En toch zal Ajax de fout maken om Marco van Basten aan te stellen. Misschien is het beter om eerst het bestuur te vernieuwen en het nieuwe bestuur een trainer/coach aan te laten stellen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Wie er ook komt, het zal een erg moeilijke opgave worden. Iemand zonder ervaring op internationaal niveau lijkt me in ieder geval uit den boze.
Sinds wanneer is Cruijff eigenlijk adviseur?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt Marco van Basten, aangezien Johan Cruijff ons adviseert. Ajax wil dat advies niet negeren, aangezien je de steun van Cruijff dan weleens kan kwijtraken. Co Adriaanse en Louis van Gaal zijn dus uitgesloten, hou je Van Basten en Martin Jol over. Laatstgenoemde speelt geen 4-3-3, dus wordt het Van Basten. Jammer, maar helaas.
![]()
Vertel dat ons geweldige bestuur maar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:33 schreef JeroenV het volgende:
De naam Van Basten past perfect bij Ajax en ik wil hem graag nog een keer het eerste zien trainen. Maar niet nu, in deze crisis. Dan krijg je een Blind-verhaal, dat gaat weer niet goed aflopen.
http://www.timesonline.co(...)l/article2610167.ecequote:You can imagine Klinsmann with self-help manuals around the home and he has learnt Spanish in the past 12 months to add to his German, Italian, French and English. That gives him plenty of scope for his next job and, wherever it is, he expects to produce the “active, not reactive” football that carried Germany to the semi-finals in 2006.
Klinsmann acknowledges a debt to Arrigo Sacchi’s AC Milan with their high defensive line and powerful pressing but, while he has leaned towards 4-4-2, more important than the formation is establishing a purposeful vision. “You can only hire a coach if he fits the philosophy you want,” he said.
“That is what I admire about Ajax. They only stand for a coach who appreciates 4-3-3, the football that Cruyff built. They’ll say, ‘OK, now we are struggling, but we know we’re going to be successful again if we stick to what we believe in.’ So the under10s play 4-3-3 and they won’t take a coach who plays 4-5-1. There are some these days who play 4-6-0.”
Hij adviseerde ons eerder Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate, verder was ook Roger zijn aanbeveling.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Cruijff eigenlijk adviseur?
een man met visiequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij adviseerde ons eerder Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate, verder was ook Roger zijn aanbeveling.
Daarom, zo'n adviseur heb je nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij adviseerde ons eerder Ronald Koeman, Danny Blind en Henk ten Cate, verder was ook Roger zijn aanbeveling.
was als speler destijds wel een toffe gast in De Meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:46 schreef Krijgnouwat het volgende:
John van Loen lijkt me wel een goeie...die mept de eigen aanhang als ze lastig worden de Arena uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
Sinds zijn debuut in 1964quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Cruijff eigenlijk adviseur?
Klopt, ook hij zou door Johan Cruijff aanbevolen kunnen worden, maar zal hij niet véél liever bij Barça actief blijven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef cultheld het volgende:
Rijkaard is ook nog een optie.
Daar heeft hij al alles gewonnen wat er te winnen viel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, ook hij zou door Johan Cruijff aanbevolen kunnen worden, maar zal hij niet véél liever bij Barça actief blijven?
Tja, Ferguson en Ancelotti hebben ook alles gewonnen, maar die zijn ook niet van plan op te stappen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heeft hij al alles gewonnen wat er te winnen viel.
Maar om dan je goede naam die je hebt opgebouwd te grabbel gooien bij Ajax? Wordt een soort Sparta-verhaal dan, na zijn bondscoachschap. Lijkt me niet echt slim, al heb ik natuurlijk veel liever Frank Rijkaard dan Marco van Basten!quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heeft hij al alles gewonnen wat er te winnen viel.
Vind ik nog niet eens zo'n rare optiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Ton Boot.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n rare optie
Om deze vraag nog even te beantwoorden:quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:05 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou Hiddink naar Ajax willen? Voor het geld zit hij goed in Rusland en in Nederland kan hij altijd bij PSV terecht.
Ook niet na wat 'ie laatst heeft gezegd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind ik nog niet eens zo'n rare optie
1986/87 - Eredivisie: Champion with PSV Eindhoven.quote:
Die hebben geen enkele band met Ajax. Ancelotti is een Milan-icoon en Ferguson kon niet eens voetballen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tja, Ferguson en Ancelotti hebben ook alles gewonnen, maar die zijn ook niet van plan op te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |