abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:39:03 #51
88523 BadDay
The One I Love
pi_53808513
Beelden van Zeegers op de begrafenis van Endstra:

http://starreporter.nl/Mi(...)n_Holleeder_dood.htm
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_53808599
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.

Chapeau Holleeder!
Waar geloof jij dan in, maffia aan de macht en iedereen moet het zichzelf maar uitzoeken?

Het is trouwens niet gezegd dat Holleeder hier achterzit hoor. Misschien is ie wel net zo verbaasd als wij allemaal.
pi_53808657
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.

Chapeau Holleeder!
zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53808690
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waar geloof jij dan in, maffia aan de macht en iedereen moet het zichzelf maar uitzoeken?
Nee, ik geloof daar niet in. Maar ik heb ook geen enkel vertrouwen meer in de Nederlandse plisie en jestisie. Dus ik vind het wel mooi hoe Holleeder dat hele apparaat hier weer eens te kakken zet.
quote:
Het is trouwens niet gezegd dat Holleeder hier achterzit hoor.
Jawel hoor, ik zei het net.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53808717
Toch moet je zulke type's niet ongestraft hun gang laten gaan, ook al maken ze elkaars soort alleen maar af. Doet politie en justitie bv niks of niet genoeg zal het de kant op gaan zoals in bv zuid-Italie en zal maffia steeds meer proberen ook invloed uit te oefenen op het leven van 'gewone' burgers.
pi_53808726
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:

[..]

zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
Nadeel is wel dat voor justitie veel moeilijker wordt om de waarheid aan het licht te krijgen, en om mensen veroordeeld te krijgen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:47:58 #57
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_53808731
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Mwah.. kan ook een wraakactie zijn.

En in het hoger beroep (wat er waarschijnlijk wel komt) is hij niet meer beschikbaar als getuige.
Precies, en ik meende vanmorgen op 3fm begrepen te hebben dat zijn (schriftelijke) verklaring in hoger beroep ook niet meer geldig is, klopt dat?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_53808763
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Precies, en ik meende vanmorgen op 3fm begrepen te hebben dat zijn (schriftelijke) verklaring in hoger beroep ook niet meer geldig is, klopt dat?
ik ben geen jurist, maar ik meen dat ook te hebben gelezen inderdaad.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:51:08 #59
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_53808808
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Volgens mij is dat, omdat hij dan opnieuw zou moeten getuigen...
pi_53808827
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch moet je zulke type's niet ongestraft hun gang laten gaan, ook al maken ze elkaars soort alleen maar af. Doet politie en justitie bv niks of niet genoeg zal het de kant op gaan zoals in bv zuid-Italie en zal maffia steeds meer proberen ook invloed uit te oefenen op het leven van 'gewone' burgers.
Och, voorlopig ruimt het lekker op.

Maar je hebt wel gelijk hoor: er moet natuurlijk wel wat aan gedaan worden anders loopt het uit de hand. Misschien nog éééven wachten totdat er nog een paar omgelegd zijn, en dan die Holleeder de bak in voor de laatste paar jaar van z'n leven?
pi_53808878
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Nadeel is wel dat voor justitie veel moeilijker wordt om de waarheid aan het licht te krijgen, en om mensen veroordeeld te krijgen.
moeten ze hun werk beter doen, denk ik dan zomaar.
ze worden voor schut gezet, keer op keer op keer op keer weer

ze hebben het allemaal "in kaart gebracht" weten precies wie wie is wie wat doet wie met wie praat wie voor wie wat te vrezen heeft, ja, uuuh voor Holleeder dus, maar pakken doen ze die foute eikel vooralsnog maar niet...

ms moeten ze de Capone methode maar toepassen, hem op iets "lulligs" maar 'makkelijkers' pakken
pi_53808966
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
ms moeten ze de Capone methode maar toepassen, hem op iets "lulligs" maar 'makkelijkers' pakken
Ik zie het helemaal voor me: "Holleeder 15 jaar cel wegens te voet oversteken door rood licht."

Want daar zijn ze bij de plisie wel erg goed in: prenten uitdelen vanwege zulke futiliteiten.
pi_53808973
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
moeten ze hun werk beter doen, denk ik dan zomaar.
ze worden voor schut gezet, keer op keer op keer op keer weer

ze hebben het allemaal "in kaart gebracht" weten precies wie wie is wie wat doet wie met wie praat wie voor wie wat te vrezen heeft, ja, uuuh voor Holleeder dus, maar pakken doen ze die foute eikel vooralsnog maar niet...

Hij heeft al een aantal keer in de gevangenis gezeten.
Bovendien is een liquidatie moeilijk te bewijzen omdat de 'opdrachtgever' vaak geen direct contact heeft gehad met de (huur)moordenaar. Vaak weet de politie wel wie een mogelijke dader is, maar dit vervolgens ook bewijzen blijkt een stuk lastiger.

Natuurlijk worden er ook fouten gemaakt door politie en justitie, maar ik denk dat het nogal onderschat wordt hoe moeilijk het is om georganiseerde misdaad te bestrijden. En ik denk dat het justitiele apparaat niet incompetent is.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:01:03 #64
185631 Guncta
En un momento dado
pi_53809031
Alsof de rechter dit meeneemt naar de rechtzaak zolang het niet bewezen is dat Holleeder dit heeft laten uitvoeren.

De rechter moet een objectief oordeel geven en niet op gevoelens afgaan. En dat is maar beter ook.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:14:52 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53809306
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat Holleeder slim genoeg is om nu even niemand iets aan te doen!
als het zo is dat Holleder verschillende mensen mega afgeperst heeft. Kan hij altijd gezegt hebben dat wanneer hij vast komt te zitten en terecht moet staan, hij die persoon ook ten val zal brengen. En god mag weten wat er allemaal op het spel staat. Wie weet kan hij iemand zo zwaar in de tang hebben dat iemand in staat is tot moord.

Wat ook kan zijn is gewoon een teken naar holleder toe is dat wanneer holleder te veel vertelt hem het zelfde staat te wachten. Zeegers heeft te veel gesproken en moet dat met de dood bekopen. Spreekt holleder ook te veel zal hem het zelfde gebeuren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53809348
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Hij heeft al een aantal keer in de gevangenis gezeten.
Bovendien is een liquidatie moeilijk te bewijzen omdat de 'opdrachtgever' vaak geen direct contact heeft gehad met de (huur)moordenaar. Vaak weet de politie wel wie een mogelijke dader is, maar dit vervolgens ook bewijzen blijkt een stuk lastiger.

Natuurlijk worden er ook fouten gemaakt door politie en justitie, maar ik denk dat het nogal onderschat wordt hoe moeilijk het is om georganiseerde misdaad te bestrijden. En ik denk dat het justitiele apparaat niet incompetent is.
zal allemaal best, hij heef voor van alles vast gezeten, maar vooralsnog lukt het hem aardig om met (aanzetten tot) moord weg te komen.
en dat is op zich best grappig, zolang het net zulke foute gasten betreft als hij zelf.

en het Holleeder gedoe is vind ik toch niet echt te vergelijken met de organiseerde misdaad als de Italiaanse mafia, al doet ie aardig zijn best zo onderhand
pi_53809480
dit is ook wel een leuk scenario
quote:
eerste gedachte die in mij opkwam binnen 0,00045msec was dat dit een staatshoaksa is en meneer nu van de zon aan het genieten is ipv bij de vissen slaapt.
pi_53809608
Hmmm, zou ook nog kunnen... In dat geval zijn ze toch niet zo dom als dat ik denk dat ze zijn.
pi_53809962
tvp, ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53810193
Persconferrntie is net afgelopen.

Vriendin heeft vannacht rond 03.00 uur 112 gebeld.
Politie heeft toegang tot de woning geforceerd.
Twee mensen aangetroffen in de woning, Zeegers plus een vriendin.
Zeegers aangetroffen in badkuip.
Vriendin was onwel en op dat moment niet aanspreekbaar, afgevoerd naar ziekenhuis.
Ze is aangehouden als verdachte en wordt verhoord.
Zeegers werd beveiligd op basis van beveiligingsanalyse.
Zeegers ligt nog in de woning ivm forensisch onderzoek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Adfundum op 09-10-2007 12:15:08 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:54:53 #71
97745 Thorical
finding a way
pi_53810272
Weten ze al wie die 2e vrouw is?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:01:54 #72
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_53810444
Inderdaad.. het zou best kunnen dat Zeegers inmiddels lekker achter een cocktail zit.... net als in de film
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:04:54 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53810503
ik denk kikkergif.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53810506
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Thorical het volgende:
Weten ze al wie die 2e vrouw is?
Volgens de persconferentie: de vriendin van bram zeegers.
pi_53810591
Ik snap nooit dat de NOS in de opening als bron wordt genoemd! RTL Nieuws meldde het eerder dan de NOS!
Nothing takes the past away like the future!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')