jajaja hij is gewoon ajax onwaardig... geen 1 wedstrijd heeft hij indruk gemaakt... sorry hoor maar dan heb ik liever jonge talentjes op die plek dan een fuckin gast van 26 die dikke failure is....quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch vind ik het een beetje te ver gaan met dat Collin gebash non stop, dat die jongen niet kan voetballen weten we nu allemaal wel en dat hij niet Ajax waardig ook, maar om met duizenden tegelijk liedjes te zingen over hoe kut hij wel niet is vind ik een beetje teveel van het goede...
Als je niet kan voetballen kan je nog wel werken en inzet tonen, daarmee kan je dat compenseren. Er zijn genoeg slechte voetballers die dmv keihard werken tot iets in staat waren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch vind ik het een beetje te ver gaan met dat Collin gebash non stop, dat die jongen niet kan voetballen weten we nu allemaal wel en dat hij niet Ajax waardig ook, maar om met duizenden tegelijk liedjes te zingen over hoe kut hij wel niet is vind ik een beetje teveel van het goede...
Idd. over Colin is nu misschien wel genoeg gezegd. Zijn "3 months of fame" zitten erop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan nog is het niet zijn schuld dat hij naar Ajax wordt gehaald en wordt opgesteld!
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker te racistisch...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Idd. over Colin is nu misschien wel genoeg gezegd. Zijn "3 months of fame" zitten erop.
Aan de andere kant blijft het me nog steeds intrigeren wat HtC in hem gezien heeft. Hij zal toch wel iets moeten kunnen?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker realistisch...
Dan kan je nog wel inzet tonen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan nog is het niet zijn schuld dat hij naar Ajax wordt gehaald en wordt opgesteld!
Alsof hij dat niet deed, hij bakt er gewoon regelrecht geen fuck van.quote:
Je verdiend 100 zweepslagen jijquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
als ik zeg bananen plukken, dan ben ik zeker te racistisch...
Nauwelijks, constant de bal breed en naar Stekelenburg terug tikken is niet echt vermoeiend hoor..quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof hij dat niet deed, hij bakt er gewoon regelrecht geen fuck van.
Enne, toon jij maar eens geen inzet naast Jaap Stam, probeer maar eens!
Het trainer ego. HIJ heeft iemand gekocht en dan moet die spelen. Daar hebben heel veel trainers last van.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Vroeger bij nac deed collin het altijd wel aardig maar in de voorbereiding was hij dramatisch dus ik snap niet wat ten cate van hem gezien heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |