Weet je wat ik me nou serieus afvraag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
Wat weinig plaatjes in de OP.
Stiekeme vlak voordat ik naar me bed ga tvp
Klompsloffen?? Die heb ik al jaren!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie de FUCK is er bezig met uit zijn nek lullen in een SC, kijkt dan even naar rechts om zich vervolgens te realiseren, hey verrek! Eigenlijk ben ik al mijn hele leven opzoek naar klompsloffen!!111!1
KANSLOZE TERINGADS!
*zucht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klompsloffen?? Die heb ik al jaren!!!
Ze liggen in de kast trouwens... dat dan wel weer
Mmm, ik kan er wel inkomen dat als je weinig stof hebt het gaat vervelen, maar iig sterkte met je indirecte omgeving weet niet wat het is maar voor het meeste is een oplossing zo niet dan heeld de tijd de meeste wonden, leuk is anders dat wel! Ik pleit m nu echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sort of.
Daarom doe ik mijn best om hier zo snel mogelijk weg te komen.
Fucking irritant om NIETS te hebben om je druk over te maken in je directe omgeving.
Gelukkig maakt mijn indirecte omgeving dat op het moment meer dan goed.
Fuck.
die hier boven mij van mij welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou serieus afvraag?
Of dat stiekem een tvp is.
Altijd moeilijk te zeggen.
Als je ze echt graag wilt hebben... er ligt hier ook nog wel een paar in maat 45 ofzo... die zijn die kutpuber toch te kleinquote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je ze echt graag wilt hebben... er ligt hier ook nog wel een paar in maat 45 ofzo... die zijn die kutpuber toch te klein![]()
Gelukkig heb ik tijd zat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmm, ik kan er wel inkomen dat als je weinig stof hebt het gaat vervelen, maar iig sterkte met je indirecte omgeving weet niet wat het is maar voor het meeste is een oplossing zo niet dan heeld de tijd de meeste wonden, leuk is anders dat wel! Ik pleit m nu echt![]()
Ah gossie... wat lullig voor je.... die kutpuber is iig 1.93 lang en dus valt zo'n maat 50 dan niet zo op... bij amper 1.80 lang is de verhouding alleen een beetje andersquote:
Muheheh, da's niet altijd negatiefquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie... wat lullig voor je.... die kutpuber is iig 1.93 lang en dus valt zo'n maat 50 dan niet zo op... bij amper 1.80 lang is de verhouding alleen een beetje anders![]()
![]()
Euh, wacht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muheheh, da's niet altijd negatief![]()
Mwah... ik weet dat schoenmaat niets te maken heeft met een ander formaat...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muheheh, da's niet altijd negatief![]()
Sokmaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik weet dat schoenmaat niets te maken heeft met een ander formaat...
Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Dag mevrouw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Ow... haha klopt! heb gisteren wat zitten aapassen, nou je het zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7![]()
Ik hoop trouwens dat je het geen probleem vindt dat ik de OP eenmalig verbouwd heb
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik klikte per ongeluk op NZ's fobo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |