Vreemd, hij heeft toch een roze handdoekje om?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef dgk_fan het volgende:
Shit, krijg net een mailtje van de (online)drogist dat de foto\'s van Dennis
niet worden geprint (wou ze op canvas) vanwege \'het niet voldoen aan
de algemene voorwaarden met betrekking tot de ethische inhoud van de door
u aangeboden afbeelding(en)\'.![]()
![]()
Dunno, het enige wat ik weet dat ik het ook gebruik in rlquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Even een correctie hoor. Dat ge-lelelelelele of lulululululululukomt oorspronkelijk van Jaap. (toch)
Je bedoelt Cementa.quote:
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Even een correctie hoor. Dat ge-lelelelelele of lulululululululukomt oorspronkelijk van Jaap. (toch)
MAar zei ze daarvoor nog 'mag je schoppen' of hoorde ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP DB![]()
Jeeeez wat is die Naad dom. Dennix komt terug van het hokje en ze vaagt:
Heb je je contactpersoon gesproken en leuke plannetjes gemaakt?
Ze snapt echt geen zak van het spel.
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:28 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Brians sok CP groei hormonen aan de binnenkant . CP\'s genoeg voor iedereen. Brian wilde ook nog een stel vrienden uitnodigen en Kennith met vriendin.. Mag dat ?
Sinds Dennix (en anderen) het gebruiken doet Jaap het bijna niet meer en geef m eens ongelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.
Geen idee, schoppen , stoppen of shoppen, allemaal van toepassing op Dennix.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar zei ze daarvoor nog 'mag je schoppen' of hoorde ik dat nu verkeerd?
Ik heb iig nog nooit gezien dat Brian, namens Amanda 'betaalde'quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???
Lekkere moeder heeft ze zeg. Je bloedeigen dochter negeren! Best zieligquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
Amanda had het nummer van haar moeder gevraagd maar die krijgt ze niet want haar moeder wil het niet.
Vandaar zijn grote hoeveelheid ceepees, en allemaal met goedvinden van het hokje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???
En anders Natasia wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb iig nog nooit gezien dat Brian, namens Amanda 'betaalde'
Maar ja wat doet het er toe, het gaat helemaal nergens meer over....
Met Nix en Nada is het toch echt nog meer achteruit gegaan
Van mij mogen die contactpunten sowieso afgeschaft worden en de 5 min. regel ook. Je hebt een uur per week. Dan mag je een uur bellen of een uur bezoek uitnodigen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik meen juist weer te weten dat het Brian was die er opeens mee begon... dat viel hier toen heel erg op. Zelf vroeg ik me zelfs nog af of het een truc was die hij van Anger Management Anita had geleerd, zoiets als tot tien tellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.
Brian wissel ook wel is uit de CP pot het zou me niets verbazen als hij gewoon 5 punten om wissel met 50 punten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze kikt gewoon op opaatjes!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:36 schreef ashash het volgende:
vind nadia het uiterlijk van nix mooier dan luc????![]()
wel vaag hoor.. ze ha toch zo een geweldige band met haar moederquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lekkere moeder heeft ze zeg. Je bloedeigen dochter negeren! Best zielig
ik weet niet meer wanneer, maar volgens mij heb ik ooit eens gezien dat ze gewoon punten uit de gezamelijke pot haalden en in de de andre stopten .. tis wel weer een tijdje terug, of misschien was dat Natas nog ....quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die hele verneukte gezinssituatie staat aan de basis van alles wat ze nu doet, best triest eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen juist weer te weten dat het Brian was die er opeens mee begon... dat viel hier toen heel erg op. Zelf vroeg ik me zelfs nog af of het een truc was die hij van Anger Management Anita had geleerd, zoiets als tot tien tellen.
Maar ze mochten niet de CP gezamelijk in een pot stoppen, of uitlenen etc. Het was puur persoonlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet meer wanneer, maar volgens mij heb ik ooit eens gezien dat ze gewoon punten uit de gezamelijke pot haalden en in de de andre stopten .. tis wel weer een tijdje terug, of misschien was dat Natas nog ....
Weer een gevalletje van een dominant vriendje. Hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Amanda krijgt haar zus maar niet te pakken. De vriend of een vriend van Debora pakt steeds de tel. op.
Nee, Brian z'n moeder heeft het tel.nr. van Debora. Het gaat niet zo goed met haar en Amanda hoort niet veel over haar familie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef wie.. het volgende:
Wat zei Amanda nou dat de moeder van Brian het nummer van Samantch heeft ?
Die moeten zeker spelinfo doorspelen ...
Brian zal wel het een en ander onder de dekens hebben besproken met Amanda..
Ik snap er ook niets van. ZO erotisch zijn ze nou ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd, hij heeft toch een roze handdoekje om?
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weer een gevalletje van een dominant vriendje. Hoe kan het ook anders.
Ik vind het heel erg wat die jongen haar heeft aangedaan. Tis een lieve meid. Jammer dat ze er waarschijnlijk niets van geleerd heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.
Staat me bij dat ze toen ze er net in zat had gezegd dat haar moeder het eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt dat ze in DGK zit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor... mensen voelen zich veilig in een omgeving die hen bekend is, ook als die omgeving gevaarlijk is. Het onbekende, is juist wat angstig maakt (ook als dat juist goed voor je zou zijn). Dat is waarom het zo moeilijk is om uit een dergelijk milieu los te kunnen breken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg wat die jongen haar heeft aangedaan. Tis een lieve meid. Jammer dat ze er niets van geleerd heeft.
Niemand kent de moeder van Amanda maar ik denk dat iedereen hier haar bloed wel kan drinken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.
Mooi gezegtquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:50 schreef Tissik het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor... mensen voelen zich veilig in een omgeving die hen bekend is, ook als die omgeving gevaarlijk is. Het onbekende, is juist wat angstig maakt (ook als dat juist goed voor je zou zijn). Dat is waarom het zo moeilijk is om uit een dergelijk milieu los te kunnen breken.
Nadia zei ook,' misschien zegt Deborah zelf wel dat ze geen zin in telefoon heeft en dat ze niemand wil spreken.' Het zegt mij iig niks over dat ze nu weer in een destructieve relatie zit. Het laatste nieuws was dat Deborah depressief was. Alles bij elkaar genomen, incl. haar karakterverandering door de hersenbloeding, is het goed mogelijk dat Deborah zich afsluit voor anderen. Amanda wist ook niet zo goed of het haar vriend was of gewoon een vriend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg wat die jongen haar heeft aangedaan. Tis een lieve meid. Jammer dat ze er niets van geleerd heeft.
Of ze is gewoon pissig op Amanda en haar gedragingen in DGK...heeft weinig zin om te gissen als niemand ooit wat van haar zelf gehoord heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand kent de moeder van Amanda maar ik denk dat iedereen hier haar bloed wel kan drinken.
Hoe kan iemand zijn kinderen zoiets aandoen, er nooit zijn en zich verstoppen in België of Spanje, het is duidelijk dat dat mens iets te verbergen heeft.
Je hebt gelijk, ik wilde er later nog waarschijnlijk tussen zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei ook,' misschien zegt Deborah zelf wel dat ze geen zin in telefoon heeft en dat ze niemand wil spreken.' Het zegt mij iig niks over dat ze nu weer in een destructieve relatie zit. Het laatste nieuws was dat Deborah depressief was. Alles bij elkaar genomen, incl. haar karakterverandering door de hersenbloeding, is het goed mogelijk dat Deborah zich afsluit voor anderen. Amanda wist ook niet zo goed of het haar vriend was of gewoon een vriend.
Wat is RNN7?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Natasia op RNN7
Hou ons op de hoogte wat dat enge wijf ,nu weer voor leugens verspreid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Natasia op RNN7
Gestemd.Heb de livestream er nu opgezet.Kan ik het daar op zien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
www.rnnvandaag.nl
Er staat ook een Poll over DGK op .
Van Brian, zeker wetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
http://www.rnn7.nl/quote:
nope! Jaap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Van Brian, zeker weten
In een periode dat hij nogal op het randje van para zat, probeerde hij zijn zenuwen te bedwingen door "lalalalala" of "lullullulluh" te zingen. Zelfs midden in een zin, als hij het heel erg op zijn heupen kreeg.
Dennis nam het over, zoals Dennis alles van anderen imiteert, en deed dat onder het mom van "ik ben grappig"
Mooi ! Haar uitspraken waren weer erg Natasia!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gestemd.Heb de livestream er nu opgezet.Kan ik het daar op zien.
Ben net te laat dus.Wat moest dat mens daar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Mooi ! Haar uitspraken waren weer erg Natasia!![]()
Viola Holt bij RNN 7, de TV wereld is klaar met haar? Ik dacht dat ze eigen programma zou krijgen bij een van de RTL zenders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:03 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.rnn7.nl/
zender uit Rotterdam en omgeving, programma heette RNN vandaag en wordt herhaald om 20.30 uur
op de website staat er ook iets over Natasia en je kunt erop reageren
http://www.rnn7.nl/?h=rnnvandaag
De regel is 1 maal per dag 5 minuten bellen. Je mag in die 5 minuten wel verschillende mensen bellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef chufi het volgende:
brian mocht dat toch ook en daarnaast betaald Brian toch voor haar ! Echt niet!
Rnn is toch ook met een 'R' ??!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Viola Holt bij RNN 7, de TV wereld is klaar met haar? Ik dacht dat ze eigen programma zou krijgen bij een van de RTL zenders.
Ja weet ik, maar kindjes van God mogen altijd ietsjes meer dus vandaar dus die opmerkingquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
De regel is 1 maal per dag 5 minuten bellen. Je mag in die 5 minuten wel verschillende mensen bellen.![]()
IEchtgenoot zat te zapen en het was al haast afgelopen. Wordt herhaald om 20.30 uur, ik kijk wel evenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben net te laat dus.Wat moest dat mens daar.
Zijn echt net laurel en Hardy.Lig echt in een deuk om die twee.Klote febo dat ze maanden lang anders wilde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:12 schreef riri het volgende:
jaap en huub zijn het leukst met elkaar....leuk om te zien die twee
Dat is ernstigquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
Op de Plasma staat: Dennix , je zender.![]()
idd... zo'n kleine tengere en zijn dikke lange... mooi duo (zowel qua humor als uiterlijk)quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn echt net laurel en Hardy.Lig echt in een deuk om die twee.Klote febo dat ze maanden lang anders wilde.
Nadia heeft hem ingefluisterd om zo te reageren in het vervolg...zijn 'gevoel' te laten spreken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:19 schreef Varen het volgende:
Huub: als Luc ja meeneemt naar de Zenith, 19 oktober.
Nadia zou dat wel leuk vinden.
Huub tegen Dennis, hoe zou je dat vinden.
Dennis: kut, jalousie
Nadia praat en Dennis zegt nixquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef SIRA het volgende:
Huub lult ze weer lekker in de hoek in
wat is die gozer verbaal toch sterk..
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef SIRA het volgende:
Huub lult ze weer lekker in de hoek in
wat is die gozer verbaal toch sterk..
kleine correctiequote:Op maandag 8 oktober 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft nog gevoelens voor Luc
En Jaap Huub vraagt aan Dennis er van vindt.
Dennis wil weer geen antwoord geven.
Huub Jaap vraagt aan Nadia, wat Dennis er van vindt![]()
Hij verschuilt zich in alles achter haar...en als het voor hem vervelend wordt zegt hij..."geen antwoord"quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:24 schreef pullup het volgende:
Dennis wil weer nergens op antwoorden.
Jaap : Nadia wat denk jij dan dat Dennis er van vind ?![]()
Daarom is het soms zo jammer dat hij agressief word.Hij heeft dat heel niet nodig daar.Hij lult ze gewoon zo onder de tafel.quote:
Moet Jaap ook eens een vragen stellen, anders krijgen we straks wéér dat Jaap klaagt dat Huub altijd de leiding neemt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:24 schreef chufi het volgende:
H&J zijn aan het oefenen voor hun talk-show
Mwah, we hebben het hier wel over Dennis. Mijn neefje van drie lult hem nog onder de tafel. En slaat 'm ook in elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom is het soms zo jammer dat hij agressief word.Hij heeft dat heel niet nodig daar.Hij lult ze gewoon zo onder de tafel.
het is ook een onderdeel van zijn karakter.... zo heeft iedereen mooie en minder mooie karaktertrekken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom is het soms zo jammer dat hij agressief word.Hij heeft dat heel niet nodig daar.Hij lult ze gewoon zo onder de tafel.
jaap had toch al aangegeven dat hij de sidekick zou zijn..?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Moet Jaap ook eens een vragen stellen, anders krijgen we straks wéér dat Jaap klaagt dat Huub altijd de leiding neemt.
Varen ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Je zit in een TV show, daar moet je niet denken maar doen.
* beequeen geniet van Huub en Jaap.![]()
Ja daar heb je ook weer gelijk in.Maar die Huub kan wel lekker kletsen,ik doe het hem niet na.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, we hebben het hier wel over Dennis. Mijn neefje van drie lult hem nog onder de tafel. En slaat 'm ook in elkaar.![]()
En daar heeft hij wel gelijk in.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef Varen het volgende:
Huub is benieuwd waarom Dennis iedere keer zegt, daar wil ik niet over praten.
Dennis vindt dat hij daar niks mee opschiet.
thanks,vergeet het helemaal, gauw kijken!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Spannende tv.Huub heeft al een tik gehad.
Wij niet! Misschien komt het wel de vila inquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Is Naad dit nu echt vergeten?
[ afbeelding ]
Misschien leuk om dit als kaartje aan Dennix te sturen??quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar... lieke is sterk.. dennis is ZWAKquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:13 schreef schatje het volgende:
Dennis is echt een mietje nu ze tegen hem zijn. Lieke ging niemand uit de weg.
ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of we de klap gaan zien.
goed planquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien leuk om dit als kaartje aan Dennix te sturen??
naad wil weer happen, maar luc wil zoenen.. zie je dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zat die in die 1jaar-uitzending? (heeft iemand een linkje?)quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
mud-cakequote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef Starlie het volgende:
Ik weet niet wat Lieke aan het maken is... maar het ziet er lekker uit!!
Hint redactie,laat ze deze aflevering van 1 jaar gouden kooi effe bekijken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zat die in die 1jaar-uitzending? (heeft iemand een linkje?)
Nope, ze moeten met 10 man komen om hem over het hek te gooien. Dat is de enige manier om hem dat hok uit te krijgen aldus Dennix..quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef Copycat het volgende:
Dennis nog steeds niet huilend de villa uit?
Ik zit TV te kijken, serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Er is geen eten voor Dennix, alles is op, hij mag een broodje pindakaas nemen.
Mooi, goed voor de lijn Dennix.
jaar uitzending?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:55 schreef Py het volgende:
F*ck. Ik heb de uitzending der uitzendingen gemist.![]()
Is die nog ergens op internet te zien?
Mogen we niet zien, maar we hebben het wel gezienquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef ashash het volgende:
omg.. wat een grote beker.. maar ze gaf haar toch ook nog een knap in haar gezicht??
wordt herhaald kijk maar op teletekstquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef Py het volgende:
[..]
nee reguliere van vanavond met het bezoek van Natasia
Yep ,maar dat laten ze dus niet zien. Duidelijk is wel dat zdngmw in de eerste instantie Lieke en Huub slaat en daarna volgt wrs de situatie in de MB maar ze zijn te laf om dat te laten zien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef ashash het volgende:
omg.. wat een grote beker.. maar ze gaf haar toch ook nog een knap in haar gezicht??
En het filmpje is er nog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mogen we niet zien, maar we hebben het wel gezien![]()
![]()
![]()
Nadia en Amanda moesten erg lachen om het gooien van de beker. Amanda omhelsde Natasia zelfs.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
In een keer word de verhaallijn gestopt van Natasia.Huub kreeg ook een aardige duw zeg en Lieke was in tranen na die beker.Natasia moest dus het huis uit voor de klap.
Tuurlijk. Had ik zelf ook kunnen bedenken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:02 schreef Varen het volgende:
[..]
wordt herhaald kijk maar op teletekst
Tuig is tas. Ik vind het zielig voor die kids.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef ricofromrio het volgende:
snel na het beker incident van Natasja kwam op de schermen te staan dat ze de villa moest verlaten
op dat moment dacht ze dan kan ik Lieke nog even goed een goeie mep geven nu ik toch moet gaan
Ik wil het er eigenlijk niet meer over hebben, groter trailer trash bestaat niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia en Amanda moesten erg lachen om het gooien van de beker. Amanda omhelsde Natasia zelfs.
Dat is een gemene silicone Snol.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef riri het volgende:
amanda die net in die uitzending na het gooien van die beker lachend op natasia afstapt en haar van achteren om haar middel omarmt..zo van "natasia...je hebt dat goed gedaan net"
Amanda is voor mij nu helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je echt in mijn ogen niets waard als je daarom lacht.
Jaap die ook aangaf in de private al dat natasia er meteen uit moest,hij zag het al aankomen dat het daarna nog meer uit de hand zou lopen
Ik wil wel een verslagje maken van Natasja haar optreden bij RNN7, waar moet ik dat posten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:07 schreef ashash het volgende:
wat een sukkels> rtl .. ze laten de klap niet zien.. natasia moet echt onderduiken.. iedereen haat haar..
Doe maar hier Natasia even terug in Gouden Kooiquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:11 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik wil wel een verslagje maken van Natasja haar optreden bij RNN7, waar moet ik dat posten?
Is goedquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe maar hier Natasia even terug in Gouden Kooi
omdat het met het éénurige bezoek te maken heeft, neem ik aan.
Amanda had voor haar operatie ook kleine borstenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Amanda zegt nu kleine borsten wel mooi vindt. Ze loopt wel te fucken met Lieke maar ze kan het best heel mooi vinden.![]()
Luc houdt van Lieke haar borsten!
Iedereen koppelt Luc nu wel aan Nadia.......quote:
Dat denk ik ook maar dat is niet de verhaallijn van Luc, zijn main target is Naad.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Iedereen koppelt Luc nu wel aan Nadia.......![]()
Maar het kan aan mij liggen, maar ik krijg al een tijdje het gevoel dat hij juist Lieke leuker vind.....
Dat gevoel heb ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Maar het kan aan mij liggen, maar ik krijg al een tijdje het gevoel dat hij juist Lieke leuker vind.....
Als er maar een gat in zit zo zou Luc wel denken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Luc zit er natuurlijk niet alleen voor Nadia in.... Die instructies van de febo zullen niet alleen voor haar gelden...quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:26 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij een videoboodschap voor Huub voorbij zien komen.......ik kan het me niet echt voor de geest halen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef pullup het volgende:
Vreemd om iedereen die verheerlijking van Huub te laten meekijken
Nee dank , heb gelukkig al gegeten :-)quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Stomerij Eemnes nieuws : vanwege het niet dragen van ondergoed door de dames Amandel en Naad , blijft er een zeer hardnekkige moeilijk te verwijderen soort van grauw witte ontbijtkoek spoor achter in de jurkjes van beiden dames.
Nog honger?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:30 schreef ThomasSlayer het volgende:
Stomerij Eemnes nieuws : vanwege het niet dragen van ondergoed door de dames Amandel en Naad , blijft er een zeer hardnekkige moeilijk te verwijderen soort van grauw witte ontbijtkoek spoor achter in de jurkjes van beiden dames.
Nog honger?
De eerste missie is al geslaagd...we zien Nadia alleen maar janken en Dennis alleen maar onzekerder worden....quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Luc zit er natuurlijk niet alleen voor Nadia in.... Die instructies van de febo zullen niet alleen voor haar gelden...
Ik ga toch een poging wagen.... tnxquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:34 schreef Varen het volgende:
Het is er weer: http://www.rnn7.nl/index.php?h=media&s=gemist&target=live
Voor wie Natasia wil zien bij RNN7
ja, maar ze is er wel heur....quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
Kaartje van Desii (en nu is ze er niet....) en Alex van FOK!![]()
Voorbeeldquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, maar ze is er wel heur....
Wel raar dat mijn voorkant niet geprint is.... had een cap van hun drieeen opgestuurd.... BIZAR![]()
Ik heb met open mond zitten kijken en luisterenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:49 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.rnn7.nl/index.php?h=media&s=gemist&target=live
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:34 schreef Varen het volgende:
Het is er weer: http://www.rnn7.nl/index.php?h=media&s=gemist&target=live
Voor wie Natasia wil zien bij RNN7
ze zit in de slijm modusquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb met open mond zitten kijken en luisteren![]()
Ik ga echt niet kijken. Heb haar voor mijn leven genoeg gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb met open mond zitten kijken en luisteren![]()
Jaap: kwam Nadia erbij. Tring...word maar een drie-eenheid.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:00 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. Dennix en ik 1 hokje.
Het moest dus van de Febo
Of Amanda heeft 't weer is verkeerd begrepen en die jongen is dus gewoon doofquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
Amanda:Brian en ik hebben een vriend in Belgie, Dirk, en die heeft geen geluid op zijn streams, hij heeft alleen bewegende beelden
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of Amanda heeft 't weer is verkeerd begrepen en die jongen is dus gewoon doof
Ik heb een hond geleend vanavond...ben gek op het park ineens...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Elke keer de hond uit laten als ik een keer gepost heb. Het beest is dolgelukkig. Kom ik terug en nog niks te zien van die F5![]()
ik heb helemaal geen hond, tis maar om wat duidelijk te maken![]()
Yep, hij zit nu samen in de chill met Naad en Amanda onder begeleiding van keiharde muziek, lekker veilig, hoeft hij niks te zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
Gaat Dennis nu mee?
Wel je regenjas dicht laten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb een hond geleend vanavond...ben gek op het park ineens...![]()
Trek je mijn woorden nog steeds in twijfel...?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef noekje het volgende:
Dennis weer met z'n Chantal. Hij heeft écht maar één fan he?
dat was een vriendin van Lieke.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:16 schreef Soho het volgende:
Ik blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat mensen hun hele levensverhaal schrijven naar de miljonairs.
Ja maar de meisjes zouden toch met z'n tweeën gaan. Kaarsjes aan, wierook erbij en opeens zie ik Dennis met een bundeltje post achter ze aan lopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij zit nu samen in de chill met Naad en Amanda onder begeleiding van keiharde muziek, lekker veilig, hoeft hij niks te zeggen.
Biertje Mokumquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb een hond geleend vanavond...ben gek op het park ineens...![]()
Ik meen dat je in het buitenland geen streams kunt kopen, dus hij zal de lite versie kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Varen het volgende:
Amanda:Brian en ik hebben een vriend in Belgie, Dirk, en die heeft geen geluid op zijn streams, hij heeft alleen bewegende beelden
Alleen maar, jeweets!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Trek je mijn woorden nog steeds in twijfel...?![]()
Ja hoor, als je maar betaaltquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen dat je in het buitenland geen streams kunt kopen, dus hij zal de lite versie kijken
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:16 schreef Soho het volgende:
Ik blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat mensen hun hele levensverhaal schrijven naar de miljonairs.
Mijn teckel heeft een fieldday.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
GVD dit is geen posten zo. Als ik een hond had gehad zou ik het plaatselijke park ook mooi hebben gevonden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |