En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef riri het volgende:
als je al last hebt van je keel is het ook heel verstandig veel te gaan zuipen en drinken en dan de volgende dag net doen alsof je ziek bent,omdat je je stem weer kwijt bent.....ze denkt zeker dat ander mensen ook niet 1+1 bij elkaar kunnen optellen net als zijzelf
Denk dat ze van achter wel de instruktie zal krijgen dat ze op moet houden met roken en drinken...dit is natuurlijk niet te doen elke keer die stem kwijt...kijken of ze het dan nog lang volhoudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet het roken niet, volgens mij vindt Amanda zichzelf heel erg interessant als ze haar stem kwijt is.
Douchen is daar sowieso een zeldzaamheid lijkt het wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
nadia de hele nacht lopen sexen met dennix en nu meteen weer dikke klodders mascara erover heen zonder zich te wassen
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
Als je make-up maar goed zit
![]()
Gadverdamme, ze heeft dus net zo'n ranzige pruik als Amandaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat ranzige uit d'r bek meurende wijf heeft vorige week woensdag voor het laatst heur haar gewassen...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia is gewoon goor. Kutkind is het.
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft van DOB gehoord: Hoe vetter je haar hoe beter ivm het verven.![]()
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met 2 dagen niet wassen is je haar ook smerig... zeker in dat stinkhok..
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:39 schreef riri het volgende:
en de hele dag met d'r klauwen, die ze nooit wast, er door heen gaan,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van al die troep die ze in heur haar smeert, seum, vet en haarlak, ik kan er maar niet over uit.
Ze doet wel vaak de hand voor dr mond als ze praat ja. Ze stinkt dus volgens mij echt uit dr lelijke bek jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ie pijn aan zijn reet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Pussy heeft weer pijn.
Naad: Wat heb je vannacht gedaan toen je klaar was met mij?![]()
Ik begrijp er niets meer van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad ook dom, met dit soort uitspraken brengt ze het hokje echt in verlegenheid. Met dank aan VOL.
http://goudenkooi.headlin(...)gen-met-luc-te-gaan/
Ik heb het laatst bij mezelf toegepast...met 2 dagen kon ik een nieuwe mascaroller kopen...en het is er bijna niet af te krijgen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Nadia bezig is met haar wimpers vraag ik me altijd af.. hoeveel mascara kán er op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |