Zolang je het niet kunt bewijzen is Holleeder onschuldig. Toeval toelaten in de rechtzaal is het begin van het einde v/d rechtstaat. Dat Holleeder er profijt van heeft zegt niet dat hij het ook heeft gedaan of opdracht heeft gegeven tot.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:20 schreef Seneca het volgende:
Zou zo'n rechter nu ook niet zoiets hebben van: toeval... HUHUH!!!
Toeval is het natuurlijk niet, het is zeker een onnatuurlijke dood. Maar er zijn twee mogelijkheden voor een onnatuurlijke dood (1. moord; 2. zelfmoord) die goed te verklaren zouden zijn. Het is nu de vraag van welke van de twee hier sprake is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:20 schreef Seneca het volgende:
Zou zo'n rechter nu ook niet zoiets hebben van: toeval... HUHUH!!!
Drie: Ongeluk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:24 schreef Pool het volgende:
Toeval is het natuurlijk niet, het is zeker een onnatuurlijke dood. Maar er zijn twee mogelijkheden voor een onnatuurlijke dood (1. moord; 2. zelfmoord) die goed te verklaren zouden zijn. Het is nu de vraag van welke van de twee hier sprake is.
Mwah.. kan ook een wraakactie zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als de getuigenis al afgelegd is, kan ik me niet voorstellen dat Holleeder/concorten alsnog de kroongetuige zonder vermoorden. Dat is eigenlijk vrij zinloos dan, toch?
Waar geloof jij dan in, maffia aan de macht en iedereen moet het zichzelf maar uitzoeken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.
Chapeau Holleeder!
zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat fliktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.
Chapeau Holleeder!
Nee, ik geloof daar niet in. Maar ik heb ook geen enkel vertrouwen meer in de Nederlandse plisie en jestisie. Dus ik vind het wel mooi hoe Holleeder dat hele apparaat hier weer eens te kakken zet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waar geloof jij dan in, maffia aan de macht en iedereen moet het zichzelf maar uitzoeken?
Jawel hoor, ik zei het net.quote:Het is trouwens niet gezegd dat Holleeder hier achterzit hoor.
Nadeel is wel dat voor justitie veel moeilijker wordt om de waarheid aan het licht te krijgen, en om mensen veroordeeld te krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
Precies, en ik meende vanmorgen op 3fm begrepen te hebben dat zijn (schriftelijke) verklaring in hoger beroep ook niet meer geldig is, klopt dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Mwah.. kan ook een wraakactie zijn.
En in het hoger beroep (wat er waarschijnlijk wel komt) is hij niet meer beschikbaar als getuige.
ik ben geen jurist, maar ik meen dat ook te hebben gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Precies, en ik meende vanmorgen op 3fm begrepen te hebben dat zijn (schriftelijke) verklaring in hoger beroep ook niet meer geldig is, klopt dat?
Volgens mij is dat, omdat hij dan opnieuw zou moeten getuigen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Precies, en ik meende vanmorgen op 3fm begrepen te hebben dat zijn (schriftelijke) verklaring in hoger beroep ook niet meer geldig is, klopt dat?
Och, voorlopig ruimt het lekker op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch moet je zulke type's niet ongestraft hun gang laten gaan, ook al maken ze elkaars soort alleen maar af. Doet politie en justitie bv niks of niet genoeg zal het de kant op gaan zoals in bv zuid-Italie en zal maffia steeds meer proberen ook invloed uit te oefenen op het leven van 'gewone' burgers.
moeten ze hun werk beter doen, denk ik dan zomaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat voor justitie veel moeilijker wordt om de waarheid aan het licht te krijgen, en om mensen veroordeeld te krijgen.
Ik zie het helemaal voor me: "Holleeder 15 jaar cel wegens te voet oversteken door rood licht."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
ms moeten ze de Capone methode maar toepassen, hem op iets "lulligs" maar 'makkelijkers' pakken
Hij heeft al een aantal keer in de gevangenis gezeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef milagro het volgende:
moeten ze hun werk beter doen, denk ik dan zomaar.
ze worden voor schut gezet, keer op keer op keer op keer weer
ze hebben het allemaal "in kaart gebracht" weten precies wie wie is wie wat doet wie met wie praat wie voor wie wat te vrezen heeft, ja, uuuh voor Holleeder dus, maar pakken doen ze die foute eikel vooralsnog maar niet...
ms moeten ze de Capone methode maar toepassen, hem op iets "lulligs" maar 'makkelijkers' pakken
als het zo is dat Holleder verschillende mensen mega afgeperst heeft. Kan hij altijd gezegt hebben dat wanneer hij vast komt te zitten en terecht moet staan, hij die persoon ook ten val zal brengen. En god mag weten wat er allemaal op het spel staat. Wie weet kan hij iemand zo zwaar in de tang hebben dat iemand in staat is tot moord.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat Holleeder slim genoeg is om nu even niemand iets aan te doen!
zal allemaal best, hij heef voor van alles vast gezeten, maar vooralsnog lukt het hem aardig om met (aanzetten tot) moord weg te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal keer in de gevangenis gezeten.
Bovendien is een liquidatie moeilijk te bewijzen omdat de 'opdrachtgever' vaak geen direct contact heeft gehad met de (huur)moordenaar. Vaak weet de politie wel wie een mogelijke dader is, maar dit vervolgens ook bewijzen blijkt een stuk lastiger.
Natuurlijk worden er ook fouten gemaakt door politie en justitie, maar ik denk dat het nogal onderschat wordt hoe moeilijk het is om georganiseerde misdaad te bestrijden. En ik denk dat het justitiele apparaat niet incompetent is.
quote:eerste gedachte die in mij opkwam binnen 0,00045msec was dat dit een staatshoaksa is en meneer nu van de zon aan het genieten is ipv bij de vissen slaapt.
Volgens de persconferentie: de vriendin van bram zeegers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef Thorical het volgende:
Weten ze al wie die 2e vrouw is?
De vrouw heeft 112 gebeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:12 schreef Toad het volgende:
Wie zou 112 hebben gebeld?
Inderdaad. Het is zo ziek dat je er gewoon wel respect voor moet hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Chapeau Holleeder!
Brahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, binnenkomen , eeeeeetuh gevaaaaaaaaaaaarlijk!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef jeehaa het volgende:
roep maar...
of je familiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
trouwens, dit kan ook een teken zijn naar andere mogelijke getuigen. Want okal heb je bewaking. Ze pakken je toch wel. dus is je leven lief, dan ga je niet getuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |