oops een beetje te enthousiastquote:
Sorry, beetje late reactie. Dat is idd de enige keer dat ik Ellen iets heb horen zeggen over een van de wannabees, een opmerking die ik ook volledig kan ondersteunen en het kwam recht uit haar hart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén opmerking van Ellen staat me nog heel goed bij. Huub en zij waren in gesprek waarbij Huub zei dat hij het niet te geloven vond dat Natasia haar kinderen zo in de steek liet. Ellen zei vervolgens, als je zelf kinderen hebt dan kun je het je helemaal niet meer voorstellen.
Ja idd, wie zit er nu te wachten op een kloon of een herhaald kunstje. Authenticiteit is leuk en iemand die iets recht vanuit zijn hart rapt/zingt/schreeuwt/grunt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
Hij stelt echt niks voor als artiest, doet gewoon wat ze 10 jaar geleden in Amerika deden (pimp dit pimp dat, zwembad vol met chickies) . Je moet je niet zo anders voordoen, daar prikt iedereen doorheen.
Ik zie niets meer op TV wat nog niet gedaan is. Hoeveelste BB was het? Hoeveelste Idols zitten we. Enzquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja idd, wie zit er nu te wachten op een kloon of een herhaald kunstje. Authenticiteit is leuk en iemand die iets recht vanuit zijn hart rapt/zingt/schreeuwt/grunt.
Ze heeft een kater en is haar stem kwijt. Dat krijg je van teveel zuipen en roken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:00 schreef Sonique het volgende:
Wat is er nu weer met Amanda?
Heb je wel een goed strijkijzer dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
ik ben aan het strijken, vandaar dat ik zo laat reageer, wat is dat toch een klotewerk.
Stem kwijt en een kater....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:00 schreef Sonique het volgende:
Wat is er nu weer met Amanda?
Toch Joris ook? Ik dacht dat ze dat niet wilde. Wel lief van haar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:50 schreef Dreamboy het volgende:
Morgen is Lieke jarig ze heeft haar vader en moeder uitgenodigt haar vriendin /zusje en Joris.
Ze weet niet of haar vader komt.
Gewoon weer terug in de wasmachine gooien....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
ik ben aan het strijken, vandaar dat ik zo laat reageer, wat is dat toch een klotewerk
Het lijkt me een typisch geval van een stoornis in het zelfinzicht, net als Dennix en Brian.. Dennix denkt ook dat hij gevaarlijk is (net als zijn vrienden) en dat je niet met hem moet fokken. Brian is juist een beetje zoals Dennix wil zijn, alleen denkt hij zelf dat hij St. Brian is. Zal wel aan de referentie-kaders van de heren liggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lol, nou nee...
Maar serieus, ik zie hem meer als een justin, dan als een Eminem (om even te vergelijken)
En Justin is niet verkeerd hoor...
Ik ben alleen bang dat hij zichzelf als 50 cent ziet ofzo..
Als je goed in de tv-jungle duikt vind je nog wel vernieuwende dingen. DGK is ook best vernieuwend in het genre toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie niets meer op TV wat nog niet gedaan is. Hoeveelste BB was het? Hoeveelste Idols zitten we. Enz![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat schrijf of heb geschreven, maar goed, lees wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb je wel een goed strijkijzer dan?
Dat is nou typisch iets waar je niet op wilt bezuinigen.
Daarnaast moet je ook op het volgende letten:
Het is niet "Hij wilt een koekje" of "Zij wilt naar huis". Ik hoor en lees dat tegenwoordig zo vaak dat ik zondagmorgen in een slaapdronken bui, me afvroeg of het nou wel of niet met "t" was. Het is ook typisch Natasia dus dat wilt je zelf ook niet.
Kijk, dat heeft weer te maken met de zuurgraad, het valt allemaal niet mee voor Amanda al die ontstekingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:04 schreef Sonique het volgende:
Minder deepthroaten van Brian helpt ook je stembanden heel houden.
En vooral normaal praten
Waarom heb je geen streams? Wil je niet betalen? PM me anders eens, mss kan ik je van dienst zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ging ook niet om jou BeeQueen, excuses als ik die indruk gewekt heb.
Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Het was echt een misverstand.
;-)
OT: ik heb nog steeds geen streams.
Kunnen er wat meer filmpjes geplaatst worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |