Leukquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef popolon het volgende:
Wat grappig, Wiep heeft jaren bij mij in het basketball team gezeten.
Zie ik hem op televisie vertellen over z'n boek.Jammer dat het zo kort was maar dat kan ook niet anders.
En je laat een vrouw de petje op-petje af kwis winnen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:45 schreef hoM3r het volgende:
Ik zat vandaag op de tribune, toch wel leuk om een keer bij te zijn. Grappig dat alles op dezelfde plek gebeurd, maar dat dus de verschillende tafels, maar ook de wall of fame op wieltjes staan.
Ik dus niet.quote:Op maandag 12 november 2007 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb het item gemist over die voetballer, wie was dat? Waar ze over spraken voor Harmes, niet Siem de Jong dus.
Al gevonden
Georgi Asparuhov, ook wel 'Gundi'.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Wie was die Bulgaar?
Ik ken hem ook niet, volgens heel veel Bulgaren 'de' voetballer. Overleden op z'n 28e en mocht Bulgarije niet verlaten van de regering toen andere clubs interesse hadden. En dat is waarschijnlijk nou juist het leuke aan dat boek.quote:
Hij bleef dus verstopt achter het ijzeren gordijn ondanks mega-aanbiedingen van Milan. Overleden op zijn 28-ste door een James Dean achtig auto-ongeluk. Dit moet wel een geweldige voetballer zijn.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij bleef dus verstopt achter het ijzeren gordijn ondanks mega-aanbiedingen van Milan. Overleden op zijn 28-ste door een James Dean achtig auto-ongeluk. Dit moet wel een geweldige voetballer zijn.![]()
Je zal maar in het doel moeten staan..quote:Op maandag 12 november 2007 21:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, echt schitterende beelden van die strafcorner zegt. Wow, zag er echt fantastisch uit in super-slomo.![]()
Plus dat die Taekema echt belachelijk goed is, die snelheid van die ballen is echt gestoord.![]()
Aan de andere kant had je kunnen weten dat het nooit Hughes had kunnen zijn, die was toen zelf nog aan het ballen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef hoM3r het volgende:
Overigens, er zat een fout in de laatste aflevering, waardoor ik dus onterecht was uitgeschakeld in de petje-op-petje-af-quiz. De vraag was:
Galaxy is de vierde club waar Ruud Gullit als trainer aan de slag gaat. Hij maakte zijn debuut als voetbaltrainer in 1996 bij Chelsea. Wie volgde hij daar toen op?
Petje op: Gianluca Vialli
Petje af: Mark Hughes
Vialli zou het goede antwoord zijn. De reden dat wij ons petje af hielden was omdat we wisten dat Vialli na Gullit kwam in plaats van er voor, dus dan moest het wel die Hughes zijn. De vraagstelling was dus verkeerd. Dus een vriend van me die er ook was heeft een mailtje gestuurd, en nu staat er een rectificatie op de site.
http://www.vpro.nl/programma/hollandsport/service_info/34263092/
De schoonmoeder van Siem de Jong won overigens de quiz.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef hoM3r het volgende:
Heb je ook maar gegoogled, volgens mij he.
Haha niet zo happen man. Je hebt wel gelijk, maar deze vraag was onmogelijk goed te beantwoorden, en als de eerste optie Vialli is, dan luister je niet meer naar de tweede optie, want Vialli is het zeker niet. Een echte voetbalkenner was gewoon opgestaan in de studio om die Wilfried de Jong eens goed de waarheid te vertellen, maar zo zeker waren we nou ook weer niet van onze zaakquote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Hughes was een groot voetballer, denk dat meer mensen dat weten dan wie wie nou opvolgde bij Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |