Er is een organisatie die zoiets doet. Die hebben een magazijn met representatieve kleding die je kunt lenen voor een sollicitatiegesprek als je zelf niets kunt kopen, helpen met het schrijven van brieven e.d., sollicitatietraining, klonk best leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ingevuld: nee, maar ik wil het wel weer gaan doen, liefst één op één (bijvoorbeeld een bijstandsmoeder die wil gaan solliciteren helpen brieven schrijven, op de kinderen passen, meegaan met winkelen voor representatieve kleren, zoiets)
Wat gaaf! Heb je een naam? Daar wil ik me best voor gaan inzetten (afhankelijk van het werk dat ik ga doen)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is een organisatie die zoiets doet. Die hebben een magazijn met representatieve kleding die je kunt lenen voor een sollicitatiegesprek als je zelf niets kunt kopen, helpen met het schrijven van brieven e.d., sollicitatietraining, klonk best leuk inderdaad.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |