nee gaat me niet om jouw post, het gaat om de topic zelf, en dat moet je onderhand wel snappen. En omdat jij ook zo vrolijk mee doet. Terwijl jij hier een hoge voorbeeld functie hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen racisme, die topics hadden ook "Dingen die nederlanders verneuken" kunnen heten, dan had ik ook nog wel een aardige lijst kunnen neerplempen
En vond je mijn Michael Jackson post racistisch?
Ik vond mijn wacko jacko post anders aardig briljantquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef Syd het volgende:
[..]
nee gaat me niet om jouw post, het gaat om de topic zelf, en dat moet je onderhand wel snappen. En omdat jij ook zo vrolijk mee doet. Terwijl jij hier een hoge voorbeeld functie hebt
En dat nog wel voor iemand van zo'n 37jaar. Daar had ik wel wat beters van verwacht zowel in de topic over dikke mensen als topic over negers.
Het gaat er niet om wat ik wil, maar wat wij als crew willen met ONZ, en wij vinden dit soort humor binnen bepaalde grenzen wel kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:00 schreef Syd het volgende:
Blijkbaar wil jij hier niet verder op ingaan en gewoon jouw eigen regels volgen.
Het gaat mij niet om wat jij vind, jij hoort je gewoon te gedragen als een moderator en je hoort je gewoon aan jouw mod-regels te houden.
Het zijn vooral vooroordelen, wat wij over de schreef vinden gaan wordt weggehaald. En wij proberen uit te gaan van wat de gemiddelde ONZ user leuk vindt, niet elke individuele, daar is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:07 schreef Syd het volgende:
Ach dit is geen humor meer dit zijn beledigingen, als ik een topic over jouw moeder open (ik neem een voorbeeld)en er komen post in wat jij 100% niet leuk vindt, dan vat jij dat ook op als een belediging en dan is humor allang verledentijd.
Okay, dan moet ik het hier maar mee doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn vooral vooroordelen, wat wij over de schreef vinden gaan wordt weggehaald. En wij proberen uit te gaan van wat de gemiddelde ONZ user leuk vindt, niet elke individuele, daar is geen beginnen aan.
Het blijft lastig om dit soort dingen die "op het randje" zijn te beoordelen, het hangt ook van het verloop van het topic af. Maar ik denk dat, ook mede door onze discussie hier, de mensen wel begrijpen hoe het topic is bedoeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Okay, dan moet ik het hier maar mee doen.
Ik hoop wel dat je begrijpt waarom ik dat topic volspamde.
Maar als nog vind ik het niet kunnen, vooral zoals jij het zegt: "vooroordelen", en daar begint TT al mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
IK WOU MOD ZIJN GOEDVERDOEME!!!!!!!!
ik zal eens een goed woordje voor je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPDquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik zal eens een goed woordje voor je doen
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
omdat ik dat nooit zou doen en omdat mijn pik klein is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?
Daar zitten we inderdaad niet op te wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom ze jou nooit mod zouden maken?
ik heb een grote lul, maar je kan hier verder:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat ik dat nooit zou doen en omdat mijn pik klein is?
en dat dachten veel mensen ook over murp, maar hij is het ook geworden blijkbaar.
Ja en dan krijgen we zo een topic "Hoe heet die rugbyspeler van Zuid-Afrika met 19 als rugnummer"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:50 schreef MouzurX het volgende:
Wtf??? waarom een slotje? laat hem gewoon 5 min open en dan is er vast wel iemand die het verteld ipv een kutopmerking en een slotje.
![]()
O komop zeg dit was gewoon serieus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen we zo een topic "Hoe heet die rugbyspeler van Zuid-Afrika met 19 als rugnummer"
Dan hoort het dus niet in ONZquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O komop zeg dit was gewoon serieus.
dat was ook meteen het enigequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Was trouwens een van de eisen aan murp om mod te worden, hij een fatsoenlijke avatar moest nemen?
Wheheh, en laten ze je nou net vanwege die reden jouw mod makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik ooit mod van ONZ word, ga ik mijn ballen scheren en post het op KPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |