Christon of Marescha?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef sbientje het volgende:
wie is die eennalaatste?
edit - in de openingspost bedoel ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Jerney. Vroeger. Nu. En morgen.
[ afbeelding ]
Hoe vet gemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jerney kan, kan Gordon ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Tof gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat jerney kan, kan Gordon ook.
Zelfde bewerking.
[ afbeelding ]
Wtf, ik schrok me de eerste keer helemaal de pleurisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet mij denken aan die anti rook reclame waar ik als kind bang voor was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Wtf, ik schrok me de eerste keer helemaal de pleuris
Prachtig werk
Hehe, lachen! Mooi gedaan ook! Sommige zijn echt komischquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfde bewerking.
[ afbeelding ]
Die weet ik ook wel ja, de eerste keer schrok ik me ook verrot, het was echt een goede anti-rookreclamequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan die anti rook reclame waar ik als kind bang voor was.
Een jonge vrouw steekt 1 sigaret op om vervolgens binnen 30 seconden bejaard te worden.
Jah, met de Pen Tool...quote:Op maandag 5 november 2007 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die southpark idols, zelf gepaint?
Ja, de fakepics zijn een beetje uitgestorvenquote:Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef hermanberghuis het volgende:
Vind dat er weinig fakepics zijn van idols 4 deelnemers? In mijn tijd was dat toch vele malen meer?
Dat heb je erg netjes gedaan. Doe je het handmatig of heb je daar een tooltje voor? (wat ik me overigens niet voor kan stellen aangezien dit wel erg veel rekenkracht vereist...).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfde bewerking.
[ afbeelding ]
wow, het viel me eerst niet eens op dat 't Tiffany was! Mooi gemaakt!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tiffany Minogue? Mweh.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |