Das heul filosofischquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef mootie het volgende:
Oh man...... een middenklasse jongetje uit Tilburg met een zachte G die over streetcredibilty en 'waar ik vandaan kom' praat....... zo pijnlijk.
Ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
Luc verbaasde zich over de namen van de rapperts als: lange Frans, Ali B, Baas B.............Nee Dubbele L is van een ander niveau![]()
In de muziek gaat het om het verkopen van je ziel, of werkelijk muziek maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:03 schreef Katewalker het volgende:
Pfff wat een kunstenaars geblablabla....bullshit..in de muziek draait het grotendeels om geld en status...
![]()
Serieus?quote:
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:14 schreef Spoko het volgende:
niet normaal als je natasia bij google intikt...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
dubbel L van LL cool J, das orgineel....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
ben ik ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je bij google natasia intikt, ben je idd niet normaal![]()
Nee rappers met lang haar liggen niet goed bij de massaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef HiDiHo het volgende:
LL: Er is nooit een platenmaatschappij geweest die me wilde. Duh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |