De verklaringen zijn al afgelegd en blijven geldigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
laten we zo zeggen. holleder komt er wel goed mee weg. maar ja, bewijzen he!
Maar opheldering en of toevoegingen kunnen niet meer gedaan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De verklaringen zijn al afgelegd en blijven geldig
Dit is een stukje uit de 15 kluis verklaringen van Zeegers.quote:Pizzabakker
De paranoia is behoorlijk aanwezig bij Endstra en Zeegers. Als ze elkaar ontmoeten, halen ze de batterijen uit hun telefoons. Ze zijn bang te worden afgeluisterd, door Holleeder, die door de kantoormedewerkers van Endstra ‘de pizzabakker’ werd genoemd, omdat hij altijd op z’n scooter langskwam. Als op een gegeven moment Endstra onverwacht in Dubai zit, wordt hij gebeld door Holleeder. Zeegers: ‘Willem Holleeder wist Willem Endstra altijd te vinden.’ En dat alles in het kader van ‘protectie’. Holleeder had volgens Zeegers tegen Endstra gezegd: ‘Met mij als vriend hoef je voor niemand bang te zijn, behalve voor mij. [...] Holleeder heeft zo’n driehonderd man ter beschikking. Dat heeft Endstra verteld.’
Smerige kutjunk dan, die Zeegers. En als getuige ook niet erg geloofwaardig. Maar ach, ook cocaïnegebruik schijnt in die kringen doodnormaal te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef ook_gek het volgende:
Zeegers laat drugs komen omdat hij gebruikt.
In dit geval twijfewl ik. Maar er is te veel dood en bloed in zijn vrienden kring het kan niet anders dat hij er voor een deel achter zit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef ook_gek het volgende:
Er is net gezegt op NL1 in het nieuws dat Holleeder tegen geweld is en dus de kans klein is dat hij de opdrachtgever is.
Totaal niet belangrijk of hij wel of geen drugs gebruikt. Als hij wijn zou drinken hadden ze wel wat in z'n fles wijn kunnen stoppen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:26 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Smerige kutjunk dan, die Zeegers. En als getuige ook niet erg geloofwaardig. Maar ach, ook cocaïnegebruik schijnt in die kringen doodnormaal te zijn.
Nee, wat dat betreft maakt het inderdaad weinig uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:34 schreef ook_gek het volgende:
Totaal niet belangrijk of hij wel of geen drugs gebruikt. Als hij wijn zou drinken hadden ze wel wat in z'n fles wijn kunnen stoppen.
Dat méén je niet...quote:En wat heeft drugs gebruik te maken met het wel of niet geloofwaardig te zijn?
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat een junk een stuk minder geloofwaardig is dan iemand die clean is.quote:Dat geeft toch aan dat het niet verzonnen is.
Nee, dát is nu juist de rechtstaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat voor justitie veel moeilijker wordt om de waarheid aan het licht te krijgen, en om mensen veroordeeld te krijgen.
Wie weet was het de eerste keer dat hij drugs gebruikte. Of hij gebruikt zelden drugs. Wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:43 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft maakt het inderdaad weinig uit.
[..]
Dat méén je niet...
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat een junk een stuk minder geloofwaardig is dan iemand die clean is.
Verschillende bronnen op internet weten te melden dat het gaat om een afrekening in de onderwereld. Ben benieuwd wie het is danquote:Man in Nigtevecht omgekomen door misdrijf
NIGTEVECHT - De dode man die vanmorgen is gevonden in Nigtevecht, is het slachtoffer van een misdrijf. Daar gaat de politie vooralsnog vanuit.
Het lichaam, dat gevonden werd door medewerkers van het waterschap, lag in een groenstrook langs het water aan de Klompweg.
De politie wil vooralsnog weinig kwijt over de doodsoorzaak en is bezig met technisch en forensisch onderzoek.
Is dat die vent die in de tuin van Jort Kelder en Sjorsjina Verbaan is gevonden? Zou wel geniaal zijn als het dat andere "maffiamaatje" is, toevallig ook een Brammetje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verschillende bronnen op internet weten te melden dat het gaat om een afrekening in de onderwereld. Ben benieuwd wie het is dan
Het is volgens mij ook nog nergens gezegd dat het zeker weten coke was heh. Misschien zat hij wel aan de spuit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef JohnDope het volgende:
Het blijft wel een gek verhaal, want mensen als Zeegers zijn in principe de enige mensen die coke kunnen regelen. De overige mensen die coke snuiven, snuiven allemaal poeder met een klein beetje coke (op een enkeling na) en die leven ook nog steeds en de kwaliteit snuivert legt het loodje.
Ik denk het niet, hooguit een baseyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Misschien zat hij wel aan de spuit.
Daar is eerder in deze topic al eea over gezegd. Hoe en wat precies is niet helemaal duidelijk, de verschillende internetbronnen spreken elkaar hier en daar tegen, maar voor mij staat in elk geval vast dat het geen frisse jongen was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
Btw ze zeggen steeds de ex-advocaat Zeegers.
Bedoelen ze dat-ie met pensioen was oid? Of dat hij uit zijn professie gezet was, en indien zo waarom dan?
hij had 6 miljoen gulden (of euro, maakt niet uit) voor iemand weggesluisd, maar is daar niet voor veroordeeld omdat niet bewezen kon worden dat ie wist dat het fout geld was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, het laatste dus, na een gesprek met de deken van de orde der advocaten, nadat tegen Zeegers verdachtmakingen waren geuit ivm met corruptie. (Bron Nova)
Zeegers is nooit van het tableau geschrapt, dat heeft hij zelf gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
Of dat hij uit zijn professie gezet was, en indien zo waarom dan?
Ja, naar die andere vastgoed dude.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij had 6 miljoen gulden (of euro, maakt niet uit) voor iemand weggesluisd, maar is daar niet voor veroordeeld omdat niet bewezen kon worden dat ie wist dat het fout geld was.
volgens mij was ie daarom ex
Jep dat is in hun tuin geweest ja. Trouwens niet letterlijk maar wel dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Is dat die vent die in de tuin van Jort Kelder en Sjorsjina Verbaan is gevonden? Zou wel geniaal zijn als het dat andere "maffiamaatje" is, toevallig ook een Brammetje.
Nee via de advocaat van een Antillianse crimineel (van wie het geld was) heeft hij dat geld in contanten gestort in Liechtenstein op verschillende banken. Een advocaat die hij goed kende zei hij en hij wist van niks. Hij heeft toen een boete gekregen van 3000 euro. Klopt toch niks van? En hij noemt zichzelf overtuigd Christen :S.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, naar die andere vastgoed dude.
Het is toch wel een zootje die vastgoedwereld, zwaar geïnfiltreerd door witwassende drugscriminelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |