ik weet helemaal niets van xtc, maar als je een paar pilletjes neemt en dan in een heet bad stapt, kun je dan niet zo oververhit raken dat je hart boem en ho zegt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus niet en heb uitgelegd waarom.
Je kunt zeker als je ouder bent overlijden aan XTC, je hart kan het nog wel eens begeven dan. Je bloeddruk stijgt als je XTC gebruikt, je hartslag versneld, kan me voorstellen dat bij oudere personen een hartaanval of hersenbloeding niet gek is onder invloed van XTC.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet helemaal niets van xtc, maar als je een paar pilletjes neemt en dan in een heet bad stapt, kun je dan niet zo oververhit raken dat je hart boem en ho zegt?
ik vind het ook te toevallig allemaal, hoor, maar om de overdosis het voordeel vd twijfel te geven nog ff...
ja, dat jullie het daarover hadden, snap ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt zeker als je ouder bent overlijden aan XTC, je hart kan het nog wel eens begeven dan. Je bloeddruk stijgt als je XTC gebruikt, je hartslag versneld, kan me voorstellen dat bij oudere personen een hartaanval of hersenbloeding niet gek is onder invloed van XTC.
Maar sectie op het lichaam moet dan uitwijzen of iemand een hartstilstand of hersenbloeding heeft gehad of is uitgedroogd, net zoals je het dan ook moet zien dat iemand letterlijk 'vergiftigd' is door een overdosis XTC. En daar heb ik nooit van gehoord.
Maar we hadden het over het snuiven van MDMA-poeder.
je mag van mij het laatste woord hebben...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar we hadden het over het snuiven van MDMA-poeder.
Je kunt ook poeder of kristallen krijgen, en je zult ook wel een pil zelf kunnen fijnmalen en opsnuiven. heb het zelf nooit gedaan hoor, maar ken wel mensen die het hebben geprobeerd (hoe kom je erop?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
is er zoiets als mdma poeder te koop, of moet je dat zelf fijnstampen
Tja, vind het toch maar verdacht allemaal. Nogmaals: als ze in een lab de pillen onderzoeken op nog meer stoffen die er mogelijk inzitten hadden ze nu niet al de uitslag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef Principessa het volgende:
[..]
je mag van mij het laatste woord hebben...![]()
Uiteindelijk is het ook niet heel erg relevant. Ik vind het alleen niet zo chiq, naar ook voor zijn kinderen...
gedaan nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt ook poeder of kristallen krijgen, en je zult ook wel een pil zelf kunnen fijnmalen en opsnuiven. heb het zelf nooit gedaan hoor, maar ken wel mensen die het hebben geprobeerd (hoe kom je erop?!) en dat was geen succes (oa veel pijn in je neus). Waren van die types die het meteen willen voelen, geen zin om te slikken en een uur te wachten.
Hoe we op MDMA snuiven kwamen? Lees het topic anders even door.
Weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat poeder zuiverder is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
gedaan nu
maar nog ff doorzanikenals snuiven zo ongebruikelijk is, waarom is het dan in poedervorm te koop? om het door drank te mixen?
Weet je, als hij ergens een nieuw leven aan het opbouwen is dan gun ik het hem wel dat iedereen 'denkt' dat hij dood is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, vind het toch maar verdacht allemaal. Nogmaals: als ze in een lab de pillen onderzoeken op nog meer stoffen die er mogelijk inzitten hadden ze nu niet al de uitslag.
En als ie echt XTC was aan het slikken vind ik het ook maar behoorlijk dom. Hoe oud was die knakker?
Volgens mij omdat in een pil nog andere troep zit... En er zijn mensen die liever alleen een beetje willen zweven en dromen en die nemer dan poeder. Andere mensen willen daar nog een beetje activiteit erbij...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat poeder zuiverder is?
Iemand die het weet?
xtc pillen = mdma poeder (kristallen is ongeveer hetzelfde) + bindmiddelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:30 schreef Principessa het volgende:
[..]
Volgens mij omdat in een pil nog andere troep zit... En er zijn mensen die liever alleen een beetje willen zweven en dromen en die nemer dan poeder. Andere mensen willen daar nog een beetje activiteit erbij...
Maar pin me er niet op vast
Likken zoals je het ook doet met het zout als je tia-maria drinkt tia maria-achtig ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:26 schreef milagro het volgende:
maar nog ff doorzanikenals snuiven zo ongebruikelijk is, waarom is het dan in poedervorm te koop? om het door drank te mixen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |