Vreemd, hij heeft toch een roze handdoekje om?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef dgk_fan het volgende:
Shit, krijg net een mailtje van de (online)drogist dat de foto\'s van Dennis
niet worden geprint (wou ze op canvas) vanwege \'het niet voldoen aan
de algemene voorwaarden met betrekking tot de ethische inhoud van de door
u aangeboden afbeelding(en)\'.![]()
![]()
Dunno, het enige wat ik weet dat ik het ook gebruik in rlquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Even een correctie hoor. Dat ge-lelelelelele of lulululululululukomt oorspronkelijk van Jaap. (toch)
Je bedoelt Cementa.quote:
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef STAP01 het volgende:
Even een correctie hoor. Dat ge-lelelelelele of lulululululululukomt oorspronkelijk van Jaap. (toch)
MAar zei ze daarvoor nog 'mag je schoppen' of hoorde ik dat nu verkeerd?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP DB![]()
Jeeeez wat is die Naad dom. Dennix komt terug van het hokje en ze vaagt:
Heb je je contactpersoon gesproken en leuke plannetjes gemaakt?
Ze snapt echt geen zak van het spel.
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:28 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Brians sok CP groei hormonen aan de binnenkant . CP\'s genoeg voor iedereen. Brian wilde ook nog een stel vrienden uitnodigen en Kennith met vriendin.. Mag dat ?
Sinds Dennix (en anderen) het gebruiken doet Jaap het bijna niet meer en geef m eens ongelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.
Geen idee, schoppen , stoppen of shoppen, allemaal van toepassing op Dennix.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar zei ze daarvoor nog 'mag je schoppen' of hoorde ik dat nu verkeerd?
Ik heb iig nog nooit gezien dat Brian, namens Amanda 'betaalde'quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???
Lekkere moeder heeft ze zeg. Je bloedeigen dochter negeren! Best zieligquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
Amanda had het nummer van haar moeder gevraagd maar die krijgt ze niet want haar moeder wil het niet.
Vandaar zijn grote hoeveelheid ceepees, en allemaal met goedvinden van het hokje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand Aman ooit cp-tjes in de pot zien stoppen trouwens?? Volgens mij gaat ze er vanuit dat Brian dat wel voor haar doet want hij beheert die muntjes toch ..???
En anders Natasia wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb iig nog nooit gezien dat Brian, namens Amanda 'betaalde'
Maar ja wat doet het er toe, het gaat helemaal nergens meer over....
Met Nix en Nada is het toch echt nog meer achteruit gegaan
Van mij mogen die contactpunten sowieso afgeschaft worden en de 5 min. regel ook. Je hebt een uur per week. Dan mag je een uur bellen of een uur bezoek uitnodigen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik meen juist weer te weten dat het Brian was die er opeens mee begon... dat viel hier toen heel erg op. Zelf vroeg ik me zelfs nog af of het een truc was die hij van Anger Management Anita had geleerd, zoiets als tot tien tellen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht van Dennix, niet belangrijk maar bijzonder irritant.
Brian wissel ook wel is uit de CP pot het zou me niets verbazen als hij gewoon 5 punten om wissel met 50 punten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze kikt gewoon op opaatjes!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:36 schreef ashash het volgende:
vind nadia het uiterlijk van nix mooier dan luc????![]()
wel vaag hoor.. ze ha toch zo een geweldige band met haar moederquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lekkere moeder heeft ze zeg. Je bloedeigen dochter negeren! Best zielig
ik weet niet meer wanneer, maar volgens mij heb ik ooit eens gezien dat ze gewoon punten uit de gezamelijke pot haalden en in de de andre stopten .. tis wel weer een tijdje terug, of misschien was dat Natas nog ....quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die hele verneukte gezinssituatie staat aan de basis van alles wat ze nu doet, best triest eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen juist weer te weten dat het Brian was die er opeens mee begon... dat viel hier toen heel erg op. Zelf vroeg ik me zelfs nog af of het een truc was die hij van Anger Management Anita had geleerd, zoiets als tot tien tellen.
Maar ze mochten niet de CP gezamelijk in een pot stoppen, of uitlenen etc. Het was puur persoonlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ik weet niet meer wanneer, maar volgens mij heb ik ooit eens gezien dat ze gewoon punten uit de gezamelijke pot haalden en in de de andre stopten .. tis wel weer een tijdje terug, of misschien was dat Natas nog ....
Weer een gevalletje van een dominant vriendje. Hoe kan het ook anders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef noekje het volgende:
Amanda krijgt haar zus maar niet te pakken. De vriend of een vriend van Debora pakt steeds de tel. op.
Nee, Brian z'n moeder heeft het tel.nr. van Debora. Het gaat niet zo goed met haar en Amanda hoort niet veel over haar familie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef wie.. het volgende:
Wat zei Amanda nou dat de moeder van Brian het nummer van Samantch heeft ?
Die moeten zeker spelinfo doorspelen ...
Brian zal wel het een en ander onder de dekens hebben besproken met Amanda..
Ik snap er ook niets van. ZO erotisch zijn ze nou ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd, hij heeft toch een roze handdoekje om?
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weer een gevalletje van een dominant vriendje. Hoe kan het ook anders.
Ik vind het heel erg wat die jongen haar heeft aangedaan. Tis een lieve meid. Jammer dat ze er waarschijnlijk niets van geleerd heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.
Staat me bij dat ze toen ze er net in zat had gezegd dat haar moeder het eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt dat ze in DGK zit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor... mensen voelen zich veilig in een omgeving die hen bekend is, ook als die omgeving gevaarlijk is. Het onbekende, is juist wat angstig maakt (ook als dat juist goed voor je zou zijn). Dat is waarom het zo moeilijk is om uit een dergelijk milieu los te kunnen breken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg wat die jongen haar heeft aangedaan. Tis een lieve meid. Jammer dat ze er niets van geleerd heeft.
Niemand kent de moeder van Amanda maar ik denk dat iedereen hier haar bloed wel kan drinken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda maakt zich ook echt zorgen. Kan het me ook heel goed voorstellen. Ik vind Deborah echt een schat van een kind en wat zij heeft meegemaakt vind ik echt heel sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |