gelukkig maar!..maar is er eigenlijk enig onderzoek naar gedaan..coke gebruik onder de topcriminelen? ..lijkt me wel leuk om te weten!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:46 schreef TomTancr3do het volgende:
LOL niet door mij in elk geval!
Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef TomTancr3do het volgende:
Volgens mij zijn er weleens onderzoeken gedaan naar cokegebruik onder mensen met 'hoge' en/of verantwoordelijke banen. Conclusie is dan meestal dat het behoorlijk vaak voorkomt. Maar de exacte getallen zijn toch moeilijk te achterhalen.
Ja dat vond ik ook onwaarschijnlijk....maar ook dat hij juist in deze periode een loopjongen zou vertrouwen en daar zijn supply van zou nemen lijkt mij niet geloofwaardig. Holleeder ging iedereen na en iedereen was bang voor hem..dan ga je toch geen coke kopen van iemand die contact heeft met criminelen en die heel makkelijk onder druk gezet kan worden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als topcrimineel (ook als goedbetaalde manager overigens) wel aan zuivere drugs kan komen, het verhaal waarbij Zeegers dus per ongelijk zou zijn vergiftigd door een partij vervuilde drugs vind ik dus een beetje onwaarschijnlijk. Moedwillige vervuiling kan natuur wel.
En iets verder op staat het volgende....quote:In De Telegraaf zegt een vriend van de ex-advocaat dat Zeegers niet verslaafd was aan drugs of drank. ‘Bram was in ieder geval geen vaste gebruiker. Of hij helemaal nooit cocaïne snoof weet ik niet. Maar dat hij is gestorven aan een overdosis lijkt me zeer onwaarschijnlijk’, zegt de huisvriend.
Dit laatste vind ik vrij opmerkelijk dat zijn advocaat zegt dat er geen motieven zijn?quote:De krant schrijft verder dat de advocaat van Zeegers zich niet kan voorstellen dat zijn cliënt is vermoord. Daarvoor ontbreken de motieven, oordeelt de advocaat.
http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=5029quote:Zeegers moest in 1998 stoppen met zijn werk als advocaat, nadat de rechtbank hem een celstraf van twaalf maanden had opgelegd in een oplichtingszaak. Hij liet zichzelf 'van het tableau schrappen', wetende dat anders de Orde van Advocaten dat zou doen. De aangever was 'een chanteur', schreef Zeegers jaren later in een ingezonden brief in het Parool.
,,Ik vond het werkelijk te zot voor woorden en heb me uit protest dat deze man serieus werd genomen, niet verdedigd. (..) Ik dacht dat justitie en de rechter wel zouden doorhebben hoe het zat. Niet dus. Ik werd bij verstek veroordeeld. Beetje dom van mij."
Na die oplichtingszaak, en nadat hij uit de advocatuur was gezet, ging Zeegers als 'juridisch adviseur' de belangen van Endstra behartigen. Hij nam aandelen in Endstra's vastgoedmaatschappijen. In die jaren raakte hij ook opnieuw in de strafrechtelijke problemen, nadat hij met zijn hoogbejaarde moeder (toen 87) verdachte was in een witwaszaak. Ze waren in het fiscale vrijstaatje Liechtenstein gepakt, waar Zeegers tussen de zes en de zeven miljoen gulden aan criminele winsten had gestort op verschillende bankrekeningen.
dit klinkt ook weer interesantquote:Vriendin en bekende uit de onderwereld zitten vast. Het onderzoek naar de dood van kroongetuige Bram Zeegers spitst zich toe op een drugstransactie in het Amstelveense café-restaurant het Kalfje. Volgens verschillende bronnen kocht Zeegers de avond voor zijn dood daar samen met zijn metgezel Shirley cocaïne van een bekende figuur uit de Amsterdamse onderwereld.
De Amsterdamse politie sluit op dit moment niet uit dat er met die cocaïne iets aan de hand is. Daarbij zou het kunnen gaan om vervuiling of vergiftiging. Sectie op het lichaam van Zeegers kan op deze vraag antwoord geven. Het lichaam van Zeegers, die vorige week een belangrijke verklaring aflegde in het proces tegen Willem Holleeder, is gistermiddag naar het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk overgebracht.
De metgezel van Zeegers, de Braziliaanse Shirley, zit nog altijd vast voor verhoor. Zij was bij politie en justitie bekend als de vriendin van ene Joop B., een bekende cocaïnehandelaar. Zeegers kende Joop B. zelf ook goed, zo verklaarde hij eerder in vertrouwelijke gesprekken met deze krant. Zeegers en Joop B., die op dit moment vastzit, ontmoetten elkaar regelmatig in een café aan de Beethovenstraat in Amsterdam Oud-Zuid. Shirley werkte daar als barkeepster.
je mist niet veel hoor..tis de meest overschatte drug die er is. maar ik mis de connectie met het topic even? had Zeegers gesnoven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit coke gesnoven. Word soms al volledig paranoia en zelfs agressief van een blowtje, dus coke leek me nooit een erg strak plan.
Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
lees mijn laatste postquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je mist niet veel hoor..tis de meest overschatte drug die er is. maar ik mis de connectie met het topic even? had Zeegers gesnoven?
nou. idd. wat een mietje. gadverdamme! ik kots drie keer op dit soort mensen, kijk maarquote:
Zo, Frustratie jonge.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. idd. wat een mietje. gadverdamme! ik kots drie keer op dit soort mensen, kijk maar![]()
![]()
![]()
JD is natuurlijk geen homo, die zijn namelijk verderfelijk! Dat strookt niet met zijn geloof.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
nou. idd. wat een mietje. gadverdamme! ik kots drie keer op dit soort mensen, kijk maar![]()
![]()
![]()
ghehehe, ik overdreef vooral, maar dat zag je vast wel aan de manier waar op ik het geschreven hadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo, Frustratie jonge.![]()
Ruim je het wel even op?
ik ga me hier niet in mengen, heb gezegd wat ik moest zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:44 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
JD is natuurlijk geen homo, die zijn namelijk verderfelijk! Dat strookt niet met zijn geloof.
(hoewel dat 'biertje' natuurlijk wel über homoachtig is.)
quote:
quote:
Omdat ik mijn hersens optimaal wil benutten.quote:
En hoe lang doe je dat al zo?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:07 schreef JohnDope het volgende:
Omdat ik mijn hersens optimaal wil benutten.
Wat kan jou dat nou schelen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En hoe lang doe je dat al zo?
Nou, ik probeer een beetje uit te vogelen wanneer die verweking bij jou precies is opgetreden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:15 schreef JohnDope het volgende:
Wat kan jou dat nou schelen?
De nifnaf die the Wealthy kunnen regelen, daar weet het trimbos niet eens het bestaan vanaf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Principessa het volgende:
Als het om bevuilde coke gaat dan had Trimbos daarvan toch al melding gemaakt?
ah!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De nifnaf die the Wealthy zoals Zeegers kunnen regelen, daar weet het trimbos niet eens het bestaan vanaf.
*Kwaak*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Principessa het volgende:
[..]
Jammer ik dacht een doorbraak te hebben gevonden![]()
denk je dat ze dat kunnen ruiken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:55 schreef Principessa het volgende:
Als het om bevuilde coke gaat dan had Trimbos daarvan toch al melding gemaakt?
Nee, maar als er weer eentje omrolt door antropine is er de volgende dag wel een waarschuwing op de radio.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
denk je dat ze dat kunnen ruiken?![]()
ook Trimbos zal het onderzoek moeten afwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nee, maar als er weer eentje omrolt door antropine is er de volgende dag wel een waarschuwing op de radio.
Als je het een beetje ruim neemt, zou het daar best op kunnen neerkomen: een dodelijke Braziliaanse geslachtsziekte.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:26 schreef JohnDope het volgende:
Als hij niet dood was gegaan door de nifnaf, dan was Zeegerts wel aan zijn end gekomen door een braziliaanse geslachtsziekte
Leg eens uit. Want ik zie dat gevaar werkelijk waar helemaal nergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:04 schreef swieten87 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen over de (ex) vriendin van Willem Endstra. Anita Schuts loopt veel gevaar denk ik na het "toevallige" overlijden van Bram Zeegers. Als ik op de site over Holleeder kijk www.holleeder.info dan hou ik m’n hart vast en ben ik bang dat er nog veel meer gaat gebeuren. ZORGELIJK!
Niet gemakkelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
nou, overdosis mdma dus...
drugsgebruikers, informeer mij even, hoe makkelijk doe je dat, overdoseren ?
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:09 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeegers heeft nu een andere identiteit en leeft vrolijk verder op de kosten van de staat.
Waar dan ook.
Want wat is er beter om iemand dood te verklaren en zo zijn veiligheid te waarborgen?
overdoseren van mdma is makkelijk, gewoon te veel naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
nou, overdosis mdma dus...
drugsgebruikers, informeer mij even, hoe makkelijk doe je dat, overdoseren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |