http://www.leenks.com/gallery588-1.htmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef Noorseviking het volgende:
Moet ik gelijk denken aan die reclame van dat wijf op het kopieer apparaat![]()
Zo'n partij billen waar Sunchaser ineens spontaan met zijn hoofd uit komt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:49 schreef DrDarwin het volgende:
Vrouwen met een trui om de heupen geknoopt hebben een lelijke bipspartij.
Dat zal schrikken zijn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:52 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Zo'n partij billen waar Sunchaser ineens spontaan met zijn hoofd uit komt.
Een verbod op kopieren als jij eraan komt lijkt me wel op zijn plaats.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:16 schreef thijsltc het volgende:
samenvatting: iemand die de kopieermachine gebruikt om een heel boek te kopieren terwijl ik sta te wachten
ik moest er gelijk aan denken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:49 schreef DrDarwin het volgende:
Inderdaad, vaak wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:49 schreef DrDarwin het volgende:
Mjah dat was ook zo ongeveer mijn eerste gedachte bij het lezen van de OP. En dan te bedenken hoe asociaal en triest TS waarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het toch wel zo laf om je ergens druk over te maken om een situatie IRL, en dan vervolgens anoniem op een internetforum je gal te spuien.
Iemand een hoer te noemen, daar stiekem een foto van hebben gemaakt en die te posten zodat de hele wereld het kan zien.
Lafbek eerste klas ben je TS , durf gewoon mensen aan te spreken!
"Hallo, zou ik mischien even..."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Bastard het volgende:
Ja, doe mij maar een onsje van die mening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het toch wel zo laf om je ergens druk over te maken om een situatie IRL, en dan vervolgens anoniem op een internetforum je gal te spuien.
Iemand een hoer te noemen, daar stiekem een foto van hebben gemaakt en die te posten zodat de hele wereld het kan zien.
Veeg ie zijn reet niet af?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:52 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
http://www.leenks.com/gallery588-1.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |