Dus je moet rekening houden met de users die on line zijn. Dan krijgen we alleen nog maar vragen over aardrijkskunde of auto'squote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef qonmann het volgende:
Vragen stellen die niemand van de aanwezigen kan beantwoorden is de manier om dit topic te killen
RB did it ...
Ik kan ook wel een vraag stellen die niemand van de aanwezigen weet, wat is daar nou de lol van ?
Wordt steeds meer muzektrivia hier soms..
Beide vragen zijn prima op te zoeken, maar dat is tegen de regels. Als ik het opzoek post ik daarna geen antwoorden meer tot de volgende vraag gesteld wordtquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
Nu gaan ze zeiken over een muziekvraag. Als ik een te moeilijke sportvraag stel krijg je ook dit gezeik. Wat is er mis met een niet te googlen muziekvraag lieve googlerers ?
Satriani?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjees, het is de beste gitarist ter wereld.
Dit is hem.
[ afbeelding ]
Baba O'riley van The Whoquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Jezus, net wie er online is natuurlijk. We laten de vraag open staan, MM, Tong en anderen weten dit zó volgens mij.
Ik hou het bij muziek,
Welk nummer?
[..]
Hm ik had toch gewoon moeten gokkenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
kwelder?
Ook niet, je zou de oplossing uit de tekst kunnen halenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uitterwaarde?
.....polderquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
polder?
TM ligt denk ik al te snurken, dus heb ik het antwoord even opgezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |