over de onderwereld. En alleen zijn opgeruimd.....

Ik kwam net nog iets interesant tegen.
quote:
In De Telegraaf zegt een vriend van de ex-advocaat dat Zeegers niet verslaafd was aan drugs of drank. ‘Bram was in ieder geval geen vaste gebruiker. Of hij helemaal nooit cocaïne snoof weet ik niet. Maar dat hij is gestorven aan een overdosis lijkt me zeer onwaarschijnlijk’, zegt de huisvriend.
En iets verder op staat het volgende....
quote:
De krant schrijft verder dat de advocaat van Zeegers zich niet kan voorstellen dat zijn cliënt is vermoord. Daarvoor ontbreken de motieven, oordeelt de advocaat.
Dit laatste vind ik vrij opmerkelijk dat zijn advocaat zegt dat er geen motieven zijn?

http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/173873/index.html

[ Bericht 19% gewijzigd door ook_gek op 10-10-2007 10:49:01 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53835844
Het is wel 'dubieus' hè...

http://youtube.com/watch?v=2VMoJXq-bSw
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:00:49 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53838034
meer info over Zeegers
quote:
Zeegers moest in 1998 stoppen met zijn werk als advocaat, nadat de rechtbank hem een celstraf van twaalf maanden had opgelegd in een oplichtingszaak. Hij liet zichzelf 'van het tableau schrappen', wetende dat anders de Orde van Advocaten dat zou doen. De aangever was 'een chanteur', schreef Zeegers jaren later in een ingezonden brief in het Parool.

,,Ik vond het werkelijk te zot voor woorden en heb me uit protest dat deze man serieus werd genomen, niet verdedigd. (..) Ik dacht dat justitie en de rechter wel zouden doorhebben hoe het zat. Niet dus. Ik werd bij verstek veroordeeld. Beetje dom van mij."

Na die oplichtingszaak, en nadat hij uit de advocatuur was gezet, ging Zeegers als 'juridisch adviseur' de belangen van Endstra behartigen. Hij nam aandelen in Endstra's vastgoedmaatschappijen. In die jaren raakte hij ook opnieuw in de strafrechtelijke problemen, nadat hij met zijn hoogbejaarde moeder (toen 87) verdachte was in een witwaszaak. Ze waren in het fiscale vrijstaatje Liechtenstein gepakt, waar Zeegers tussen de zes en de zeven miljoen gulden aan criminele winsten had gestort op verschillende bankrekeningen.
http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=5029
quote:
Vriendin en bekende uit de onderwereld zitten vast. Het onderzoek naar de dood van kroongetuige Bram Zeegers spitst zich toe op een drugstransactie in het Amstelveense café-restaurant het Kalfje. Volgens verschillende bronnen kocht Zeegers de avond voor zijn dood daar samen met zijn metgezel Shirley cocaïne van een bekende figuur uit de Amsterdamse onderwereld.

De Amsterdamse politie sluit op dit moment niet uit dat er met die cocaïne iets aan de hand is. Daarbij zou het kunnen gaan om vervuiling of vergiftiging. Sectie op het lichaam van Zeegers kan op deze vraag antwoord geven. Het lichaam van Zeegers, die vorige week een belangrijke verklaring aflegde in het proces tegen Willem Holleeder, is gistermiddag naar het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk overgebracht.

De metgezel van Zeegers, de Braziliaanse Shirley, zit nog altijd vast voor verhoor. Zij was bij politie en justitie bekend als de vriendin van ene Joop B., een bekende cocaïnehandelaar. Zeegers kende Joop B. zelf ook goed, zo verklaarde hij eerder in vertrouwelijke gesprekken met deze krant. Zeegers en Joop B., die op dit moment vastzit, ontmoetten elkaar regelmatig in een café aan de Beethovenstraat in Amsterdam Oud-Zuid. Shirley werkte daar als barkeepster.
dit klinkt ook weer interesant
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:34:57 #225
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53838900
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef TomTancr3do het volgende:

Ik heb trouwens nog nooit coke gesnoven. Word soms al volledig paranoia en zelfs agressief van een blowtje, dus coke leek me nooit een erg strak plan.

Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
je mist niet veel hoor..tis de meest overschatte drug die er is. maar ik mis de connectie met het topic even? had Zeegers gesnoven?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:18:37 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53841393
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

je mist niet veel hoor..tis de meest overschatte drug die er is. maar ik mis de connectie met het topic even? had Zeegers gesnoven?
lees mijn laatste post
pi_53841549
Als hij niet dood was gegaan door de nifnaf, dan was Zeegerts wel aan zijn end gekomen door een braziliaanse geslachtsziekte
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53841597
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef JohnDope het volgende:
Ikzelf zit aan de Malt Bier
Homo.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:36:41 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53841786
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Homo.
nou. idd. wat een mietje. gadverdamme! ik kots drie keer op dit soort mensen, kijk maar
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53841848
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou. idd. wat een mietje. gadverdamme! ik kots drie keer op dit soort mensen, kijk maar
Zo, Frustratie jonge.

Ruim je het wel even op?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:44:16 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53841946
'Zeegers kocht cocaïne van onderwereldfiguur'
Uitgegeven: 10 oktober 2007 14:27
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 15:03

AMSTERDAM - Het is nog onduidelijk waaraan ex-advocaat Bram Zeegers is overleden. Volgens NRC Handelsblad onderzoekt de politie cocaïne die hij op de avond van zijn dood zou hebben gekocht van een bekende Amsterdamse crimineel.

Zeegers, een belangrijke getuige in het proces tegen Willem Holleeder, werd dinsdagochtend thuis dood aangetroffen in zijn badkuip.

De politie wil woensdag nog niet zeggen of sectie op het lichaam van Zeegers is voltooid. Dinsdag sprak een woordvoerder van de politie over 'spul' dat Zeegers heeft binnengekregen, maar hij wilde niet ingaan op wat voor goedje dit zou zijn. De uitkomsten van de sectie worden waarschijnlijk woensdag in de loop van de dag bekend, zegt een woordvoerder.

Zeegers metgezel, de Braziliaanse Shirley, die ook in de woning werd gevonden en naar het ziekenhuis werd gebracht, verkeerde dinsdagavond niet meer in levensgevaar. Zij is aangehouden.

De politie wil niet ingaan op berichten dat de twee onwel zouden zijn geraakt door vervuilde cocaïne. Verschillende ochtendkranten meldden dat woensdag.

Joop B.

Volgens NRC Handelsblad zouden Zeegers en Shirley op de avond voor Zeegers' dood cocaïne hebben gekocht in café-restaurant 't Kalfje in Amstelveen. De drug zou zijn gekocht van Joop B., een bekende in het Amsterdamse criminele milieu. Hij zit vast.

Proces-Holleeder

Tijdens een persconferentie dinsdagmiddag zei de politie dat een misdrijf niet wordt uitgesloten en dat met alle scenario's rekening wordt gehouden. Dat komt onder meer door de rol van Zeegers in het proces tegen Holleeder.

Zeegers was de eerste getuige die voor de rechtbank belastende verklaringen tegen Holleeder aflegde. Holleeder staat terecht voor het afpersen van vastgoedhandelaren.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

áls atropine wordt vastgesteld is er iets mis. zeker als het om een 'bekende amsterdamse crimineel' gaat. die verkoopt dit soort shit niet. maar ik vrees dat atropine niet wordt aangetroffen.

het zal eerder gaan om iets als kikkergif (ja is ook dodelijk als je er met je lippen aanzit of in je neus krijgt) met als voordeel, het wordt niet gevonden in het bloed.
pi_53841964
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
JD is natuurlijk geen homo, die zijn namelijk verderfelijk! Dat strookt niet met zijn geloof.
(hoewel dat 'biertje' natuurlijk wel über homoachtig is.)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:45:14 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53841973
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo, Frustratie jonge.

Ruim je het wel even op?
ghehehe, ik overdreef vooral, maar dat zag je vast wel aan de manier waar op ik het geschreven had
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:45:55 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53841988
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

JD is natuurlijk geen homo, die zijn namelijk verderfelijk! Dat strookt niet met zijn geloof.
(hoewel dat 'biertje' natuurlijk wel über homoachtig is.)
ik ga me hier niet in mengen, heb gezegd wat ik moest zeggen.
pi_53842094
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
pi_53842161
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:51 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:28 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Homo's.
pi_53842189
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:55 schreef JohnDope het volgende:
Waarom drink jij homobier?
pi_53842386
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:58 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Waarom drink jij homobier?
Omdat ik mijn hersens optimaal wil benutten.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 10-10-2007 17:12:48 ]
pi_53842401
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef JohnDope het volgende:
Omdat ik mijn hersens optimaal wil benutten.
En hoe lang doe je dat al zo?
pi_53842509
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

En hoe lang doe je dat al zo?
Wat kan jou dat nou schelen?
pi_53842602
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:15 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan jou dat nou schelen?
Nou, ik probeer een beetje uit te vogelen wanneer die verweking bij jou precies is opgetreden.

En in het kader van een groot onderzoek zou ik graag ook willen weten wat je ouders en (eventueel) nog in leven zijnde grootouders hiervan denken. Hadden ze het al door toen je een jaar of 4/5 was, of kwam het pas aan het licht op latere leeftijd? Dat soort vragen zeg maar.

Maar het hoéft niet hoor.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:55:12 #242
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53843160
Als het om bevuilde coke gaat dan had Trimbos daarvan toch al melding gemaakt?
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_53843278
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Principessa het volgende:
De nifnaf die the Wealthy kunnen regelen, daar weet het trimbos niet eens het bestaan vanaf.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:03:58 #244
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53843332
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De nifnaf die the Wealthy zoals Zeegers kunnen regelen, daar weet het trimbos niet eens het bestaan vanaf.
ah!

Jammer ik dacht een doorbraak te hebben gevonden
pi_53843353
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Principessa het volgende:

[..]
Jammer ik dacht een doorbraak te hebben gevonden
*Kwaak*
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:34:07 #246
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53843978
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Principessa het volgende:
denk je dat ze dat kunnen ruiken?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:51:39 #247
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53844375
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

denk je dat ze dat kunnen ruiken?
Nee, maar als er weer eentje omrolt door antropine is er de volgende dag wel een waarschuwing op de radio.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:52:18 #248
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53844384
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

*Kwaak*
ghe ghe
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:55:16 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_53844446
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef Principessa het volgende:

[..]

Nee, maar als er weer eentje omrolt door antropine is er de volgende dag wel een waarschuwing op de radio.
ook Trimbos zal het onderzoek moeten afwachten
pi_53852586
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef JohnDope het volgende:
Als hij niet dood was gegaan door de nifnaf, dan was Zeegerts wel aan zijn end gekomen door een braziliaanse geslachtsziekte
Als je het een beetje ruim neemt, zou het daar best op kunnen neerkomen: een dodelijke Braziliaanse geslachtsziekte.

Citaat uit NRC Handelsblad: "Zeegers werd in Het Kalfje vergezeld door de Braziliaanse Shirley. Hij kende deze Shirley via haar vriend Joop B., een in het milieu bekende cocaïnedealer die op dit moment in de gevangenis zit. De oud-advocaat Zeegers zou Shirley de afgelopen tijd hebben geholpen bij een aantal juridische kwesties. Gezien de omstandigheden waarin Zeegers is aangetroffen door de politie, in bad in het bijzijn van Shirley, is het niet bij juridische adviezen gebleven. Zeegers heeft, naar het zich laat aanzien, gebruikgemaakt van de arrestatie van een bij hem bekende drugshandelaar om een amoureuze relatie aan te gaan met diens vriendin. In dit scenario zou dat de aanleiding zijn voor Shirley's gedetineerde vriend om wraak te nemen op Zeegers en haar."

Kortom: geen geslachtsziekte meer nodig, bij vrouwen als Shirley
pi_53865171
Ik maak me ernstig zorgen over de (ex) vriendin van Willem Endstra. Anita Schuts loopt veel gevaar denk ik na het "toevallige" overlijden van Bram Zeegers. Als ik op de site over Holleeder kijk www.holleeder.info dan hou ik m’n hart vast en ben ik bang dat er nog veel meer gaat gebeuren. ZORGELIJK!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 16:26:46 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53865632
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef swieten87 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen over de (ex) vriendin van Willem Endstra. Anita Schuts loopt veel gevaar denk ik na het "toevallige" overlijden van Bram Zeegers. Als ik op de site over Holleeder kijk www.holleeder.info dan hou ik m’n hart vast en ben ik bang dat er nog veel meer gaat gebeuren. ZORGELIJK!
Leg eens uit. Want ik zie dat gevaar werkelijk waar helemaal nergens.
Zo lang mevrouw haar mondje dicht houd, niet bij de politie aanklopt is er niks aan het handje.

Zoals Holleeder altijd zij. Zo lang ik je vriend ben hoef jij je geen zorgen te maken. Pas wanneer je mij tegen je hebt wel
pi_53869366
nou, overdosis mdma dus...

drugsgebruikers, informeer mij even, hoe makkelijk doe je dat, overdoseren ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:59:21 #254
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_53869984
Mdma = xtc. Meestal in pilvorm (waarvan je er geen 5 tegelijk inneemt natuurlijk) en in poedervorm verkrijgbaar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_53877610
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef milagro het volgende:

Niet gemakkelijk.
Ik citeer de column in Het Parool van Theodor Holman van vandaag: "Ik ken mensen die de vervuilde coke die nu in de stad is, per ongeluk hebben gebruikt en zij beweerden dat je wel héél veel coke moet gebruiken wil het dodelijk zijn, maar met drank én viagra én warm water, waardoor alle poriën open staan en je bloeddruk ook nog eens hoger wordt, sluit ik een dodelijke cocktail niet uit. Een ongelukje, dus."

(Holman gokt op een liefdes-onderonsje tussen Zeegers & Shirley, waarbij Zeegers eenmaal thuis op de Lairessestraat snel even wat viagra heeft geslikt - niet meer de jongste, tenslotte - en hij bovendien nog even een bad besloot te nemen, als voorschot op het liefdesspel dat later zou gaan volgen. De drank was al binnen na het bezoek aan Het Kalfje, de vervuilde coke had hij ook al soldaat gemaakt. Warme kraan aan en bám: dood.)
pi_53877690
Zeegers heeft nu een andere identiteit en leeft vrolijk verder op de kosten van de staat.
Waar dan ook.
Want wat is er beter om iemand dood te verklaren en zo zijn veiligheid te waarborgen?
pi_53877749
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:09 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeegers heeft nu een andere identiteit en leeft vrolijk verder op de kosten van de staat.
Waar dan ook.
Want wat is er beter om iemand dood te verklaren en zo zijn veiligheid te waarborgen?
Goed punt.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:02 #258
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_53883076
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef milagro het volgende:

overdoseren van mdma is makkelijk, gewoon te veel naar binnen schuiven.
Er aan kapot gaan een 'stuk' moeilijker, ik ben geen expert op dit gebied maaruh....

Die gast is, denk ik, de eerste in nederland die dit voor elkaar heeft gekregen.
Een pluim op zich, omdat er al veel mensen zijn geweest die een zelfmoord poging hebben ondernomen middels xtc.

een ongeluk lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')