quote:Holland Sport 26 november met o.a. ROY MAKAAY
maandag 26 november 2007 20:25 Ned 3
dinsdag 27 november 2007 13:20 Ned 2 (Herhaling)
Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong ontvangen de spits van Feyenoord: Roy Makaay. Verder Bart Veldkamp, tegenwoordig coach van het Amerikaanse schaatsteam. Bij de Chinees deze keer beachvolleybalsters Rebekka Kadijk en Merel Mooren. De shorttrack dames zijn na hun WB wedstrijd te gast en uiteraard is er weer het Holland Sport museum en spelen we petje op petje af.
Inderdaad een historisch beeld.quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kasparov - Karpov![]()
De totale verbijstering bij Kasparov.
Wat was er nu precies aan de hand? Ik miste de uitleg van Matthijs even.quote:Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kasparov - Karpov![]()
De totale verbijstering bij Kasparov.
Kinderlijke blunder/foute zet van Karpov, waarop Kasparov met verbijstering en ongeloof op z'n gezicht reageerde.quote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Urquhart het volgende:
Wat was er nu precies aan de hand? Ik miste de uitleg van Matthijs even.
Was een WK tweekamp. Kaepiv maakte een grote fout. Iig voor dat nuveau. Kasparov wist tien datg ie de partij ging winnen. En extrovert zoals ie is ging ie dat even duidelijk maken met grimassen en bewegingen. Histroschquote:Op maandag 26 november 2007 21:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wat was er nu precies aan de hand? Ik miste de uitleg van Matthijs even.
Of het zo is weet je natuurlijk niet, maar ik heb gewoon het gevoel dat Kasparov op een gegeven moment toch heel even twijfelt en bang is in een geniale truck van Karpov te trappen. Dat duurt ook zeker niet langer dan een seconde als hij alweer snel gezien heeft dat het echt is wat het is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderlijke blunder/foute zet van Karpov, waarop Kasparov met verbijstering en ongeloof op z'n gezicht reageerde.
Volgens mij heb je een probleem.quote:Op maandag 26 november 2007 21:22 schreef One_conundrum het volgende:
Geillllllll, maar het traint wel 6 dagen in de week dus veel zul je ze in de stad niet tegen komen . owww god, met die tieten vooroever op die fietsen
Vooral als er lekkere wijven van rond de 20 op zittenquote:Op maandag 26 november 2007 21:24 schreef MaxPower het volgende:
die inkijk bij het wielrennen is altijd geniaal ja
krijg je er een harde plasser van of zoquote:Op maandag 26 november 2007 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vooral als er lekkere wijven van rond de 20 op zitten
Neej, maar het kriebelt wel een beetje. Ga ik nu dood?quote:Op maandag 26 november 2007 21:43 schreef maril het volgende:
[..]
krijg je er een harde plasser van of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |