Met ^^quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Doe mij maar een blonde Zweedse :w
Zeker wetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:33 schreef Hojdhopper het volgende:
Doe mij maar een blonde Zweedse :w
Zeg dan dat je de meest voorkomende bedoelde. In dat geval pak ik zo'n lekkere geile indootje!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:49 schreef ScofieldBurrows het volgende:
er wonen volgens mij weinig tot geen zweden in NL.. misschien 1 of 2..
idem, halve indoos zijn het lekkerst..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:51 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Zeg dan dat je de meest voorkomende bedoelde. In dat geval pak ik zo'n lekkere geile indootje!![]()
Of vallen die onder autochtoon? Vaak zijn het halfbloedjes, of zelfs kwartbloedjes of minder....
Hoe kom je erbij? De Vlaamse heren vragen zich allemaal af waarom ik zoveel knappe meiden op mijn hyve heb staan en waarom zij het met de doorsnee-dames moeten doen. Hoewel ik de Vlaamse meiden zeker niet lelijk vind, trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Vlaamse!! Of Zuid-Duitse. En Oost-blokkers zijn ook wel heet, alleen zijn ze altijd chago en/of hoeren.
bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef Godshand het volgende:
allochtoon = persoon die in een land verblijft en niet tot de oorspronkelijke (hier dus NL) bevolkingsgroep behoort
Zweden zijn dus ook allochtoon...
En Braziliaanse dames ook.
Even voor de mensen die denken dat allochtoon meteen moslim betekent...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:22 schreef Godshand het volgende:
allochtoon = persoon die in een land verblijft en niet tot de oorspronkelijke (hier dus NL) bevolkingsgroep behoort
Zweden zijn dus ook allochtoon...
En Braziliaanse dames ook.
Even voor de mensen die denken dat allochtoon meteen moslim betekent...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:35 schreef katerwater het volgende:
Latina's, duuuuuhhhhhhhhh!
Die zijn rechtdoorzee, hebben wat meer pak, en kunnen feesten als de besten! En ze zijn nog lief ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |